- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Engeland eruit.
Jammer voor de poule, ik zal de 1e plaats nu wel snel kwijtraken, maar dat is het wel waard die Engelsen eruit te zien gaan en Rooney rood te zien krijgen. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Als ze dat spel van de eerste 85 minuten niet hadden uitgevoerd, maar dat van erna, hadden ze veel en veel meer kans gehad.
Meer kans dan nu kan niet.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zoals verwacht , Portugal wint met een klein verschil had 1-0 , dit kon natuurlijk ook. Ze doen het toch heel slim die Portugesen , het is klote maar je moet ze toch wat credit meegeven.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Portugal 
Dat is al 5 keer onverdiend gewonnen. Als ik fan was van Portugal zou ik me heeeeel erg diep gaan schamen.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Toch heel knap dat als je de andere kant opkijkt, je hem wel precies daar weet te raken.
Rooney maakt gewoon een trappende beweging en dat is rood. Ik ben het verder helemaal met je eens dat die Portugezen een misselijke wedstrijd hebben gespeeld, zoals ze zo vaak doen overigens. Bovendien voetbalde ze erg slecht en was Engeland zelfs met een man minder nog beter!
Ik weet niet of Scolari die vuiligheid erin brengt of dat die spelers dat van nature hebben (Figo wel ja).
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
jongens, het is nog steeds Portugal he
niet gaan doen alsof ze ook in de halve finale van Brazilie winnen, want dat gaat nooit gebeuren
Die Brazilianen laten zich namelijk niet op zun Nederlands/Engels meesleuren in hun theater
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk Duitsland - Portugal. Lekkere frisse finale met twee ploegen die het allebei ook niet meer weten.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Opvallend: de scheidsrechter bij Brazilië-Frankrijk is Spaans, terwijl Frankrijk Spanje heeft uitgeschakeld.
En dat mag geen reden zijn eigenlijk, maar als scheidsrechter zijnde heb je het dan waarschijnlijk toch niet zo op Frankrijk.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Daar kijkt men bij de FIFA helaas niet naar...
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Daar kijkt men bij de FIFA helaas niet naar...
Gelukkig niet. Dan blijven de onzinnige beschuldigingen komen.
De scheids is de scheids, en, onpartijdig of niet, hij is niet partijdig. Punt.
(Tenzij er Bewijzen van het tegendeel zijn, Bewijzen met een hoofdletter.)
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Het gaat om de schijn wekken, maar oke, ik ben het wel eens met je. (dat helaas in mijn vorige post, is niet juist)
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2299 stemmen
Niet meer dan verdiend.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Gewaagde wissels van Domenech. Zo kan het ook.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Wat een belabberde arbitrage weer. Mag van mij ook voorgoed het scheidsrechterfluitje opbergen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Die arrogante Brazilianen eruit! Eindelijk die zandzak van 90 kilo, die alleen maar op de grond kon liggen vanavond, eruit. Eindelijk weer eens de oude Zidane gezien. En Engeland er ook uit, heerlijk.
Voor één keer gebruik ik dan ook maar deze irritante smileys:

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3437 stemmen
Leuk commentaar:"Opvallend dat Ronaldo zo snel de kleedkamer kan vinden. Zo snel is hij de hele wedstrijd niet geweest"

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Wat een belabberde arbitrage weer. Mag van mij ook voorgoed het scheidsrechterfluitje opbergen.
Vond het reuze meevallen. Goede scheidsrechter die van mij nog meer wedstrijden mag fluiten.
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Ik vond hem anders op het einde niet slecht spelen.
Portugal of Frankrijk in de finale, Vreselijk!
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Vond het reuze meevallen. Goede scheidsrechter die van mij nog meer wedstrijden mag fluiten.

LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Leuk commentaar:"Opvallend dat Ronaldo zo snel de kleedkamer kan vinden. Zo snel is hij de hele wedstrijd niet geweest"
Ronaldo schiet er toch wel mooi 3 in
Wat hebben Kuyt en Ruud v Nistelrooij ook al weer gepresteerd?
zielig van die commentator om zich zo te laten gaan, terwijl de spitsen uit je eigen land die nog minder gepresteerd hebben, niet afkraakt
Brazilie heeft in ieder geval nog toekomst met Alex, Gomes, Robinho en Cicinho
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Hij heeft deze wedstrijd toch ook niet gepresteerd 
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
nee, maar het is wel weer heel makkelijk om het af te zeiken
terwijl er zat spelers zijn die voorin Oranje zwaar ondermaats hebben gepresteerd, zelfs ivm Ronaldo
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3437 stemmen
nee, maar het is wel weer heel makkelijk om het af te zeiken
terwijl er zat spelers zijn die voorin Oranje zwaar ondermaats hebben gepresteerd, zelfs ivm Ronaldo
Ik weet het, ikzelf vind het ook allemaal erg overdreven wat ze zeggen over Ronaldo en toch wel sneu dat de mensen hem nou al bij voorbaat onderhand gaan afkraken.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Zidane toonde aan dat hij persoonlijk, in zijn eentje dus, het Braziliaanse elftal, dat moe was van commercie, naar huis heeft gestuurd. Uitermate terecht want de coach is natuurlijk de slechtste die ze ooit hebben gehad.
Ik vermoed dat er commerciele belangen waren die ervoor gezorgd hebben dat pijnbomenpit-slakken als Ronaldo en Ronaldino gewoon in de basis mochten starten, elke keer weer..... En dan blijf je spelen met 9 man. Dat vonden de Fransen best wel leuk. Viel me ook op dat ze niet gewisseld werden, ondanks hun non-spel.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De spelers die niet konden verliezen aangevoerd door een coach die wel moest verliezen. Het zal mij verbazen als die coach nog ooit werk krijgt in de voetballerij.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De spelers die niet konden verliezen aangevoerd door een coach die wel moest verliezen. Het zal mij verbazen als die coach nog ooit werk krijgt in de voetballerij.
Coaches die precies doen wat hun bazen willen vinden vast wel weer ergens werk hoor. Het was duidelijk dat spelers als Ronaldo, Roberto Carlos, Ronaldinho en Kaka moesten spelen. Daar had de coach niks over te zeggen. Alleen daarom al ben ik blij dat ze eruit liggen.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Onvoorstelbaar ook hoe kalmpjes Brazilie de hele wedstrijd bleef voetballen, zelfs de laatste tien minuten. Alleen Robinho leek haast te willen maken.
Wel genoten van Zidane inderdaad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.