- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Sorry, maar ik snap hem niet. 
Hoe ga ik dat nu uitleggen???
Als je met een meisje .... gedaan hebt, kijk jij dan naar je .... of hij rookt? Toch niet zo moeilijk dacht ik... 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Er waren 2 mannen in de woestijn, met een kameel, toen gingen ze drinken, maar ze dronken teveel van hun water voorraad. Dus was de bult van de kameel leeg. Gelukkig zagen ze net op tijd een oase, ze kregen een idee, ze moesten de bult weer vullen met water, zegt de ene: "Als jij nou zijn kop onderwater steekt, dan zal ik aan zijn kont zuigen zodat het water in zijn bult terecht komt". Zo gezegd zo gedaan. Zegt degene die aan de kont staat te zuigen: "He!, doe die kop es wat hoger, er komt alleen maar modder uit!"
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
er komt alleen maar modder uit!"
Met een luchtje zeker ? 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
"Look," she said, "I went along with the blowjob--but I absolutely refuse to swallow the seamen!"
LOTFLMAO
Deze briljante mop kende ik echt nog niet. 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Deze is wel nogal oud, waardoor er een beetje West-Vlaams in zit:
Er was eens een jongen die heel verlegen was. Hij wist nooit wat te zeggen als hij in de buurt van een meisje kwam. Op een dag zag hij op de trein een mooi meisje dat voor hem zat. Toen ze naar hem keek was hij op slag de kluts kwijt. Hij raapte al zijn moed bij elkaar, dacht diep na en sprak toen de fantastische openingszin uit: ,,Eet u broere gèren koas ?''
Het meisje bekeek hem eens en zei kortaf: ,, Ik è gin broere.'' De grond zonk weg onder zijn voeten, en het enige wat hij kon stamelen was: ,,Maar moestje 'n broere èn, zoet-ie gèren koas eten ?''
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
,,Eet u broere gèren koas ?''
Het meisje bekeek hem eens en zei kortaf: ,, Ik è gin broere.'' De grond zonk weg onder zijn voeten, en het enige wat hij kon stamelen was: ,,Maar moestje 'n broere èn, zoet-ie gèren koas eten ?''
Ondertiteling please!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ondertiteling please!
Zie pagina 22, zelfde topic...
aSMoDeuS
-
- 1119 berichten
- 5045 stemmen
What is the difference between a Priest and Acne?
acne waits 'til your 14 to come on your face
The man who work for the Vasline Co.
His boss told him to go out and find out what people use vasline for.
So he did..he stopped by a house and was met by a lady with three kids hanging all over her. He said, " M'am you use vaseline in your household". She said 'why yes we do". "So if you don't mind my asking, what for?' she replied "my husband and i use it during sex" "If you wouldn't be embrassed, what do you use it for during sex?" "Oh, not at all, we put in on the door knob to keep the kids out",
http://users.bigpond.com/kirwilli/jokes/Religious.htm for more
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76921 stemmen
Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt. Hij
sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij
stopt bij
een
van de bars en vraagt aan de bazin: Ik wil seks hebben met een van
jouw
meisjes. Ik weet dat ik te jong ben , maar ik heb wel veel geld op
zak.
De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: Welk meisje wil je ? Waarop
de jongen antwoordt: ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte.
De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel
veel geld op zak. Dan moet je Kelly hebben. De jongen haast zich naar
de kamer van Kelly, waar hij seks heeft met haar. Na een halfuurtje gaat de
jongen weg.
Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan.
De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan
de jongen waarom hij precies dat meisje met die enge ziekte wou. Waarop
de jongen zegt: Kijk, als ik straks thuiskom, ben ik alleen met de babysitter.
Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks
willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte.
Als mijn vader vanavond de babysitter naar huis brengt, zal hij
op de achterbank van de auto zeker met haar een nummertje maken. Ik ken
hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook moeder nog eens willen
pakken. En morgen zal moeder, ik ken haar , op de keukentafel seks hebben met
de melkboer. En die moet ik hebben.
Die lul heeft mijn kikker doodgereden!!!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Er komt een man een café binnen, legt op zijn dode gemak zijn jas op een kruk, gaat op de kruk zitten, en bestelt een biertje bij de bar. De barkeeper tapt voor hem een biertje en zet hem op de bar neer, maar hij zegt erbij "Drink het heel snel op.". De man begrijpt de barkeeper niet, en trekt zich er niets van aan, en drinkt op zijn eigen tempo zijn biertje op. Even later bestelt de man nog een biertje; de barkeeper tapt een biertje en zet hem neer, waarop hij alweer zegt: "Drink het heel snel op." Nu begint de man toch wel te aarzelen, en hij vraagt aan de barkeeper waarom hij zo'n haast moet maken, waarop de barkeeper antwoord: "De Zwarte Ridder komt er zo aan." Maar nu drinkt de man ook op zijn dode gemak zijn 2e biertje op.
Even later wordt de deur van het café open gegooid, en er komt opeens een grote, lange man met een zwarte cape en een zwart masker binnen. Iedereen in het café rent spoedig de deur uit, ook de barkeeper. Maar de man blijft rustig op zijn kruk zitten.
De man met de cape komt voor hem staan, trekt rustig zijn zwarte broek naar beneden en haalt zijn yoghurtbuks tevoorschijn, waarop hij beveelt de man hem te pijpen.
De man begint nu toch wel een beetje bang te worden en neemt het zekere van het onzekere. Hij duwt de genotsknots van de man in zijn mond en begint te pijpen. Even later beveelt de man met de cape "sneller, sneller!" waarom de man het sneller doet. Daarna beveelt het nog een keer "sneller, sneller!" waarop de man vraagt: "Waarom moet ik u zo snel pijpen dan?"
De man met de zwarte cape antwoordt daarop: "De Zwarte Ridder komt er zo aan!" 
Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
De olifant heeft een slurf. Met die slurf kan hij een schilderij van de muur halen ...
In musea zal men dus niet vaak een vrije olifant aantreffen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wij hebben zo'n olifant met rooie slofjes aan. Valt helemaal niet op als hij in de tomatensoep staat.. 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
flauwheid troef:
het is rood en het ligt in de dakgoot
een dode brandweerwagen
---
het is rood met twee strepen
tomaat met bretels
---
Het is zwart, geel en rood, 't zit op een paal en 't piept
een zwart geel rood paalpiepertje
---
het is grijs en doorzichtig
een olifant in een plastic zakje
---
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
België wil de Olympische Spelen van 2016 organiseren (geen grap). Kan dit uitlopen op een ramp? Geluid aan en klikken maar...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
[quote]speedy23 schreef:
België wil de Olympische Spelen van 2016 organiseren (geen grap). Kan dit uitlopen op een ramp? Geluid aan en klikken maar...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Speciaal voor de Buffy-fans (Jordy en zn vrienden???) 

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kijk daar vijf minuten op en je krijgt schele hoofdpijn!!!
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Voor onze spelling-freaks:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het worod als gheeel.