- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen

Was volgens mij zelfs een nationale discussie, met behoorlijk veel onbegrip voor Van Bastens keuze. Tuurljk zullen we nooit weten of Huntelaar wel gescoord zou hebben, maar we weten iig dat Kuyt en Nistelrooij niet goed genoeg (meer) zijn.
Ik bedoelde natuurlijk op dit forum.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Waren jij en ik dan de enige? Kan me nauwelijks voorstellen, zelfs een aantal notoire Ajax-haters waren voor KJ. 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Nee dus. Uitgezonderd die ene actie van Robben waarna Cocu op de lat schoot (was dat voor de rode kaart?), is Nederland geen enkele keer in de buurt van Ricardo gekomen. Daarna nog een mooi afstandschot van Van Bommel en een ongelooflijk dom schot van Kuyt toen hij oog in oog kwam met Ricardo en dat is het.
Heb je wel gekeken dan?
Volgens mij schrok Ricardo toch onder meer ook van Van Persie die opeens een paar mannetjes achter zich liet.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Waar de meeste mensen toch aan voorbij lijken gaan is dat de "onterechte" tweede gele kaart van Boulahrouz enkel mogelijk werd door de niet gegeven rode kaart veel eerder in de wedstrijd.
Rood voor gevaarlijk spel?
Welke tweede overtreding heb je het in godsnaam over?
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Voor de wissel werd de overtreding herhaald, terwijl dat een kwartier daarvoor gebeurd was. Ik moest ook eerst even nadenken, mischien werd er daardoor gedacht dat er twee overtredingen op C Ronaldo begaan waren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Waren jij en ik dan de enige? Kan me nauwelijks voorstellen, zelfs een aantal notoire Ajax-haters waren voor KJ.
Ik behoor echt niet totdat groepje ik sta nog steeds achter het besluit om Huntelaar thuis te laten.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Ik behoor echt niet totdat groepje ik sta nog steeds achter het besluit om Huntelaar thuis te laten.
mijn argument is: Kuyt heeft niet 1x gescoord en zwaar gefaald om ook maar iets te doen wat goed was voor het elftal
DUS was het achteraf (maar ook OVERDUIDELIJK vooraf) beter geweest om Huntelaar mee te nemen
en nu die van jou....
want zomaar iets roepen kan iedereen wel.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
mijn argument is: Kuyt heeft niet 1x gescoord
DUS was het achteraf (maar ook OVERDUIDELIJK vooraf) beter geweest om Huntelaar mee te nemen
Ik ben het er mee eens. De zogenaamd vaak consequente Van Basten wilde toch vooral spelers op hun vorm selecteren. The Hunter verkeerde in een uitstekende vorm en had op zijn slechtst net zo gepresteerd als Van Nistelrooij. Kuyt is een harde werker maar hij verkeerde niet in topvorm. Op de topscorerslijst van de eredivisie prijkte toch een andere naam...
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Kuyt is alleen geselecteerd (en Huntelaar niet), omdat hij zo populair is (was?) in Nederland
iedereen loopt met hem weg omdat hij zo "gewoon" is
ideale schoonzoon, harde werker bla bla bla
In Nederland worden zulke eigenschappen zwaar gewaardeerd
Maar het enige wat je moet kunnen is scoren, verder telt niks mee
Kluivert was in 96-00 volgens velen van jullie een slechte persoon, maar hij knalde ze er wel in
wat ik dus wil zeggen is dat Kuyt's karakter zijn tekortkomingen op topniveau verbloemt.....tot gisteren natuurlijk, want nu weet de hele wereld dat ie niet zo goed is
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
Wat een kutscheidsrechter, wederom!
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
HEERLIJK
Forza Italia!!! met 10 man knap op de been gebleven, maar uiteindelijk verdiend! Als je niet tegen 10 man kan scoren verdien je het als Australië niet
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Totti doet het
Geweldig!! met 10 man op de been gebleven 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
De ene scheidsrechterlijke dwaling (onterechte penalty) heft de andere (buitenspel Kewell) op. Toch jammer dat het hele toernooi nu al ontsierd is door de arbitrage.
Niet dat we het allemaal niet zagen aankomen natuurlijk, dit doelpunt.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Alle Italianen moeten zich HEEEEEEEEEL diep gaan schamen. En de FIFA moet zich helemaal gaan schamen. Zelfs Ivanov had die bal niet op de stip gelegd 
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
en zo hebben we geen Nederlanders meer op het WK
en het was niet rood van Materazzi
hij heeft zijn imago tegen
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Is er eigenlijk een wedstrijd geweest waar de arbitrage wel enigszins geloofwaardig presteerde?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Die Belgische scheidsrechter is tot dusver de enige scheidsrechter die mij wel is bevallen. En die Japanner die één van de eerste wedstrijden floot was wel goed.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Verschrikkelijk idd, wat een kutzooi, hoe durft ie m op de stip te leggen? En tuurlijk was het rood van materazzi, hij komt met 2 benen in, standaard rood volgens de regels. Hij is zelfs zo dom om bijna zn ploegmaat te blesseren, echt een lompe gast.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
en zo hebben we geen Nederlanders meer op het WK
en het was niet rood van Materazzi
hij heeft zijn imago tegen
Tuurlijk was dat wel rood. Het is de manier waarop je het duel aangaat, dan hoef je echt niet per se de tegenstander te raken. Dat ie zijn teamgenoot raakt, zegt al genoeg over het onbesuisde van de actie.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
hij kwam met 2 benen in?
dat is niet eens de reden dat die scheids rood gaf. Hij gaf um vanwege de "doorgebroken" speler die dat niet eens was
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Die Belgische scheidsrechter is tot dusver de enige scheidsrechter die mij wel is bevallen.
Ook niks. Bij Engeland-Ecuador geeft ie ook een belachelijke gele kaart voor aangeschoten hands.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Was toch absoluut geen rood en ook geen penalty trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat hij met twee benen inkwam heeft er zeker mee te maken gehad, dat neem je mee in je beslissing. Of heeft de scheidsrechter je net gesms-ed over de reden waarom hij rood gaf?
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Dat hij met twee benen inkwam heeft er zeker mee te maken gehad, dat neem je mee in je beslissing. Of heeft de scheidsrechter je net gesms-ed over de reden waarom hij rood gaf?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ohh... wat is dit jammer voor Australië. In de laatste seconde een penalty, terwijl hij zich gewoon liet vallen..
Heel erg sneu.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bron: ESPN.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.