- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat dit hier nog niet is vermeld, maar wie niet waagt, niet wint:
Films gespeeld door konijntjes
En als u hem al kent, kijk dan hier eens (niet echt grappig, maar toch de moeite, als je leuke begrippen kunt verzinnen) :
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen

Tranen in de ogen!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Haha geweldig filmpje. Zie ze het hier ook wel eens doen, alleen bij mij klom een katje helemaal tot op mn hoofd
.
kos
-
- 46696 berichten
- 8853 stemmen
Die ene die uit de bosjes komt vliegen is cool 
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Haha. Erg leuk. Katten zijn kewl. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Bewijst maar weer eens waarom er bij ons 4 katten rondliepen
.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Rondliepen ? Wat is er gebeurd met ze?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Rondliepen ? Wat is er gebeurd met ze?
2 zijn er weggelopen.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En dan zijn ze de rest van hun leven gefrustreerd...

eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Dat filmpje over die katten heb ik een keer per mail gekregen!! Ontzettend om gelachen maar op een gegeven moment werkte de link niet meer, dankjewel voor de post 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Die ene die uit de bosjes komt vliegen is cool
Ja, zo horen ze te zijn. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Op een gegeven moment hadden wij in totaal 16 katten, dan maak je ook veel debiele dingen mee. Geef ze maar eens bloemkool te eten, dan worden ze helemaal gek
. Zaten overigens niet in huis maar waren straatkatten die we van jongs af en te eten gaven.
Ik vind die kat die aan het plafond blijft zitten wel enorm geniaal
. Dat hebben ze bij ons nooit gedaan.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
misschien gooide je iets te hard 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Haha, ja dat zal het zijn. Nu zijn de katten helaas op, dus ik kan het niet nog een keer proberen
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een familie zit gezellig te tafelen als de zoon plots zeer ernstig naar de vader kijkt: "Papa, mag ik een persoonlijke vraag stellen? "Doe maar, jongen." "Hoeveel soorten borsten bestaan er?" De vader strijkt bedenkelijk over zijn kin en antwoordt na een korte stilte:
"Wel, zoon, er zijn eigenlijk drie soorten borsten. Bij vrouwen tussen de twintig en de dertig zijn het net meloenen, stevig, vol en rond. Bij vrouwen in hun veertig zijn het eerder peren, nog steeds vrij stevig, maar ze hangen een beetje. En bij vrouwen over de vijftig zijn het ajuinen." "Ajuinen?" Bedachtzaam kijkt de man naar zijn vrouw: "Tja, kijk ernaar en ze maken je aan het huilen."
Dit maakte zowel de vrouw als de dochter woedend. Waarop de dochter zich met haar liefste glimlach tot de moeder wendt: "Mama, mag ik een persoonlijke vraag stellen? Hoeveel soorten penissen bestaan er?" De moeder denkt even na en lacht dan fijntjes naar haar man:
"Wel, lieve kind. Een man gaat in zijn leven eigenlijk door drie fasen.
In een eerste fase, in zijn twintigerjaren, is zijn penis als een eik, hard en onverwoestbaar. In zijn dertiger-veertiger jaren is zijn penis als een berkentak, toch nog stevig, maar plooibaar en na zijn vijftig is hij als een kerstboom." "Een kerstboom?" Bedachtzaam kijkt de vrouw naar haar man: "Ja, totaal uitgedroogd en de ballen hangen er enkel als decoratie."
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Die humor van die Nozzman ontgaat me ten alle tijden. Niet mijn pakkie an dus. Slechte tekeningen ook.
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Ik ging bijna zeggen:"dit gaat nergens over". Maar het probleem is dat het wel ergens over gaat... Onsmakelijk en ongepast plaatje dus.