- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Ik heb geen idee hoe populair dat filmpje is, maar volgens mij zijn er mensen om onbenulligere dingen jaren later geconfronteerd.
Angie Varona bijvoorbeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
[maar in mijn ogen ben je behoorlijk triest als je een meisje in elkaar gaat slaan op het moment dat ze vreemd gaat.
Dat noemen ze nou een 'corrigerende tik'
.
Ook appels met peren vergelijken. Eén zo'n video komt echt niet in de buurt bij een meisje die dmv veel foto's dé populairste jailbait van de wereld is geworden.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Vandaar dat ik aangeef dat ik niet weet hoe populair het filmpje is, want de populariteit van zo'n filmpje heeft uiteraard impact op hoelang zoiets blijft hangen.
Van corrigerende tikjes tegenover meisjes ben ik niet zo. 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3224 stemmen
Dat noemen ze nou een 'corrigerende tik'
.
Zoiets kan je gewoon met woorden duidelijk maken, corrigerende tik kom op zeg, grote kerel tegen over een vrouw ja..
(no offence)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Even zonder gekkigheid, tuurlijk is het triest. Geweld is geen enkel geval goed te praten (vooral man vs vrouw behoorlijk zielig), zou ook nooit om zo'n filmpje kunnen lachen.
@ rokkenjager: dat wel natuurlijk, mensen die dat meisje kennen zullen die video ook wel gezien hebben.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3224 stemmen
Even zonder gekkigheid, tuurlijk is het triest. Geweld is geen enkel geval goed te praten (vooral man vs vrouw behoorlijk zielig), zou ook nooit om zo'n filmpje kunnen lachen
Je liet me toch een beetje schrikken hoor.. 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3224 stemmen
Leedvermaak, vooral leuk als je het zelf niet bent.. 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
Die zwart-wit clip vind ik wel erg, kan ik niet om (glim)lachen.
Die laatste dan weer wel.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3224 stemmen
Die zit een beetje op het randje ja.. 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Die eerste en die laatste whahahhaahaha
HET zou je maar overkomen 
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Afgelopen week was ik in Liverpool. Zie ik op een groot raam afgedrukt staan:
VAN RENTALS
Ik dacht leuk, Nederlanders in Liverpool, eens binnen gaan. Blijkt niemand van het management dit iets te zeggen, ze waren zelfs nooit in Nederland geweest.
onderweg terug naar huis sla ik me ineens voor mijn hoofd, stom stom nu snap ik het pas!!
Het waren natuurlijk Belgen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Vrouwen en auto's... 
http://www.geenstijl.nl/archives/images/evenoplettenkarin.jpg
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4514 stemmen
Zag hem gisteren al ja. Poëtisch haast die woorden, met die herhaling van diesel nog erin.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voor wat
?
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pas als ik een video zie hiervan geloof ik het. Moet je zien hoe steil die rotswand is.
kos
-
- 46692 berichten
- 8850 stemmen
Dat is geen uitzondering bij die beesten hoor.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Je moet de indrukwekkende documentaire reeksen van BBC eens bekijken Materny. Earth en Life. Daar zie je die geiten balanceren op zulke steile rotswanden. Een aanrader.
kos
-
- 46692 berichten
- 8850 stemmen
De Pietitie actie op Facebook is geniaal.
Snelst groeiende Facebookpagina ooit in Nederland. Binnen 24uur al meer likes dan bijvoorbeeld Ajax en nu al meer dan 890.000!!!
Wat is er geniaal aan? Eerder sneu.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 berichten
- 4514 stemmen
Wat is daar sneu aan? Dan nog eerder die domme vooringenomen reactie van Shepherd.
kos
-
- 46692 berichten
- 8850 stemmen
Nja, vorige week was een Donorweek, voor noodzakelijke donoren. Geen hond reageert, Maar om kansloze fucking Zwarte Piet moeten opeens 900.000 mensen in 1 dag zich laten gelden. Who the fuck cares.