• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.422 acteurs
  • 200.471 gebruikers
  • 9.468.321 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Ricardo

----------

Miguel

Nesta

Thuram

Lahm

_____

Odonkor

Maniche

Zidane

Ribery

---------

Klose

C.Tenorio

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Bedenk je nog altijd dat we tegen Portugal veruit de betere waren .. en als we die gewonnen hadden we ook 100% van Engeland gewonnen hadden en we het toen moesten uitzoeken tegen Frankrijk.

Veruit de betere zijn en niet winnen... geen reden om Van Basten tot Beste Coach te bombarderen.

En de wedstrijd tegen de Engelsen zou gewoon een op zich staande wedstrijd zijn die we echt nog niet zomaar gewonnen hadden, zeker niet *100 procent zeker*.

De Engelsen wisten de Portugezen ondanks een man minder namelijk WEL op nul-nul te houden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Dan hadden we wel gewonnen via penaltys, daar zijn Engelsen namelijk nog slechter in .

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Bedenk je nog altijd dat we tegen Portugal veruit de betere waren .. en als we die gewonnen hadden we ook 100% van Engeland gewonnen hadden en we het toen moesten uitzoeken tegen Frankrijk.

Met 1 man meer ja. Zegt genoeg. van Basten is een waardeloos bondscoach gebleken en het slaat dan ook nergens op dat hij nog langer bondscoach mag blijven.

Het enige wat hij heeft gedaan is Nederland ten schande gezet(weggespeeld door o.a. Ivoorkust), spelers beledigd(o.a. Davids), spelers opgeroepen die nooit maar dan ook nooit zelfs maar een kans hadden mogen hebben op een plek bij de selectie(o.a. Denneboom, Bobson), sowieso een slecht selectie-beleid gevoert, Nederland geen 1 wedstrijd goed laten spelen en Nederland niks laten presteren.

Toch heeft van Basten het zover gekregen dat hij Nederland ook tijdens de EK mag coachen. Ik kijk er nu al naar uit...

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Voor de KNVB was het EK 2008 dan ook het doel. Van Basten hoefde niet eens het WK te halen. Niet zo verwonderlijk dat hij dan aan mag blijven.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Tja, KNVB is nog achterlijker dan die Blatter die nu nog even zijn verontschuldigen aan Ivanov maakt. WK lijkt me altijd nog belangrijker dan een EK...

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

us_raider schreef:

Met 1 man meer ja. Zegt genoeg. van Basten is een waardeloos bondscoach gebleken en het slaat dan ook nergens op dat hij nog langer bondscoach mag blijven.

Ik zei het na het EK al: Advocaat kan dan wel opstappen, de gevaarlijke gek van de KNVB, Henk Kessler, blijft gewoon zitten, en die is verantwoordelijk voor de keuze van bondscoach.

Zelfs als Van Basten nu zou opstappen is het nog maar in spanning afwachten wat die gevaarlijke gek dan weer uit de hoge hoed zal toveren.

Van Basten valt feitelijk weinig kwalijk te nemen. Laat hem ongeschikt zijn geweest als bondscoach, hij heeft de mogelijkheid waarschijnlijk naar beste kunnen benut.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Ach ja, hij heeft het nog altijd stukken beter gedaan dan die coach van vier jaar geleden. Als we het toch over Nederland ten schande zetten hebben, dan viel dat er naar mij mening ook onder.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Zelva schreef:

Ach ja, hij heeft het nog altijd stukken beter gedaan dan die coach van vier jaar geleden. Als we het toch over Nederland ten schande zetten hebben, dan viel dat er naar mij mening ook onder.

Sinds 1988 hebben we ons voor elk groot toernooi geplaatst, en minimaal de poulefase overleefd, behalve vier jaar geleden.

Nou, om dat schande te noemen....

We zaten toen in een kwalificatiepoule met een sterk Portugal, en een altijd lastig Ierland. Het eerste land bivakkeerde in die tijd rond de 6e plaats op de wereldranglijst, en het tweede land rond de 14e plaats.

Niks geen schande, hooguit een mindere prestatie, maar dat kan zo eens een keer gebeuren.

Het woord 'schande' wordt wel gemakkelijk gebruikt ten aanzien van het Nederlands Elftal.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

Ik hoop dat Duitsland Portugal in de 'troost-finale' gaat overklassen met goed voetballen en wint met 3-0 van dat stel schoppers...

Mijn voorspelling van 3-0 gaat nog aardig uitkomen, als het zo blijft dan.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Duitsland gaat zeker winnen, ja.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Nu ik er op let Vind het toch altijd bij die Ronaldo lijken alsofie bijna huild .

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ronaldo speelt sledht, zeg. Ook weer die valpartijen van hem. Maarja, heel portugal speelt niet geweldig vandaag

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Jammer dat het 3-1 is geworden.

Maar wel heerlijke schoten van Schweinsteiger.

En in de rust lieten ze het weer zien: de valpartijen van Ronaldo. Wat is dat een vervelend mannetje zeg..

Als hij dat eens weg zou laten, kon hij gewoon een hele goede voetballer zijn.

En inderdaad, hij heeft gewoon altijd een huildhoofd, maar hij huilt dan ook bijna altijd.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Zo en nu op naar de finale

Wat heerlijk om morgen te kunnen zeggen dat we wereldkampioen zijn .

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

We? Ik vind Tim behoorlijk Nederlands klinken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ik hoop dat Zidane nog even zijn kunsten laat zien en de Italianen te kijk zet. Maar het zal wel gewoon 1-0 voor Italië worden in een dodelijk saaie wedstrijd.

Duitsland - Portugal was in ieder geval wel de moeite waard. Geweldige mooie fopduik ook van Ronaldo weer, dat zag er echt grappig uit in slow motion . Ricardo zat trouwens wel ernstig mis bij het eerste doelpunt van Schweinsteiger. Duitsland heeft verdiend gewonnen, al waren ze volgens mij ook de enige ploeg die er nog écht zin in had.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Na het zien van alle WK duels op een na vind ik dit mijn WK team.

Coach: Felipe Scolari

---------------------------

Buffon

--

Puyol

Cannavaro

Ayala

--

Zidane

Totti (Nedved)

Deco (Riquelme)

Gattuso

--

Klose

Drogba

Crespo (Torres)

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Coach Scolari

Samen met Eriksson, Van Basten en Domenech misschien wel de domste coaches van dit WK.

Vooral door blijven spelen met Pauleta waar je in het systeem van Scolari HE-LE-MAAL niets aan hebt en een veel beweeglijker spits zoals Nuno Gomes het hele toernooi op de bank laten zitten

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

En Deco wel ongeveer de minst zichtbare middenvelder

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Coach Scolari

Je kan hem afkraken wat je wilt maar hij presteert evengoed wat niemand anders ooit heeft gedaan. En het is gewoon een goede coach.

Deco is een briljante middevelder. Alleen tegen Frankrijk kon hij inderdaad niet zijn stempel op de wedstrijd drukken.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

mwoah, eerste wedstrijd geblesseerd. Tweede wedstrijd wel goed. Daarna weer onzichtbaar. Rood tegen Nederland, schorsing en tegen Dld afgetroefd door de harde werkers.

Zeker niet het toernooi van Deco

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Speelde tot zijn rode kaart toch goed tegen NL, en afgetroefd tegen Duitsland? Dan heb je toch echt naar een andere wedstrijd zitten kijken vrees ik. Hij speelde het hele Duitse middenveld zoek. Het was alleen de rest van de aanval die niets met zijn acties en passes kon doen.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Mijn team:

Coach: Klinsmann

Buffon

----------

Miguel

Cannavaro

Senderos

Lahm

---------

Joe Cole

Ballack

Maxi Rodriguez

Ribery

---------

van Persie

Klose

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Geweldige mooie fopduik ook van Ronaldo weer, dat zag er echt grappig uit in slow motion

Hij gaat weg bij manchester united

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Dat lijkt me erg verstandig van hem. Daar zou hij echt geen leven meer hebben.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Mijn team:

Coach: Lippi

Buffon

Sergio Ramos Puyol Cannavaro Sorin

Mascherano

Gattuso Ballack Maniche

Zidane

Henry

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nog even over die poule, wat houdt die gouden plak die achter m'n naam staat precies in??

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

Jordy schreef:

Nog even over die poule, wat houdt die gouden plak die achter m'n naam staat precies in??

Dan heb je een ronde gewonnen of de poule wedstrijden of de 2de ronde dacht ik.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Er kunnen maar 11 spelers in een team kai .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.