- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3277 stemmen
Of die hem niet haten, maar gewoon niet persee het betere van hem in het team zouden inzien. Natuurlijk het is een goede speler, maar er zijn ook andere spelers die heel veel kwaliteiten hebben en ze niet hebben kunnen laten zien. Daar brengt 1 speler geen verandering in.
zeker wel, wat heeft een team aan een spits die niet scoort. Huntelaar is juist iemand die in moeilijke situaties het waar kan maken. Dit heeft hij ook meerdere malen laten zien. Kijk maar eens naar Ajax. Club die zonder hem nooit CL of GC had gespeeld. Kuijt is desalniettemin een geweldige speler met een ongelovelijke inzet 'binnen de eredivisie'.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Is wel erg makkelijk om nu allemaal over Huntelaar te beginnen terwijl er voor het WK maar twee man voor Huntelaar waren. Overigens vind ik het nog steeds terecht dat hij er niet bij was. had denk ik niks uitgemaakt en overigens deed Vennegoor niet veel fout. Hij stond er om de kopduels te winnen en deed dat in bijna alle gevallen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Nadat Vennegoor erin kwam werd er helemaal niet meer gevoetbald, iets wat juist wel zou moeten (vooral in een man meer situatie).
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
1 goede spits kan een team veranderen
dat gelul dat de hele team slecht speelt en KJH daar niks aan kon doen als ie speelde slaat nergens op
Ajax speelt/speelde slecht en KJH heeft in zijn eentje ervoor gezorgd dat ze de CL haalden en de beker wonnen.
Als KJH niet meedeed, had Ajax dat 100% zeker niet gehaald
er zijn nou eenmaal spelers die je prijzen bezorgen, en spelers die nooit iets pakken
en het waren niet 2 man die voor KJH waren, nooit heeft namelijk het thuis laten van een speler voor zoveel ophef gezorgd de laatste jaren dan nu van KJH
van Basten: "KJH moet ons ongelijk bewijzen dat wij hem niet meegenomen hebben"
en of hij het bewezen heeft...
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Kos heeft een afkeer tegen alles wat ook maar iets met Ajax te maken heeft...
.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Al met al dus gewoon terecht dat Nederland eruit is, ze hebben nog geen wedstrijd goed gespeeld, en de spitsen scoren niet terwijl de kansen er toch echt waren, dus ist logisch dat je het dan aflegt tegen een land als Portugal
. Overigens hoort die Boulahrouz dus ook niet thuis op dit toernooi met zijn smerige overtreding tegen Ronaldo en die elleboog...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hetzelfde kun je zeggen van Portugal, die hebben ook nog niet echt goed gespeeld en speelden ook smerig.
Jammer dat Nederland eruit is, maar liever tegen Portugal dan tegen Engeland, want daar zou ik echt niet tegen kunnen. De opdracht voor Portugal is duidelijk: die irritante Engelsen eruit knikkeren!
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hetzelfde kun je zeggen van Portugal, die hebben ook nog niet echt goed gespeeld en speelden ook smerig.
Maar portugal benut de eerste en de beste kans die ze krijgen, Nederland heeft er 30 nodig ofzo en zoveel geeft bijna geen enkel land weg
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zoveel kansen heeft Nederland nou ook weer niet gehad.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Maar die kansen die ze hadden ook niet benut dus dan houd snel over, ik denk dat van Basten beter Huntelaar of Makaay (als Pinchhitter) had kunnen meenemen
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
en juist daarom hadden we een spits nodig die met die ene kans ook scoorde
Geen enkele spits benut 100% van z'n kansen. Tegen Ivoorkust en S&M kregen ze ook weinig kansen en werden er wel genoeg benut om te winnen. Het probleem lag eerder op het middenveld, dat niet sterk genoeg was om echt te kunnen domineren.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
niemand benut 100%
maar je hebt ook Nederlandse spitsen rondlopen die op het WK 0% scoorden
dat is weer een andere uiterste
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Alle Nederlandse goals zijn door de aanvallers gemaakt hoor...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Net hetzelfde als Nederland dus.
Dat geloof je toch zelf niet? Met drie of vier van hun beste spelers die de volgende ronde niet mogen of kunnen spelen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Net hetzelfde als Nederland dus.
Ja, dat is precies wat ik zeg, ja. 
Dat geloof je toch zelf niet? Met drie of vier van hun beste spelers die de volgende ronde niet mogen of kunnen spelen.
Ik ben ook bang dat het lastig wordt, maar ik hoop het wel, Engeland heeft ook nog niet echt een goede indruk gemaakt.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 967 stemmen
Wat zegt deze foto dan?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Wat zegt deze foto dan?
Dat Figo jeuk heeft aan zijn bilspleet?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Is wel erg makkelijk om nu allemaal over Huntelaar te beginnen terwijl er voor het WK maar twee man voor Huntelaar waren.

Was volgens mij zelfs een nationale discussie, met behoorlijk veel onbegrip voor Van Bastens keuze. Tuurljk zullen we nooit weten of Huntelaar wel gescoord zou hebben, maar we weten iig dat Kuyt en Nistelrooij niet goed genoeg (meer) zijn.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Prachtige uitslag,
een spektakel op het veld maar helaas op voetbalgebied niet al te memorabel.
Het heeft geen zin elkaar de schuld te geven. Beide teams hebben zich misdragen en ik denk dat de scheids een beetje is meegegaan in de gekte van de wedstrijd.
Ik zal de komende dagen wel constant te horen krijgen hoe smerig die portugezen al niet zijn. Nederland was even smerig en moet zich eens gewoon een goed verliezer tonen.
Als NL in dit soort situaties een keer als winnaar uit de bus wil komen mogen ze meer met het koppie spelen. Iets wat Portugal wel beheerst.
Een aspect dat al eerder is getoond in wedstrijden tussen deze twee ploegen. Wie herinnert zich nog die wedstrijd dat het hele Nederlands elftal stil stond na het (denken) te horen van een fluitsignaal? Portugal speelt gewoon door en scoort een goal. NL stond 2-0 voor die wedstrijd en het werd uiteindelijk 2-2. Bleek een fluitje uit de tribune te zijn.
Dit nederlands elftal moet harder en volwassener worden.
Wat een puike wedstrijd van Miguel trouwens. Heeft Robben alweer helemaal overklast. Wat een klasseverdediger zeg.
Heb alle hoop in een halve finale plaats aangezien dat Engeland ons ook wel ligt.
Heb wel erg genoten gister maar had t ook liever anders willen zien.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ben blij voor jou Ricardo.
Moest nog aan jou denken toen Portugal won
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha, dat hebben wel meerdere gedaan, in negatieve wijze
. Zal me de komende dagen koest moeten houden.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wel een beetje met je eens. Feit is gewoon dat zij wel een (goeie) goal maken en wij niet. Kansen zat, maar geen kwaliteit blijkbaar!
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
geef eens een voorbeeld van dat provoceren!
jij zegt dat ie irritant is....so what? wie bij Portugal was dat gisteren niet
De grootste provocatie en intimidatie was gericht op Ronaldo .... Vond het erg spijtig zo een jong talent al wenend van het veld zien afgeschopt worden door een lompe gefrustreerde Nederlandse verdediger.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2220 stemmen
Blessuretijd moeten ze afschaffen. Deze wedstrijd was gewoon het bewijs dat het niet werkt 
25 minuten dood spel, 6 minuten verlengen, waarvan 1.5 ook nog eens dood ligt. incredible.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
De grootste provocatie en intimidatie was gericht op Ronaldo .... Vond het erg spijtig zo een jong talent al wenend van het veld zien afgeschopt worden door een lompe gefrustreerde Nederlandse verdediger.
Beetje raar dit, op dat moment was er nog nauwelijks sprake van frustratie. Hard spel moet soms kunnen, hij had weliswaar rood kunnen krijgen, het randje wordt wel vaker opgezocht in het hedendaagse voetbal. Meestal hoor je juist dat we niet hard genoeg zijn, een matige vechtersmentaliteit hebben. Hoeveel mensen hebben niet lopen schreeuwen om Davids? Vind die Ronaldo een kwalletje en het enige jammere aan zijn uitvallen vind ik dat Simao erin kwam, die gast is wel echt goed namelijk.
davidov
-
- 3474 berichten
- 2220 stemmen
Ik lees net dat de effectieve speeltijd 49 minuten was 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Die Ronaldo was dan wel het kwalletje dat het best kon voetballen op dat veld .... en leek me objectief gezien wel doelbewuste poging om hem eruit krijgen. Dan is de reactie van Portugal natuurlijk te verwachten... Hopelijk worden die Engelsen door dit aardige team er uit geshot , al vrees ik daarvoor , door het wegvallen van kernspelers.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Vind hem zeker niet de beste. Vind overigens ook dat de reacties van de Portugezen logisch waren. Wel tekenend om te zien hoe dom voetballers zijn. Die 2de gele kaart van Deco bijvoorbeeld, het hele toernooi zie je al dat die regel veel wordt toegepast. Overigens zie je ook wel eens dat voor zijn 1ste gele kaart al de rode wordt getrokken.
Denk trouwens dat zij best een goeie bank hebben dus het wordt geen gedevalueerde wedstrijd, sowieso heeft deze confrontatie natuurlijk ook een vrij recent verleden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.