• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.678 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

Wie denken jullie dat er topscorer wordt van het EK?

Luca Toni (1)

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Ik heb me ook ingeschreven onder mijn eigen naam: Daan Wijdeven.

Ik vind het overegens een beetje vreemd dat landen die doorgaan in de poule, elkaar in de halve finale's al kunnen tegenkomen. Het is toch gewoonlijk dat je elkaar dan pas in de finale kan tegenkomen, zoals op het EK van 1988.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Cannavaro moet EK laten schieten

Fabio Cannavaro zal niet deelnemen aan het aankomende EK in Oostenrijk en Zwitserland. De Italiaanse verdediger viel maandag geblesseerd uit op de training, en blijkt zwaarder getroffen te zijn dan in eerste instantie werd verwacht.

De 34-jarige mandekker kwam vandaag op de training ongelukkig in botsing met teamgenoot Giorgio Chiellini en moest per brancard het trainingsveld verlaten. In eerste instantie werd er gehoopt dat de voormalig Wereldvoetballer van het Jaar gewoon fit zou zijn voor het eerste duel met Nederland, maar die hoop blijkt ijdel.

Welke vervanger bondscoach Roberto Donadoni oproept voor de defensieleider van het Spaanse Real Madrid is nog niet bekend.

Bron Voetbalzone.nl

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Ik zal het heroverwegen

Ikzelf heb een extra e-mailadres speciaal voor sites waar ik me moet aanmelden, zodat alle spam en nieuwsbrieven daar komen, in plaats van mijn echte mail. Dan is er ook geen probleem verder.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)
Ik zal het heroverwegen

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

salvatore schreef:

Luca Toni (1)

Huntelaar.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

combi schreef:

(quote)
Huntelaar.
Sjonnie.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

salvatore schreef:

Luca Toni (1)

Cristiano Ronaldo!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8226 stemmen

Miroslav Klose

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

combi schreef:

(quote)
Huntelaar.

Dit zal relatief lastig worden aangezien Van Nistelrooy is aangesteld als eerste spits en Vennegoor als tweede.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik herinner me 88 nog heel goed, toen stonden bosman en kieft ook als 1 en 2!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Vennegoor als tweede? Echt waar? In de voorbereding heeft hij alleen maar kansen lopen missen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Cannavaro wordt de man van het toernooi....

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Hehe, niet meer. Zo goed vind ik 'm overigens niet. Dus wat mij betreft had ie' het sowieso niet geworden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De toppers worden meestal nooit de grootste namen op zon eindronde dus ik verwacht niet zo veel van Ronaldo, Ballack en Henry om er wat te noemen. Meestal zijn de toernooi helden de wat mindere namen die plots gaan presteren. Zie de Grieken in 2004 als mooiste voorbeeld. Bij Oranje verwacht ik dat Sneijder DE topper wordt. Die heeft het in zich nu zichzelf aan de wereldtop te laten zien met topprestaties.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Ik ben onder zware druk bezweken. Volgens mij moet het zo gelukt zijn!

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

ij Oranje verwacht ik dat Sneijder DE topper wordt. Die heeft het in zich nu zichzelf aan de wereldtop te laten zien met topprestaties.

Dat lijkt me sterk aangezien hij door Marco wel weer op een kansloze positie neergezet zal worden.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

salvatore schreef:

Luca Toni (1)

Gekas. .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)
Dat lijkt me sterk aangezien hij door Marco wel weer op een kansloze positie neergezet zal worden.

Hij staat nu toch ook gewoon achter de spitsen, waar ie het beste is.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hij staat nu toch ook gewoon achter de spitsen, waar ie het beste is.

beetje sarcastisch, hoewel ik denk dat als van persie terug komt dat sneijder idd. een linie naar achteren gaat.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nou, Marco heeft het anders geniale idee hem weer voor de verdediging te zetten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik snap dat Marco soms gekke dingen doet, maar Sneijder is gewoon bepalend met goals en assists dus die zet je niet een linie terug. Zet De Zeeuw/Gio/Engelaar (2 vd 3) daar neer en Sneijder, Robben en nog 1 achter de spits.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik snap dat Marco soms gekke dingen doet,

ooh leg uit ik begrijp er niks van.

maar Sneijder is gewoon bepalend met goals en assists dus die zet je niet een linie terug.

tja, helemaal niet zoals hij nu speelt.

Zet De Zeeuw/Gio/Engelaar (2 vd 3)

de jong maakte op mij ook wel een goede indruk en ikzelf denk dat heitnga daar ook goed tot zijn recht komt

daar neer en Sneijder, Robben en nog 1 achter de spits.
beste linie van oranje van de vaart ,van persie doen allemaal niet veel van elkaar onder, hoogstens van persie imo.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Hebben we 2 jaar geleden niet iets gedaan in de trend van DVD prijzen beschikbaar stellen door en voor moviemetrianen die hoog eindigen? Hoe meer mensen doneren, hoe meer mensen in de prijzen kunnen vallen. En nr. 1 mag meer dvd's en eerder kiezen dan nr. 20 etc. etc.

1. 5 dvd's

2. 3 dvd's

3. 2 dvd's

4. 1 dvd etc.

Ik stel 'Catch me If You Can beschikbaar. Tenminste als iedereen hier in mee wil gaan.

Zal me ook straks even inschrijven bij de pool.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ok geen interesse blijkbaar? Ik heb me in ieder geval ingeschreven.. Aanbod staat nog steeds..

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ik wil best een dvd'tje inleggen voor de grap. Maar dan moet er wel iets meer belangstelling zijn daarvoor.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik doe mee . Een dvd'tje wil ik ook wel ter beschikking stellen trouwens (ik twijfel tussen Heavenly Creatures, Leaving Las Vegas en Kids), al kost me dat natuurlijk weeral een fortuin aan postzegels...

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

MXO schreef:

Ik heb me ook ingeschreven onder mijn eigen naam: Daan Wijdeven.

Ik vind het overegens een beetje vreemd dat landen die doorgaan in de poule, elkaar in de halve finale's al kunnen tegenkomen. Het is toch gewoonlijk dat je elkaar dan pas in de finale kan tegenkomen, zoals op het EK van 1988.

Op het EK 1988 in Duitsland deden maar 8 landen mee.

Vanaf 1996 doen er 16 landen op het eindtoernooi mee. Daar zal het dus wel aan liggen.

Demoniac

• 413 berichten
  • 1462 stemmen

Ik wil ook wel een dvd'tje inleggen hoor.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

wibro schreef:

Daar zal het dus wel aan liggen.

Niet waar, want Portugal en Griekenland (finalisten in 2004) zaten ook bij elkaar in de poule.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.