- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Niet geslaagd. Die datum klopt namelijk niet echt. Hitler bestond al voor 1934.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Dit is ook niet de geboorte van Hitler of zo, of dacht je dat ie met snor geboren was?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2540 stemmen
Dat was het begin van het Derde Rijk, alleen moet het 1933 zijn.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Die gasten achter hem lijken me ook niet helemaal in orde.
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen

in de Veronica gids, vond het wel grappig dus even een foto van gemaakt. 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2540 stemmen
Superleuk verzonnen.

Nu ze er nog zijn!
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3277 stemmen
http://www.selfcontrolfreak.com/slaan.html
Probeer zijn neus aan te raken met je muis. 
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Rebecca Black's liedje is zo slecht nog niet, hoor. Alleen trekken de lyrics op niks. Ik snap niet echt waarom er zoveel hater zijn. Ze probeerde het toch? Daarom gaat het.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2540 stemmen
Sommige parodie's zijn wel grappig. Maar niet alleen muziek-video's, zo heb je ook 'parodie' video's van een film. Er zitten bijv. genoeg ' YouTube poop' filmpjes van LotR.
Bij mij is het simpel: een nummer van een bepaalde artiest die ik niet leuk vind, luister ik gewoon niet en dan haak ik meteen af. Ik luister dan andere nummers van hetzelfde of andere artiesten die ik wel leuk vind.
Ik ga dan geen haat-berichten of wat dan ook maken, zonde van mijn tijd en laag bij niveau.
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Ik zeg niet dat ik dit niet grappig vind. Ik moet er wel namelijk mee lachen, maar het origineel valt ook nog mee.
Hier is er ook eentje:
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Rebecca Black's liedje is zo slecht nog niet, hoor.
Oh, jawel. Maar daarom niet minder grappig, daar kan geen parodie tegenop.
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Hilarisch! Dit soort grapjes vind ik altijd wel leuk.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2540 stemmen
Het is wel een hele harde grap. Als het een vriend van me was, had ik hem heus door elkaar heen geschud zodra we zouden zijn geland.
Ik kan er ook om lachen, maar het gaat wel ver. Als de cameraman/persoon waar je zoiets flikt een zwakke hart heeft kan die wel problemen krijgen of in shock raken.
Hetzelfde als je als Jason Voorhees met een mes je kleine neefjes of opa in een donkere kamer keihard verrast.
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Jahn, men heeft ooit een keer toen ik sliep in de auto gedaan alsof we crashten. Ik schoot natuurlijk wakker en begon mee te roepen. Dan begonnen ze te lachen en ik had het pas 5 minuten nadien door dat het een grap was. Wel gemeen, maar grappifg voor de mensen om het te zien.