• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.467 acteurs
  • 200.477 gebruikers
  • 9.468.593 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Dan heb je een ronde gewonnen of de poule wedstrijden of de 2de ronde dacht ik.

Zal wel iets te maken hebben met NL - S&M die ik helemaal goed had. Toch nog iets

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

kos schreef:

Er kunnen maar 11 spelers in een team kai .

Ja, dat dacht ik ook eerst bij MovieFreak1's voorspelling, maar Sergio Ramos is maar een persoon .

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

O ja .

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Zal wel iets te maken hebben met NL - S&M die ik helemaal goed had. Toch nog iets

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

kos schreef:

O ja .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Zidane!

Een beter begin hadden we (en ik, met Zidane als eerste doelpuntenmaker voor Frankrijk) ons niet kunnen wensen. Prachtige penalty van de meester in zijn laatste interland, in de finale, onderkant lat, enkele decimeters achter de lijn . En Italië moet komen.

Corinthian

• 57 berichten
  • 0 stemmen

1-0 voor Frankrijk! Dit kan alleen maar beter zijn voor de wedstrijd. Benieuwd of die Italianen uit hun pijp gaan komen of wachten tot de laatste minuut.

Corinthian

• 57 berichten
  • 0 stemmen

1-1 ! Italië langszij, jammer voor de wedstrijd. De Fransen zochten het ook.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Helaas, daarna inderdaad niet erg boeiend geworden. En in de extra tijd zullen ze ook wel op veilig spelen. Helaas. Hopen dat Frankrijk dan wint via penalties al zie ik het niet gebeuren met de briljante Buffon en de matige Barthez.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Allez les Blues! Als die Italianen niet zo arrogant waren om met gouden rugnumers te spelen had ik het ze misschien (als ze veel beter zouden spelen!) ook nog gegunt!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Heerlijke wedstrijd. Hopen op nog dat ene geniale moment van Zidane, hoewel hij weer schitterende dingen heeft laten zien.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Zidane

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Opsodemieteren met dat Frankrijk! Na alweer een strafschop kado nog eens zo'n schandalige kopstoot van Zidane. Deze ploeg verdiende niet zover te komen en hoop nu dat Italie er een eind aan maakt en gewoon wint.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Aaahhh ! Wat doet Zidane nou , wat een man!

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

dutchtuga schreef:

Na alweer een strafschop kado

schandalige kopstoot van Zidane.

Mee eens.

Deze ploeg verdiende niet zover te komen

Want?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Vooral in de poule fase hadden ze al niet door mogen komen, zo ongelooflijk inspiratieloos, simpel. De wedstrijd tegen Portugal werd ook beslist door een zeer discutabele strafschop. Had die wedstrijd niet verdiend. Had wel willen zien of ze de verlenging heelhuids waren doorgekomen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Kopstoot weer eens gezien in de herhaling. Echt ongelooflijk. De laatste van wie je het verwacht eigenlijk. Te smerig voor woorden.

Corinthian

• 57 berichten
  • 0 stemmen

In 1998 gaf Zidane ook al een kopstoot, tegen Zuid-Afrika toen.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

dutchtuga schreef:

Vooral in de poule fase hadden ze al niet door mogen komen, zo ongelooflijk inspiratieloos, simpel.

Togo en Zuid-Korea waren nog veel inspiratielozer, terecht door.

De wedstrijd tegen Portugal werd ook beslist door een zeer discutabele strafschop.

Zeer discutabel? Ik denk niet dat het grote merendeel van de mensen dat met je eens is. Integendeel. Sterker nog, als er één team een onterechte penalty kreeg en niet zo door had mogen gaan, was het Italië wel.

Gefrustreerd over de uitschakeling van Portugal?

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Toch wel een beetje onverdiend. In de verlenging was Frankrijk beter, zelfs zonder Zidane.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Mooi zo. Niet per se een terechte winnaar maar kan er vrede mee hebben.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Italiaaa !!!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ONVERDIEND!!!! Italië heeft op die 20 minuten na de 1-0 niets laten zien....

• 23818 berichten
  • 77582 stemmen

Yesssssssssssssssssssssssss

2de plaats met de juiste kampioen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

2e Heb je lekker veel aan LOSER!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Was spannend, Stinissen, 3 punten, ik heb gewonnen omdat ik een gelijkspel had ingevuld bij de finale.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik had Italie vanaf het begin als kampioen maar later verandert voor Spanje , dat is pas klote !!

Maarja even kappen met dat spel , het is maar een bijzaak !

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

wat een drama dit zeg

flashbacks naar dodelijk saaie WK '90

gelukkig is het voorbij

en dan zeggen ze ook: "Italie speelt voor het eerst aanvallend voetbal"

Sure...

MATERAZZI = STAELENS

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Wat een flutkampioenen Doodsteek voor 't voetbal zoiets, ze hebben nauwelijks een kans gehad......

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Eigenlijk een passende afsluiting van Zidane's carriëre. de meest geniale voetballer die ik in mijn korte leven heb gezien, maar ook eentje die af en toe rare dingen doet. Toch vraag ik me af wat er nou precies gezegd is tussen Materazzi (die heeft nl ook zo'n leuke reputatie) en Zidane.

Geen van de Franse strafschoppen was trouwens onterecht. Die tegen Portugal niet, en deze tegen Italië ook niet. Materazzi tikt gewoon op de hak, waardoor die Fransman zelf met zijn rechtervoet achter zijn been blijft haken. Er had er misschien nog wel een gegeven kunnen worden. Die van Italië tegen Australië, die was wel onterecht. Dus waar dutchtuga het over heeft...?

Wel een heerlijke wedstrijd, waar alles in zat wat voetbal behelst. Strijd, rode kaarten, goals, penalty's. En boordevol ironie. Zidane die weer belangrijk is, zowel positief als negatief. Materazzi, die eerst een strafschof veroorzaakt, vervolgens zelf scoort, en ten slotte op zijn beurt slachtoffer is van Zidane. Trezeguet die achteraf alleen is ingebracht om een penalty op de lat te schieten, precies zoals Zidane, maar dan aan de verkeerde kant van de lijn. Prachtig.

Maar toch blijf je met een rotgevoel zitten dat de mindere partij hier wint. En Zidane... Ik ben benieuwd wat zijn verklaring is.

Voor de poule is het ook niet gunstig, maar dat is even helemaal niet van belang.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.