• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.628 films
  • 12.250 series
  • 34.040 seizoenen
  • 648.426 acteurs
  • 199.169 gebruikers
  • 9.382.651 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Loting Kwartfinales Champions League.

Speelrondes 28/29 Maart & 4/5 April.

(Puntentelling binnenkort bekend.)

Arsenal FC - Juventus

Olympique Lyon - AC Milan

FC Internazionale / AFC Ajax - Villareal CF

SL Benfica - FC Barcelona

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mocht Ajax doorgaan in ieder geval een gunstige loting !

V

• 8369 berichten
  • 3368 stemmen

Ik heb er vertrouwen in, weet ook niet waarom. Hoop dat mijn voorspelling van 1-2 uitkomt.

mikoz schreef:

Achste Finales ( Bonus ) - Art , V , Salvatore , Doom 6 X 3 = 18 Punten *

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dan mijn nieuwe poll ook maar even...

http://www.mikoz.web-log.nl/

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Argentinie..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

roger

• 206 berichten
  • 55 stemmen

Als Nederland het WK wint, vreet ik mijn pet op.

In 1974 waren we te arrogant en zouden onze `totaalvoetballers`nog wel even de beker gaan ophalen. Het is iedere keer weer hetzelfde. Gebrek aan discipline, heibel tussen blank en zwart (in de 90´s de `kabel`versus de rest van het team), de een loopt geen meter voor de ander etcetera.

In 1978 wederom geen beker. Dan verzinnen we maar het veelgehoorde excuus van de dictatuur in Argentinie. We mochten niet winnen omdat we of ze anders allemaal dood waren geschoten. Bla Bla Bla.

Met een uitzondering in 1988 en een halve finale hebben we het vervolgens 28 jaar (sinds ´78) ook niet echt goed gedaan.

Het wordt gewoon weer Brazilie of een van de andere grote landen. Duitsland wint nog eerder het wk dan wij.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

roger schreef:

Duitsland wint nog eerder het wk dan wij.

Die komen al helemaal niet in aanmerking voor de titel.

Maar je mag ook wel een beetje positief zijn hoor , dit jaar is anders dan voorgaande jaren in ieder geval.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Dat zien we anders wel na het WK.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

roger schreef:

In 1974 waren we te arrogant en zouden onze `totaalvoetballers`nog wel even de beker gaan ophalen. Het is iedere keer weer hetzelfde. Gebrek aan discipline, heibel tussen blank en zwart (in de 90´s de `kabel`versus de rest van het team), de een loopt geen meter voor de ander etcetera.

Volgens mij bedoel je: het is ieder keer weer wat anders.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Hmm , zit weinig leven in hier

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

roger schreef:

En ik eet mee...

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Inter - Ajax: 1 - 3

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik vrees het ergste voor Ajax.

Scoren in Milaan en de deur achter dichthouden.. .

Maar ik hoop op een wonder.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Man, man, man, pijn aan m'n ogen van die linkerkant van Ajax. Ik zou ze bij NEC nog niet willen hebben.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nou nog vervangers voor de rest van NEC zoeken he.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Bedankt Boukhari

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Koekebakker schreef:

Adriano in de spits (er is geen betere)

Allemachtig, wat is die uit vorm, zeg. De Adriano van een jaar geleden was weergaloos, in de twee wedstrijden tegen Ajax vond ik hem ronduit belabberd.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Net alsof het alleen aan hem lag.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

mikoz schreef:

Nou nog vervangers voor de rest van NEC zoeken he.

Overigens hebben jullie wel van ons verloren dit seizoen .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

mikoz schreef:

Bedankt Boukhari

Deed het echt niet slecht hoor, relatief gezien (ik ben bevangen door de relativiteitstheorie ).

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Wat was het saai . Achtste finale onwaardig van allebei de kanten, hoewel je het inter niet echt kwalijk kan nemen.

Leno

• 5921 berichten
  • 4409 stemmen

Het was ook veelal de B ploeg van Ajax. Juanfran, Boukhari, Rosales, Madura (op die plaats), Linderbergh (niet onaardig maar komt te kort) spelen normaal niet. Pienaar is net terug van een blessure maar moet noodgedwongen spelen; meer zat er nooit in.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Man, man, man, pijn aan m'n ogen van die linkerkant van Ajax. Ik zou ze bij NEC nog niet willen hebben.

linkerkant is gedwongen door blessures, het is niet zo dat zij daar HOREN te spelen....

Ik heb ook liever Sneijder en Mitea...

SUPERgoed gespeeld door Ajax, gezien het feit dat 4 groten (Grygera, Galasek, Sneijder en Urby) er niet bij waren. Jammer dat we een zwak middenveld (Boukhari) hadden, die de bal niet bij Huntelaar kon brengen. Had veel liever Maduro en een fitte Sneijder op middenveld gezien

respect voor de team die zo jong is en mee kan tegen de grote clubs

wat kijk ik uit naar volgend jaar waneer er naast onze toptalenten ook nog een drietal ervaren spelers bijkomen

the sky is the limit!

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

damon schreef:

linkerkant is gedwongen door blessures, het is niet zo dat zij daar HOREN te spelen....

Ik heb ook liever Sneijder en Mitea...

Hoezo, je hebt Emanuelson toch?

SUPERgoed gespeeld door Ajax, gezien het feit dat 4 groten (Grygera, Galasek, Sneijder en Urby) er niet bij waren.

kom nou zeg .

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

damon schreef:

SUPERgoed gespeeld door Ajax,

Dan heb ik zeker naar een andere wedstrijd zitten kijken, ? Ik zag alleen een zwak ploegje die totaal niets klaar maakte de hele wedstrijd.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Op z'n Zwamborns : Ik heb wel lichtpuntjes gezien.

Vermaelen stond weer goed en hield Martins volledig uit de wedstrijd en Trabelsi speelde weer ouderwets geweldig (ik vond het de beste man van het veld).

Niet veel maar wat mag je verwachten als het middenveld op alle punten overclassed word en er geen fatsoenlijke bal vanuit het middenveld naar voren kwam. Pienaar en Boukhari waren gewoon slecht en Lindenbergh was teveel defensief bezig terwijl Maduro in balbezit juist moest doorschuiven zodat Lindenbergh aanvallend kon gaan denken. Maar ja het is ook moeilijk als je twee backs hebt die meer op de helft van Inter te vinden zijn als op de eigen helft.

Ik had Charisteas eerder gebracht voor Rosales, die niet echt slecht was maar wel overbodig omdat Pienaar en Trabelsi constant in zijn positie stonden. Je moet in zo'n geval Charisteas brengen, al is het alleen maar om één van die centrale verdedigers bezig te houden zodat Huntelaar wat meer vrijheid kon krijgen. Nu word Huntelaar door twee man uit de wedstrijd gehouden en ben je driekwart van je scorend vermogen kwijt.

Maar achteraf en vanaf de bank praten is altijd makkelijker natuurlijk.

We zijn op waarde geklopt en dat is tegen dit team zeker geen schande.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Maar om dat weer te vertalen naar het WK. Ronaldo is ook totaal uit vorm (op meerdere manieren). Ik heb liever dat ze op het WK uit vorm zijn maar ja , dan zullen ze er wel weer staan

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo, je hebt Emanuelson toch?
die was geblesseerd vandaag

kom nou zeg .
nee, jij had zeker verwacht dat een HEVIG verzwakt Ajax effetjes de nummer 2 van Italië opzij zou zetten?

wees realistisch, zij hebben meer geld en ervaren spelers, dus ALS je wil winnen moet je juist de dragende spelers (Grygera, Sneijder, Urby) hebben...

Gezien de omstandigheden zeker niet slecht dus!

(Haal bij PSV, Alex, Ooijer en Cocu weg en je hebt niks meer

Haal bij Feyenoord, Greene, Kuyt en Kalou eruit en je hebt niks meer)

ik snap niet dat mensen het SLECHT vinden wat Ajax gedaan heeft

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.