- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
ESPN.
stond dat in zijn SMS?
het was maximaal geel
echt weer zo'n scheidsrechter die het zwaarder straft omdat ie Materazzi de fout ziet maken
bij een ieder ander had ie gewoon geel getrokken.
gelukkig gaan de Italianen door, tenminste 1 land waar ik nog voor ben na de uitschakeling van Nederland

TOTTIIII

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat liet de arbiter weten in een kort interview, ik baseer mijn uitspraken dus wel ergens op. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
geef dan ook een argument
mijn argument is: Kuyt heeft niet 1x gescoord en zwaar gefaald om ook maar iets te doen wat goed was voor het elftal
en nu die van jou....
want zomaar iets roepen kan iedereen wel.
Ik zou zeggen lees de ellenlange discussie die hierover gevoerd is in het studio sport topic nog een keer na. Daar staat meerdere malen hoe ik erover denk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Morgen wel Raul en Fabregas in de basis bij spanje. Erg goed nieuws voor de voetballiefhebber
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
materazzi vloog er weer lekker onbesuisd in..als hij Bresciano had geraakt, dan zou niemand twijfelen over de rode kaart..ik ben dus van mening dat dit de reden van rood is en niet het doorgebroken zijn
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Morgen wel Raul en Fabregas in de basis bij spanje. Erg goed nieuws voor de voetballiefhebber
Ik hoorde het, een hele goede zet ook van Aragones. Raúl is iemand die je altijd goed kan gebruiken en Cesc heeft bewezen een hele volwassen routinier te zijn, geweldige middenvelder.
Het Madrileense godenzoontje Raúl 'El Finidor' Gonzalez terug in de basis. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wie gaan eruit dan bij Spanje 
Ik gok Senna en Villa.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Senna denk ik ook maar het zou goed kunnen zijn dat Luis Garciá bankzitter zal worden. Ik hoop dat Aragones eindelijk gaat kiezen voor Raúl achter de diepe spits(en).
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat zou ik vrij dom vinden. Dan verlies je het middenveld aan Frankrijk.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Van de arbitrage kreeg ik een vieze smaak in mijn mond, maar nu moet ik ervan kotsen. Schandalig dat die prutsers het hele toernooi zo beinvloeden..
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
hij kwam met 2 benen in?
dat is niet eens de reden dat die scheids rood gaf. Hij gaf um vanwege de "doorgebroken" speler die dat niet eens was
Je gaat te veel af op de commentator. Blijft een feit dat 2 benen naar voren rood is, ongeacht in wat voor een spelsituatie dat ook is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Vreselijk de uitschakeling van Nederland .. zo veel beter dan die slappe aanstellerige Potugeesen maar toch verliezen .. Prachtig spel van van Persie en toch een hoop kansen voor NL maar geen goal ..
Heb werkelijk geen idee wat Kuyt en Venegoor aan het doen waren , hier heeft van Basten toch hard gefaald , leuke clubvoetballers maar ze hebben niks in te brengen op hoog niveau , hoop dat hij zijn fout van Klaas Jan nu eens inziet.
Neway ben er toch behoorlijk ziek van.
Weer niet ....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zou ik vrij dom vinden. Dan verlies je het middenveld aan Frankrijk.
Eens, het middenveld intact houden en Villa op de bank zetten en Raúl iets teruggezakt laten spelen, daar komt Raúl het beste tot zijn recht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
zo veel beter dan die slappe aanstellerige Potugeesen maar toch verliezen
De Nederlanders stelden zich gelukkig niet aan... 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En dan ook nog die Italianen door , door natuurlijk ! een Swalbe , misselijkmakend het viel me mee dat het Inzaghi nog niet was , jammer voor de ausies , verdienden het veel meer.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Eens, het middenveld intact houden en Villa op de bank zetten en Raúl iets teruggezakt laten spelen, daar komt Raúl het beste tot zijn recht.
Dat lijkt me ook de beste optie.
En Spanje gaat winnen (en Frankrijk inmaken, hoop ik)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De Nederlanders stelden zich gelukkig niet aan...
Het was een harde wedstrijd en aan NL kant was het ook niet allemaal eerlijk ( Van Bommel ) maar dat zielige gedoe van Figo en dat vreselijke tijdrekken van hun spanden de kroon.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat is weer een heel ander verhaal mikoz. De Aussies hadden aanvallend ook niets in te brengen. Al had de wedstrijd drie uur geduurd hadden ze nog geen doelpunt gemaakt. Maar liever in een penalty-serie eruit dan op deze manier natuurlijk.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Hoe is het mogelijk dat die scheids m op de stip legt
. De omkopingspraktijken zijn niet alleen bij de clubs gebleven zo te zien. Zelfs Robben maakt zn schwalbes overtuigender.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is ergerlijk, daar ben ik het mee eens. Ik maakte het twee jaar terug ook mee met SPanje - Portugal. Vooral Ricardo die met makkelijke ballen toch nog even ging liggen. 
Wees blij dat Crybaby Ronaldo er toen al uit was, die kan nog irritanter zijn op die momenten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het is inderdaad erg triest , zelfs al was er wat opzet in het spel dan leg je hem NIET op de stip , dat verdient de wedstrijd gewoon niet , zo iets laat je maar lekker uitvoetballen , je geeft toch geen penalty in de laatste minuut dan weet je toch dat ze ervoor gaan ...
Gelijk ontslaan deze scheidsrechter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aragones heeft het net verduidelijkt. Raúl zal starten in plaats van Luis Garciá en Cesc in plaats van Senna. Raúl zal dus Villa en Torres ondersteunen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Ik zou Senna zeker tegen Frankrijk laten spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens, Senna zal ik ook opstellen. Het middenveld vormend met Xavi en Cesc en Xabi Alonso plaats laten nemen op de bank.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Zolang ze maar van Frankrijk winnen. Fabregas is een leuke speler. Aragones zet 'm nog op de juiste plaats ook, zou van Basten (met NL) en Wenger (met Fabregas bij Arsenal) nog eens van kunnen leren!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat bovenal. Al was Aragones uitspraak dat Spanje praktisch al in de kwartfinale staat erg riskant. Het motiveert le Baguettes nog meer en als Henry boos is kan hij ons nog wel eens oprollen.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Aragones heeft wel meer gezegd wat Henry boos en gemotiveerd kan doen raken
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij heeft genoeg gezegd maar dat is ook wel weer het leuke aan Aragones. Die zegt wat hij vindt.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
ik zie niet wat er leuk is aan een racistische opmerking 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was niet leuk maar het ging puur om het feit dat hij geen blad voor de mond neemt. Ook heeft Aragones het niet zo bedoelt, hij reageerde alleen wat te verhit op een uitspraak van Vieira en koos de verkeerde manier om zijn spelers te motiveren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.