• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.422 acteurs
  • 200.471 gebruikers
  • 9.468.244 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

C. Ronaldo is ook wel erg irritant met z'n fopduiken en z'n egoistische spel. Verder heb ik weinig tegen de Portugezen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Ja het hele stadion floot bij ieder balcontact. Was toch wel erg duidelijk te horen. En het ozu me niet verbazen als menig portugees ook nog meefloot.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Vergeet niet dat er nog erg veel engelsen in dat stadion zaten. Engelsen die al een kaartje voor de halve finale, niet wetende natuurlijk uitgeschakeld te worden in de ronde ervoor.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

dutchtuga schreef:

Engelsen die al een kaartje voor de halve finale

As if...

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13081 stemmen

BoordAppel schreef:

Dat is toch niet zo raar? Nederland en Engeland hebben direct met dat irritante gedrag te maken gehad, geen wonder dat je je er dan meer aan stoort.

Oké, dus als Nederland doorgegaan was tegen Portugal zou iedereen hier ook blijven doormekkeren zijn over het vreselijk theaterwerk van het Nederlandse elftal ... ehm, right.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Ik ben ervan overtuigd dat mocht robben op ronaldiaanse wijze was blijven duikelen dit WK er hier genoeg over was geklaagd.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Als Thierry Henry in iedere wedstrijd tien keer voor niets tegen de grond gaat, had ik dat ook vreselijk gevonden.

Maar het is niet Henry, het zijn Portugese spelers en de uitschakeling van het Nederlandse elftal heeft daar geen zak mee te maken.

Wie het ook doet, ik blijf het afkeuren.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ik ben ervan overtuigd dat mocht robben op ronaldiaanse wijze was blijven duikelen dit WK er hier genoeg over was geklaagd.

Dat weet ik wel zeker. Portugal heeft zich bovendien in élke wedstrijd daarna misdragen. Dat zie ik Nederland nog niet zo snel doen.

Vergeet niet dat er nog erg veel engelsen in dat stadion zaten. Engelsen die al een kaartje voor de halve finale, niet wetende natuurlijk uitgeschakeld te worden in de ronde ervoor.

Er zaten waarschijnlijk vooral erg veel Portugezen, Fransen en Duitsers.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Die man moeten ze echt per direct met pensioen sturen..

Maar dat lijkt dus niet te gebeuren.

Heb op de BBC gekeken, toen ik die gast hoorde wist ik niet hoe snel ik moest zappen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Oké, dus als Nederland doorgegaan was tegen Portugal zou iedereen hier ook blijven doormekkeren zijn over het vreselijk theaterwerk van het Nederlandse elftal ... ehm, right.

Idd, het is gewoon voor een groot deel frustratie.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

dutchtuga schreef:

Idd, het is gewoon voor een groot deel frustratie.

Ik denk onderhand eerder dat jij degene bent die gefrustreerd is. Ik in ieder geval niet, tenminste niet over een uitschakeling, wél over het gedrag van een bepaalde ploeg.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik heb alvast een voorlopig elftal van het toernooi samengesteld :

Buffon

Zambrotta - Ricardo Carvalho - Cannavaro - Grosso

Frings - Vieira - Pirlo

Zidane

Klose - Fernando Torres

en op de bank :

Ricardo, Thuram, Senderos, Gallas, Lahm, Maniche, Nedved, Maxi Rodriguez, Riquelme en David Villa.

Wie doet ook een poging?

Die Italiaanse verdediging, met ook wat Fransen erin denk ik, Viera, Ballack, Zidane en Klose zijn wel zeker denk ik. Torres lijkt me sterk.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind Sagnol erg sterk spelen. Die hoort er ook bij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Zelva schreef:

Ik denk onderhand eerder dat jij degene bent die gefrustreerd is. Ik in ieder geval niet, tenminste niet over een uitschakeling, wél over het gedrag van een bepaalde ploeg.

dat idee begin ik ook te krijgen

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Die Italiaanse verdediging, met ook wat Fransen erin denk ik, Viera, Ballack, Zidane en Klose zijn wel zeker denk ik. Torres lijkt me sterk.

Lahm zou ik zeker niet op de bank zetten, zou ook Sergio Ramos nog ergens tussenzetten, hoewel Zambrotta sowieso goed is. En Carvalho zou ik persoonlijk eruit gooien voor Thurmas. Wat Torres er staat te doen weet ik niet, er waren toch betere spitsen op dit toernooi? Ik denk maar aan die kerels van Equador, of Messi of Tevez van Argentinië, zelfs Ronaldo, ...

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Jammer dat er geen speler van Ghana bij zit..Essien ofzo..deze ploeg heeft me erg verrast..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Essien en asamoah Gyan had ik ook in mijn persoonlijke wk team staan. Verassend goed beide.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Voila , Mijn WK - Team.

----------------------

Coatch : Marco van Basten.

RICARDO

ZAMBROTTA , GROSSO , LAHM , GALAS , RAMOS

ZIDANE , RIBERY , MAXI R ,

KLOSE , PODOLSKI

En het Reserve Team.

----------------------

Coatch : Jurgen Klinsman.

BUFFON

CANNAVARO , SAGNOL , SENDEROS , BOULARHOUZ , MERTESACKER , SORIN

KAKA , CAMBIASSO , MANICHE

TORRES

Enige uitleg ?

Veel verdedigers omdat het WK zich daarom veel afspeelde , top - strikers niet echt gezien vond het Duitse duo nog het beste. Verder waren de laatste vier natuurlijk het best en stonden Italie en Frankrijk het best achterin.

Sanderos was ook geweldig , jammer dat een blessure hem nekte. Verder ook een geweldig Argentinie gezien die ook zo wereldkampioen had kunnen worden.

Spanje een van mijn favorieten ging er helaas weer snel uit , heeft wel een goede indruk op me gemaakt.

Nederland natuurlijk teleurstellend .. Boularhouz staat erin omdat hij nog veel werklust liet zien en natuurlijk om zijn geweldige overtreding op Ronaldo

Verder waren Ghana en Ivoorkust verassend maar daar net geen spelers van Esssien/Gyan etc.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

------------------------ Buffon -----------------------

Sergió Ramós -- Pablo -- Cannavaro -- Grosso

Joáquin -- Ballack -- Maxí Rodriguez -- Zokora

------------- Klose ----------- Asamoah Gyan ------------------

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik moet zeggen dat ik niet echt begrijp waarom Ballack word genoemd. Die vond ik over het algemeen toch erg zwak dit WK. Frings daarintegen was de beste middenvelder van Duitsland.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

mikoz schreef:

----------------------

Coatch

Komaan kerel.

-edit--- en v. Basten als beste? .

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Beste coaches:

Lippi, vanwege het inzetten van extra aanvallend personeel in verlenging tegen Duitsland.

Klinsmann, vanwege het aantrekkelijk en redelijk goed laten voetballen van een team dat voor het WK door eigen publiek en pers werd afgeserveerd.

Scolari, vanwege zijn mentale steun aan zijn spelers.

Slechtste coach: die van Brazilië.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Lippi, vanwege het inzetten van extra aanvallend personeel in verlenging tegen Duitsland.

Tja, ook alleen maar omdat Lippi 7 kleuren scheet omdat de penalties eraan zaten te komen. Die wilde hij koste wat het kost ontlopen!

Pekerman heeft enorm gefaald. Met een tikkeltje meer lef had hij gewoon van Duitsland gewonnen. Van Basten, tja laten we daar maar niet weer over beginnen..

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Tja, ook alleen maar omdat Lippi 7 kleuren scheet omdat de penalties eraan zaten te komen. Die wilde hij koste wat het kost ontlopen!

En toen nam hij een zeer onItaliaans besluit. Klasse dus.

Leno

• 5922 berichten
  • 4461 stemmen

Ik had het klasse gevonden als Lippi dat in andere wedstrijden ook had gedaan. Maar oké, veel trainers durven het zelfs dan niet..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

(quote)
Komaan kerel.

Ja ? van Basten was imo de beste coatch .. niet om zijn beslissingen ( want dan had hij Huntelaar wel meegenomen) maar zijn uitstraling en zijn rust. Hij heeft was nieuws gebracht in ons voetbal. Idem voor Klinssman.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Leno schreef:

Ik had het klasse gevonden als Lippi dat in andere wedstrijden ook had gedaan. Maar oké, veel trainers durven het zelfs dan niet..

Zolang het niet hoeft, hoeft het toch niet? Italië speelde vanaf het begin van het toernooi prima gedegen voetbal, dan ga je niet iets tegen de beproefde speelwijze in ondernemen.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Ja ? van Basten was imo de beste coatch .. niet om zijn beslissingen ( want dan had hij Huntelaar wel meegenomen) maar zijn uitstraling en zijn rust. Hij heeft was nieuws gebracht in ons voetbal.

Niet al het nieuwe is een verbetering.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Bedenk je nog altijd dat we tegen Portugal veruit de betere waren .. en als we die gewonnen hadden we ook 100% van Engeland gewonnen hadden en we het toen moesten uitzoeken tegen Frankrijk.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Tranen in mijn ogen als ik het woord coach verkeerd gespeld zie...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.