• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.678 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

brucecampbell

• 3316 berichten
  • 7417 stemmen

Jullie (Nederlanders) hebben een fantastische ploeg, daar kunnen wij (Belgen) TOTAAL niet aan tippen! Dus ik hoop ook op een stunt van Nederland.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8226 stemmen

combi schreef:

(quote)
tjechie bedoel je!

Nee Duitsland. Nederland en Tjechie gingen door, Duistsland en Letland niet.

Tjechie was een memorabele wedstrijd, vanwege de befaamde "Robben-wissel", remember?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

brucecampbell schreef:

Jullie (Nederlanders) hebben een fantastische ploeg, daar kunnen wij (Belgen) TOTAAL niet aan tippen! Dus ik hoop ook op een stunt van Nederland.

Belgie heeft best een goede ploeg maar een waardeloze trainer waarvan ze het contract nota bene na een dramatische kwalificatie hebben verlengd. Ongeloofelijk vind ik dat nog steeds.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Voorspel het EK en houd je eer, en die van Moviemeter als voetbaldeskundigenbolwerk hoog: Telesport EK 2008 Poule - ekpoule.telesport.nl.

Naam poule: Moviemeter.nl (te vinden in categorie 'vrienden of familie')

Inlognaam: moviemeter

Wachtwoord: hupholland

Join!

Na inloggen kan je onder persoonlijke gegevens je teamnaam veranderen in je nickname op moviemeter (wel zo duidelijk en leuk voor de anderen).

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Tjechie was een memorabele wedstrijd, vanwege de befaamde "Robben-wissel", remember?

ik bedoel dankzij tjechie B mochten we door naar de tweede ronde, was ook een vreemde dag, ipv. dat ik naar nederland-letland keek keek ik naar tjechie- duitsland maar blij dat ik was na afloop.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Spetie schreef:

Volgens mij bedoelde Combi dat Nederland alleen maar de volgende ronde haalde omdat het B-team van Tsjechië netjes haar sportieve plicht deed tegen onze oosterburen.....

BoordAppel schreef:

Volgens mij kunnen we in de finale niet uitkomen tegen Italië. Door de opzet van dit toernooi zal dat dan de halve finale worden.

Volgens mij wel. De vorige finale was Griekenland-Portugal en die zaten ook bij elkaar in de poule....

interista2001 schreef:

Italie heeft het wk gewonnen met goed voetbal en nederland speelde zeker minder attractief dan Italie. De wedstrijden van italie waren altijd spannend (halve finale Italie-Duitsland)

Bovendien heeft Italie niet zo veel kaarten gehad. Zidane was een stuk minder sportief met zijn belachelijke kopstoot,maar wordt nog steeds gezien als een held terwijl Materazzi de zogenaamde boosdoener is

Ik herinner me een gigantische naai-actie tegen Australië (en hun gehele oeuvre wat dat betreft door de jaren heen!) waarmee de Italianen voor mij op dat WK hadden afgedaan.

Voetbaltechnisch verdienden ze echter wèl de wereldtitel, dat ben ik met je eens. En over Zidane zijn we het ook eens. Het is gewoon een sukkel en een enorm overschatte voetballer!

Het aantal gele kaarten is gewoon een kwestie van de juiste mensen omkopen binnen de FIFA/UEFA....(daar hebben de Italianen ook wel redelijk veel ervaring in schijnt!)

Uiteindelijk wordt de winnaar gewoon dat land dat commercieel het meest interessant is voor de UEFA!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8226 stemmen

Baggerman schreef:

Volgens mij bedoelde Combi dat Nederland alleen maar de volgende ronde haalde omdat het B-team van Tsjechië netjes haar sportieve plicht deed tegen onze oosterburen.....

Ja dat klopt ja, Combi zei het net al. Ik volgde ook meer die wedstrijd dan die van Nederland weet ik nog wel.

Baggerman schreef:

Volgens mij wel. De vorige finale was Griekenland-Portugal en die zaten ook bij elkaar in de poule....

Die vorige finale klopt ja. Maar die opzet is nu veranderd, omdat ze geen twee landen uit dezelfde poule in de finale willen. Nederland- Italie als finale is dus niet mogelijk. In de halve finale wel.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

BoordAppel schreef:

Volgens mij kunnen we in de finale niet uitkomen tegen Italië. Door de opzet van dit toernooi zal dat dan de halve finale worden.

Ja je hebt gelijk, we kunnen ze evt weer tegen komen in de halve finale.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8226 stemmen

combi schreef:

ik bedoel dankzij tjechie B mochten we door naar de tweede ronde, was ook een vreemde dag, ipv. dat ik naar nederland-letland keek keek ik naar tjechie- duitsland maar blij dat ik was na afloop.

Ik deed precies hetzelfde en was ook dolblij. Nog blijer was ik toen we in de kwartfinale ook eens een keertje na penalty's wonnen .

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Spetie schreef:

Die vorige finale klopt ja. Maar die opzet is nu veranderd, omdat ze geen twee landen uit dezelfde poule in de finale willen. Nederland- Italie als finale is dus niet mogelijk. In de halve finale wel.

Hè??? Wat waardeloos! Ik vind het juist stom als je elkaar weer zo vroeg tegenkomt!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8226 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Voorspel het EK en houd je eer, en die van Moviemeter als voetbaldeskundigenbolwerk hoog: Telesport EK 2008 Poule - ekpoule.telesport.nl.

Join!

Na inloggen kan je onder persoonlijke gegevens je teamnaam veranderen in je nickname op moviemeter (wel zo duidelijk en leuk voor de anderen).

Heel leuk Goodfella, ik zal hem van de week even invullen

Spetie

• 38871 berichten
  • 8226 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Hè??? Wat waardeloos! Ik vind het juist stom als je elkaar weer zo vroeg tegenkomt!

Ja ik vind het ook een stomme regel. Het zou dus kunnen dat twee landen elkaar in de 3e groepswedstrijd tegenkomen, dan een kwartfinale spelen en dan weer tegen elkaar moeten. Beetje krom inderdaad.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

zoiezo belachelijk, nu kan je dus niet meer tegen elk land in de finale komen, kan volgens mij nooit de bedoeling zijn imo. riekt een beetje op competitie vervalsing.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

vraagje, kopen jullie ook oranje spul? M.a.w. zitten jullie geheel in Oranje verkleed voor de buis?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nou hoe verder ze komen hoe oranjer ik word.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

ghehe ja, dat is ook zo'n beetje mijn ervaring Ik mag mijzelf nog gelukkig prijzen dat ik een puber was (16) toen het Nederlands elftal de EK won, wat een zinderende magnifieke finale was dat!

Ik was toen geheel oranje gekleurd

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

dragje schreef:

toen het Nederlands elftal de EK won, wat een zinderende magnifieke finale was dat!

daar was ik bij, stond achter het doel waar gullit de bal naar binnen kopte

70.000 man allemaal in het oranje en 1 russische vlag gezien, hoewel mij bij staat dat de russen beter waren was het praktisch onmogelijk om van ze te verliezen, en bij de 2-0 (wist niet eens dat het zo een wereld goal was, pas bij thuiskomst) was het echt 1 grote happening.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)
70.000 man allemaal in het oranje en 1 russische vlag gezien, hoewel mij bij staat dat de russen beter waren was het praktisch onmogelijk om van ze te verliezen, en bij de 2-0 (wist niet eens dat het zo een wereld goal was, pas bij thuiskomst) was het echt 1 grote happening.

arme russen.... 1 vlag maar?

Wat zal die ene rus zich ongelofelijk klein hebben gevoeld en dan nog een 2-0 nederlaag, zijn voorraad Stolovaya was die avond uitgeput, me dunkt.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)

Wat zal die ene rus zich ongelofelijk klein hebben gevoeld en dan nog een 2-0 nederlaag, zijn voorraad Stolovaya was die avond uitgeput, me dunkt.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

Erg koel dat je daar aanwezig was!

Zeg maar gerust "erin knoerde!" De Russische doelman, de beste doelman ter wereld toen, zag de bal over zijn eigen hoofd het doel invliegen.... en stond verbouwereerd op zijn benen daarna...

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

dragje schreef:

ghehe ja, dat is ook zo'n beetje mijn ervaring Ik mag mijzelf nog gelukkig prijzen dat ik een puber was (16) toen het Nederlands elftal de EK won, wat een zinderende magnifieke finale was dat!

Ja, wat dat betreft wordt het voor mij nooit meer als toen. Eindelijk eens een prijs!

Alleen het winnen van een WK kan die euforie van toen misschien nog overtreffen.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Vergeet je niet in te schrijven!! En bovendien ook alles in te vullen en je naam te veranderen. Anders ben je anoniem. Mijn voorspelling is anders uitgevallen, uiteindelijk wint Duitsland in de finale van Italie.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Knisper schreef:

Vergeet je niet in te schrijven!! En bovendien ook alles in te vullen en je naam te veranderen. Anders ben je anoniem. Mijn voorspelling is anders uitgevallen, uiteindelijk wint Duitsland in de finale van Italie.

Ik ben even aan het zoeken, maar kan het geloof ik niet vinden. Nadat ik op mijn werk 2e ben geworden in de Giro d'Italia pool heb ik vandaag ook maar de EK pool ingevuld. Hoewel ik meer een wielerfan ben en helemaal geen voetbal kijk.

Moet ik in het telegraaf menu me eerst registreren via email en zo, Want daar heb ik geen zin in. Of kan ik direct naar een vrienden pagina Moviemeter, want dat kan ik dus zo snel niet vinden.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Je moet je inderdaad eerst registreren. Erg veel tijd kost dat overigens niet.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Nee dat kan zijn, maar ik heb geen zin in Telegraaf nonsens. En in de voorwaarden staat dat je sowieso eenmaal wordt benaderd met reclame ellende etc. Daar pas ik voor.

Heb wel het gevoel dat jij gaat winnen. Want ik heb op mijn werk dezelfde finale en winnaar ingevuld als jij

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Alleen het winnen van een WK kan die euforie van toen misschien nog overtreffen.

dat geld voor mij ook, dan heb ik als ajaxied alles meegemaakt wat er maar te winnen valt en kan mij het hele voetbal gestolen worden, ben alleen bang dat ik dat nooit zal meemaken.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Komaan Mochizuki. Ik heb zelfs niet ook maar een mail van ze gehad (op bevestiging van registratie na). En ook al zou je er ééntje krijgen.. ik zou het erg leuk vinden als je je gewoon even gezellig aanmeldt bij onze poule!

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Nogmaals:

Join!

Wie de poule niet vinden kan: hier staat hij.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Komaan Mochizuki.

Ik zal het heroverwegen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Maak gewoon ergens een gratis e-mailadres aan en meldt je aan!

Ik gebruik altijd aparte e-mailadressen voor dit soort dingen, als er te veel spam komt, maak je gewoon weer een nieuw adres.

ps: Ik heb me net dus ook aangemeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.