• 15.889 nieuwsartikelen
  • 178.630 films
  • 12.250 series
  • 34.040 seizoenen
  • 648.426 acteurs
  • 199.170 gebruikers
  • 9.382.672 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Dat snap ik ook niet. Ik denk dat de spelers op het veld alles hebben gegeven en dan kun je nooit zeggen dat ze het slecht gedaan hebben. Ok, het doelpunt begon bij een fout van Boukhari die hij absoluut niet had mogen maken maar daar staat tegenover dat hij heel fel was en zijn directe tegenstander uit de wedstrijd hield.

Ik bedoel ze hebben het over de grond geprobeerd, door de lucht, via technische hoogstandjes en met combinatiespel. Ze kwamen er niet doorheen, dan moet je gewoon je meerdere erkennen in de spelers van Inter. Zo zij het, maar zeg alsjeblieft niet dat ze het niet geprobeerd hebben. Er liepen spelers echt hélemaal kapot van het veld af !

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mikoz schreef:

Bedankt Boukhari

.

Ach ach, schuif het maar weer op één man af.

Hij was nog altijd een van de betere aan ajax zijde maar daar kijk jij blijkbaar overheen na die ene fout.

Uiteindelijk was Ajax toch niet doorgegaan, of die fout er nu kwam of niet want voorin werdt helemaal niks gepresteerd.

Het zit er momenteel niet in tegen een club met bijna alleen maar internationals.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als we dan toch over spitsen uit vorm gaan praten.

FF kijken wat onze spitsen in het buitenland doen dan.

Makaay stond nog niet eens in de basis vorige week bij Bayern.want scoren doet hij de laatste tijd niet meer.

Robben presteert ook zeer weinig de laatste tijd bij Chelsea.

En Van Nistelrooy werdt laats ook gepasseerd in de basis van Man 'united.

In zijn plaats Rooney.

Alle3 uit vorm kun je wel zeggen.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Materny schreef:

In zijn plaats Rooney.

Erger nog, Saha.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Je kunt het ook anders zien. Robben (4 wedstrijden schorsing), Van Nistelrooij (ruzie met Ferguson?) , Van Persie (licht geblesseerd), VD Vaart (net terug van een blessure). Het lijkt mij dat onze voorhoede redelijk uitgerust naar het WK gaat

Bovendien, weinig spelen betekent ook weinig kans of blessures

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Het was ook veelal de B ploeg van Ajax. Juanfran, Boukhari, Rosales, Madura (op die plaats), Linderbergh (niet onaardig maar komt te kort) spelen normaal niet. Pienaar is net terug van een blessure maar moet noodgedwongen spelen; meer zat er nooit in.

Rosales speelt de laatste tijd juist weer goed, gisteren dan weer wat minder, maar wie moeten ze anders opstellen? Babel? Had een redelijk invalbeurtje maar dat was dat.

moviefreak#1 schreef:

Op z'n Zwamborns : Ik heb wel lichtpuntjes gezien.

Vermaelen stond weer goed en hield Martins volledig uit de wedstrijd en Trabelsi speelde weer ouderwets geweldig (ik vond het de beste man van het veld).

Over Trabelsi heb je gelijk, maar Vermaelen speelde veel te onzeker en dat resulteerde in fouten. Slechte wedstrijd van hem.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Materny schreef:

(quote)
.

Ach ach, schuif het maar weer op één man af.

Hij was nog altijd een van de betere aan ajax zijde maar daar kijk jij blijkbaar overheen na die ene fout.

Uiteindelijk was Ajax toch niet doorgegaan, of die fout er nu kwam of niet want voorin werdt helemaal niks gepresteerd.

Het zit er momenteel niet in tegen een club met bijna alleen maar internationals.

Het tegendoelpunt is op zijn naam te schrijven.

Jammer dat Blind niet inziet dat hij dit niveau gewoon niet aankan. Verloren hadden ze toch wel Inter was gewoon sterker en veel van de Ajax spelers haalden hun niveau ook niet. ''slecht'' zijn de prestaties met dit team overgens niet te noemen maar we zijn wel roemloos onderuit gegaan. Volgend jaar beter

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Weinig spelen betekent ook een minder goede vorm.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

damon schreef:

(quote)
die was geblesseerd vandaag

Dat leek mij ook logisch, maar ik lees hier

dat Boukhari gewoon is verkozen boven Urby...

nee, jij had zeker verwacht dat een HEVIG verzwakt Ajax effetjes de nummer 2 van Italië opzij zou zetten?

wees realistisch, zij hebben meer geld en ervaren spelers, dus ALS je wil winnen moet je juist de dragende spelers (Grygera, Sneijder, Urby) hebben...

Gezien de omstandigheden zeker niet slecht dus!

(Haal bij PSV, Alex, Ooijer en Cocu weg en je hebt niks meer

Haal bij Feyenoord, Greene, Kuyt en Kalou eruit en je hebt niks meer)

ik snap niet dat mensen het SLECHT vinden wat Ajax gedaan heeft

Tuurlijk had ik niet verwacht dat ze zouden winnen, maar dan blijft het nog wel slecht.

Ze missen gewoon kwaliteit om tegen dit soort ploegen te spelen. Alleen maar balverlies en onkunde.

Ik snap niet hoe je dit goed kunt vinden, laat staan SUPERgoed. ze moeten blij wezen dat Inter niet een tandje bijschroefde.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Als het in Amsterdam 2-0 voor Ajax was gebleven, was Ajax in Italië van de mat gespeeld. Ze hebben het niet slecht gedaan maar ook omdat Inter niet echt aanzette. Zie door de lichtpuntjes de realiteit niet over het hoofd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kos schreef:

[/quote] Dat leek mij ook logisch, maar ik lees hier

[/quote]

Wel ff het hele bericht lezen Kos

er wordt duidelijk over een blessure gesproken.......

Wat Ajax betreft, zolang je met jongens als Boukhari, Pienaar, Juanfran en Maduro als verdediger op de proppen komt heb je niks op dit nivo te zoeken. Ik vind het echt struisvogelpolitiek om nu te gaan roepen dat ajax het goed gedaan heeft. Voor volgend jaar is er in elk geval een hoop werk te doen.....

Wat Boukhari betreft: zo slecht speelde hij inderdaad niet, maar in het hedendaagse voetabal worden veel wedstrijden beslist door balverlies in de omschakeling. Het is geen toeval dat dit Boukhari weer overkwam met een tegendoelpunt als gevolg......

Dit alles trouwens uit de mond van een Ajacied....

mikey

• 28995 berichten
  • 5145 stemmen

Ik heb niet zo veel verstand van voetbal, maar om in film-termen te spreken, Inter regisseerde de gehele wedstrijd en Ajax werd tevens individueel overklast. En ook Klaas Jan. Toch lijkt het me dat die Blind, als ze op CL nivoo willen spelen, weg moet naar een middenmotor. Dankzij hem was de wedstrijd saai en tergend. Maar wel leuk dat ze door de eerste ronde kwamen.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Ik zou niet weten wat Blind verder had moeten doen met deze selectie. Al was de wissel van Charisteas voor Rosenberg ipv Charisteas voor Huntelaar wel de domste die ik dit seizoen gezien heb.

mikey

• 28995 berichten
  • 5145 stemmen

En 3 weken terug lukte het toch ook met deze selectie?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mikoz schreef:

[

Het tegendoelpunt is op zijn naam te schrijven.

Jammer dat Blind niet inziet dat hij dit niveau gewoon niet aankan.

Een tegendoelpunt is altijd wel op iemand zijn naam te schrijven maar da's nog geen reden voor alleen die speler schuld te geven.

Ik zie het meer als een aantal ongelukkig samenhangende gebeurtenissen.

Maar dit niveau is voor de meeste een maatje te groot ( individueel ).

Maar als ze als ploeg goed samenwerken en wat meer rust in hun spel brachten had het beter kunnen gaan.

( Zie A'dam 1e helft ).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Je kunt het ook anders zien. Robben (4 wedstrijden schorsing), Van Nistelrooij (ruzie met Ferguson?) , Van Persie (licht geblesseerd), VD Vaart (net terug van een blessure). Het lijkt mij dat onze voorhoede redelijk uitgerust naar het WK gaat

Robben speelde al zwaar klote voor de schorsing dus dat maakt dr niks aan uit.

Van Nistelrooy werd gepasseerd voor Rooney : reden volgens Ferguson : Er zijn meer goede spelers dan hem alleen. .

Duidelijke symtonen dat Ferguson tijdelijk geen vertrouwen meer heeft in Van Nistelrooy als Nmr 1 spits.

Want van een ruzie weet ik niks af.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Ik vind Ruud het ook niet al te gewedig doen de laatste tijd, dus zo verrassend is het niet. Van mij betreft gaat hij op het WK mooi op het bankje zitten voor Kuijt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Van Nistelrooij is wel niet voor niets topscorer in Engeland. Zo iemand moet er gewoon standaard in, of hij moet er echt niets van bakken (Makaay).

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

het is een kwestie van vorm en vertrouwen mijn inziens..Ruud heeft toch altijd wel een actie in huis en is idd niet voor niets topscorer van England..Ruud moet zijn vertrouwen terugwinnen, dan komt de vorm ook wel weer. Makaay is altijd das Phantom geweest, echter hij scoorde altijd. Tja, als dat achterwege blijft, wordt het een weinig bruikbare speler itt tot bijvoorbeeld Kuit..

Maar ja, dit zijn gewoon onze meningen. Marco's wil is toch wet!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ik denk persoonlijk dat Blind in deze twee wedstrijden gefaald is als top coach. Beide wedstrijden slechte wissels en tactiek.

Eerste wedstrijd kan je bijna wel de schuld in de schoenen schuiven van Blind door niet te wisselen. Zet gewoon een jonkies in die longen hebben voor tien dan had zeker niet die 2 goal er in gegaan!

Tweede wedstrijd waren ook inderdaad onlogische wissels! Als je nog een beetje de illusie had willen wekken om te willen winnen had je zeker Juan Fran eruit moeten halen voor een Babel na het eerste doelpunt van Inter!

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
Dat leek mij ook logisch, maar ik lees hier

dat Boukhari gewoon is verkozen boven Urby...

(quote)
Tuurlijk had ik niet verwacht dat ze zouden winnen, maar dan blijft het nog wel slecht.

Ze missen gewoon kwaliteit om tegen dit soort ploegen te spelen. Alleen maar balverlies en onkunde.

Ik snap niet hoe je dit goed kunt vinden, laat staan SUPERgoed. ze moeten blij wezen dat Inter niet een tandje bijschroefde.

Dat vind ik dus altijd van die grappige uitspraken, denk je dat Inter niet 100% z'n best deed? Na de 1-0 zakken ze terug omdat ze dan op zeker spelen. Maar daarvoor kon Inter gewoon niet beter.

De Klever

• 18 berichten
  • 52 stemmen

Nederland heeft een flinke inhaalslag gemaakt ten opzichte van Brazilie.

Ze zijn allebei de honderd stemmen gepasseerd nu.

Breng je stem uit als je dat nog niet gedaan hebt op:WK POLL

Ik denk dat Brazilie misschien wel een beetje overschat wordt. De spitsen zijn inderdaad hopeloos uit vorm .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Een tegendoelpunt is altijd wel op iemand zijn naam te schrijven maar da's nog geen reden voor alleen die speler schuld te geven.

Ik zie het meer als een aantal ongelukkig samenhangende gebeurtenissen.

Maar dit niveau is voor de meeste een maatje te groot ( individueel ).

Maar als ze als ploeg goed samenwerken en wat meer rust in hun spel brachten had het beter kunnen gaan.

( Zie A'dam 1e helft ).

Ik heb het niet alleen over deze wedstrijd , Boukhari blundert wel vaker in dit soort wedstrijden. Nou geef ik hem absoluut niet alleen de schuld , het was ook een reactie vlak na het doelpunt.

Volgens seizoen beter in de CL , Inter was net zoals Lyon gewoon te sterk voor de Nederlandse clubs.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Je hebt te weinig keuzes !

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

De Klever schreef:

Ik denk dat Brazilie misschien wel een beetje overschat wordt. De spitsen zijn inderdaad hopeloos uit vorm .

Nederland heeft in die poll zowat net zoveel stemmen als Brazilie en dan vind je dat Brazilie overschat wordt? .

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Rujar schreef:

Ik denk persoonlijk dat Blind in deze twee wedstrijden gefaald is als top coach. Beide wedstrijden slechte wissels en tactiek.

Ik denk, als tegenstander van Danny Blind, dat hij het helemaal niet zo slecht heeft gedaan. In de competitie gaat het gewoon erg slecht, we spelen gelijk tegen clubs waarvan je denkt ?

En dat je het dan voor elkaar krijgt om slechts met 3-2 over twee duels te verliezen van het grote Inter. Nee dan kan je als coach niet enorm gefaald hebben. Hij moet namelijk meer goed hebben gedaan dan slecht. Het Ajax van een paar weken terug zou finaal ingemaakt worden door toppers, maar toch heeft Blind de afgelopen weken wat goeds gedaan waardoor Ajax toch zeker zijn mannetje heeft gestaan.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

LoL

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Nederland kan ook geen wereldkampioen worden heb ik net berekend. Ze gaan met 4 punten naar de 1/8 finales, waarin ze worden uitgeschakeld door Italie.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Dan heb je in je berekening een fout gemaakt denk ik.

Wij spelen als we doorgaan in de 1/8 finales tegen Portugal of Mexico

Wij kunnen Italië nooit voor de halve finale tegenkomen

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ik heb direct de poster erbij gehaalt en je hebt gelijk. We worden uitgeschakeld door Portugal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.