- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7417 stemmen
Jullie (Nederlanders) hebben een fantastische ploeg, daar kunnen wij (Belgen) TOTAAL niet aan tippen! Dus ik hoop ook op een stunt van Nederland.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8226 stemmen
Nee Duitsland. Nederland en Tjechie gingen door, Duistsland en Letland niet.
Tjechie was een memorabele wedstrijd, vanwege de befaamde "Robben-wissel", remember? 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Jullie (Nederlanders) hebben een fantastische ploeg, daar kunnen wij (Belgen) TOTAAL niet aan tippen! Dus ik hoop ook op een stunt van Nederland.
Belgie heeft best een goede ploeg maar een waardeloze trainer waarvan ze het contract nota bene na een dramatische kwalificatie hebben verlengd. Ongeloofelijk vind ik dat nog steeds.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Voorspel het EK en houd je eer, en die van Moviemeter als voetbaldeskundigenbolwerk hoog: Telesport EK 2008 Poule - ekpoule.telesport.nl.
Naam poule: Moviemeter.nl (te vinden in categorie 'vrienden of familie')
Inlognaam: moviemeter
Wachtwoord: hupholland
Join! 
Na inloggen kan je onder persoonlijke gegevens je teamnaam veranderen in je nickname op moviemeter (wel zo duidelijk en leuk voor de anderen).
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Tjechie was een memorabele wedstrijd, vanwege de befaamde "Robben-wissel", remember?
maar blij dat ik was na afloop.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Volgens mij bedoelde Combi dat Nederland alleen maar de volgende ronde haalde omdat het B-team van Tsjechië netjes haar sportieve plicht deed tegen onze oosterburen.....
Volgens mij kunnen we in de finale niet uitkomen tegen Italië. Door de opzet van dit toernooi zal dat dan de halve finale worden.
Volgens mij wel. De vorige finale was Griekenland-Portugal en die zaten ook bij elkaar in de poule....
Italie heeft het wk gewonnen met goed voetbal en nederland speelde zeker minder attractief dan Italie. De wedstrijden van italie waren altijd spannend (halve finale Italie-Duitsland)
Bovendien heeft Italie niet zo veel kaarten gehad. Zidane was een stuk minder sportief met zijn belachelijke kopstoot,maar wordt nog steeds gezien als een held terwijl Materazzi de zogenaamde boosdoener is
Ik herinner me een gigantische naai-actie tegen Australië (en hun gehele oeuvre wat dat betreft door de jaren heen!) waarmee de Italianen voor mij op dat WK hadden afgedaan.
Voetbaltechnisch verdienden ze echter wèl de wereldtitel, dat ben ik met je eens. En over Zidane zijn we het ook eens. Het is gewoon een sukkel en een enorm overschatte voetballer!
Het aantal gele kaarten is gewoon een kwestie van de juiste mensen omkopen binnen de FIFA/UEFA....(daar hebben de Italianen ook wel redelijk veel ervaring in schijnt!)
Uiteindelijk wordt de winnaar gewoon dat land dat commercieel het meest interessant is voor de UEFA!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8226 stemmen
Volgens mij bedoelde Combi dat Nederland alleen maar de volgende ronde haalde omdat het B-team van Tsjechië netjes haar sportieve plicht deed tegen onze oosterburen.....
Ja dat klopt ja, Combi zei het net al. Ik volgde ook meer die wedstrijd dan die van Nederland weet ik nog wel.
Volgens mij wel. De vorige finale was Griekenland-Portugal en die zaten ook bij elkaar in de poule....
Die vorige finale klopt ja. Maar die opzet is nu veranderd, omdat ze geen twee landen uit dezelfde poule in de finale willen. Nederland- Italie als finale is dus niet mogelijk. In de halve finale wel.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Volgens mij kunnen we in de finale niet uitkomen tegen Italië. Door de opzet van dit toernooi zal dat dan de halve finale worden.
Ja je hebt gelijk, we kunnen ze evt weer tegen komen in de halve finale.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8226 stemmen
ik bedoel dankzij tjechie B mochten we door naar de tweede ronde, was ook een vreemde dag, ipv. dat ik naar nederland-letland keek keek ik naar tjechie- duitsland
maar blij dat ik was na afloop.
Ik deed precies hetzelfde en was ook dolblij. Nog blijer was ik toen we in de kwartfinale ook eens een keertje na penalty's wonnen
.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Die vorige finale klopt ja. Maar die opzet is nu veranderd, omdat ze geen twee landen uit dezelfde poule in de finale willen. Nederland- Italie als finale is dus niet mogelijk. In de halve finale wel.
Hè??? Wat waardeloos! Ik vind het juist stom als je elkaar weer zo vroeg tegenkomt!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8226 stemmen
Voorspel het EK en houd je eer, en die van Moviemeter als voetbaldeskundigenbolwerk hoog: Telesport EK 2008 Poule - ekpoule.telesport.nl.
Join! 
Na inloggen kan je onder persoonlijke gegevens je teamnaam veranderen in je nickname op moviemeter (wel zo duidelijk en leuk voor de anderen).
Heel leuk Goodfella, ik zal hem van de week even invullen 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8226 stemmen
Hè??? Wat waardeloos! Ik vind het juist stom als je elkaar weer zo vroeg tegenkomt!
Ja ik vind het ook een stomme regel. Het zou dus kunnen dat twee landen elkaar in de 3e groepswedstrijd tegenkomen, dan een kwartfinale spelen en dan weer tegen elkaar moeten. Beetje krom inderdaad.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
zoiezo belachelijk, nu kan je dus niet meer tegen elk land in de finale komen, kan volgens mij nooit de bedoeling zijn imo. riekt een beetje op competitie vervalsing.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
vraagje, kopen jullie ook oranje spul? M.a.w. zitten jullie geheel in Oranje verkleed voor de buis?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
nou hoe verder ze komen hoe oranjer ik word. 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
ghehe ja, dat is ook zo'n beetje mijn ervaring
Ik mag mijzelf nog gelukkig prijzen dat ik een puber was (16) toen het Nederlands elftal de EK won, wat een zinderende magnifieke finale was dat!
Ik was toen geheel oranje gekleurd 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
toen het Nederlands elftal de EK won, wat een zinderende magnifieke finale was dat!
daar was ik bij, stond achter het doel waar gullit de bal naar binnen kopte 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
arme russen.... 1 vlag maar?
Wat zal die ene rus zich ongelofelijk klein hebben gevoeld en dan nog een 2-0 nederlaag, zijn voorraad Stolovaya was die avond uitgeput, me dunkt.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Wat zal die ene rus zich ongelofelijk klein hebben gevoeld en dan nog een 2-0 nederlaag, zijn voorraad Stolovaya was die avond uitgeput, me dunkt.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Erg koel dat je daar aanwezig was!
Zeg maar gerust "erin knoerde!" De Russische doelman, de beste doelman ter wereld toen, zag de bal over zijn eigen hoofd het doel invliegen.... en stond verbouwereerd op zijn benen daarna...
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
ghehe ja, dat is ook zo'n beetje mijn ervaring
Ik mag mijzelf nog gelukkig prijzen dat ik een puber was (16) toen het Nederlands elftal de EK won, wat een zinderende magnifieke finale was dat!
Ja, wat dat betreft wordt het voor mij nooit meer als toen. Eindelijk eens een prijs!
Alleen het winnen van een WK kan die euforie van toen misschien nog overtreffen.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Vergeet je niet in te schrijven!! En bovendien ook alles in te vullen en je naam te veranderen. Anders ben je anoniem. Mijn voorspelling is anders uitgevallen, uiteindelijk wint Duitsland in de finale van Italie.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Vergeet je niet in te schrijven!! En bovendien ook alles in te vullen en je naam te veranderen. Anders ben je anoniem. Mijn voorspelling is anders uitgevallen, uiteindelijk wint Duitsland in de finale van Italie.
Moet ik in het telegraaf menu me eerst registreren via email en zo, Want daar heb ik geen zin in. Of kan ik direct naar een vrienden pagina Moviemeter, want dat kan ik dus zo snel niet vinden.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Je moet je inderdaad eerst registreren. Erg veel tijd kost dat overigens niet.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Nee dat kan zijn, maar ik heb geen zin in Telegraaf nonsens. En in de voorwaarden staat dat je sowieso eenmaal wordt benaderd met reclame ellende etc. Daar pas ik voor.
Heb wel het gevoel dat jij gaat winnen. Want ik heb op mijn werk dezelfde finale en winnaar ingevuld als jij 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Alleen het winnen van een WK kan die euforie van toen misschien nog overtreffen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Komaan Mochizuki. Ik heb zelfs niet ook maar een mail van ze gehad (op bevestiging van registratie na). En ook al zou je er ééntje krijgen.. ik zou het erg leuk vinden als je je gewoon even gezellig aanmeldt bij onze poule!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Nogmaals:
Join! 
Wie de poule niet vinden kan: hier staat hij.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Komaan Mochizuki.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maak gewoon ergens een gratis e-mailadres aan en meldt je aan!
Ik gebruik altijd aparte e-mailadressen voor dit soort dingen, als er te veel spam komt, maak je gewoon weer een nieuw adres.
ps: Ik heb me net dus ook aangemeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.