• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.175 films
  • 12.561 series
  • 34.737 seizoenen
  • 655.540 acteurs
  • 200.383 gebruikers
  • 9.461.091 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

U-96

• 11875 berichten
  • 2148 stemmen

Ik dacht dat jij zo'n hekel aan voetbal had FK.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ach ja, ik doe met mijn dochter mee.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik snap die Evert ten Napel niet. Hij vond de tweede helft een verbetering? Wat een prutsvoetbal van Nederland. Veels te laag tempo, Nederland bleef nooit lang in balbezit, te veel passes in de voeten van de Argentijnen, geen enkele uitgespeelde kans en zo kun je nog wel even doorgaan.

Om over Ryan Babel nog maar te zwijgen. Wat een waardeloze wissel. De eerste paar ballen sprongen of van zijn voet af, of hij gaf de bal aan de Argentijnen of hij werd simpel van de bal gezet. Daar ging totaal geen gevaar van uit.

Als ze zo tegen Portugal spelen, kunnen ze het schudden.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

potugal-engeland weg is zo veel beter.

We zouden echt niet van de Duitsers in eigen land winnen tenzij het misschien de finale is.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Hehe, dus dan toch daar. Een achtste finale zondag tussen mijn Portugal en Nederland. En dat op mijn 26e verjaardag . Heb er goede hoop in maar toch hoop ik dat we niet verliezen. Kan ik weer wekenlang commentaar aanhoren.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Pwoah, het viel me nog mee dat we standhielden. De verdediging stond toch goed tegen spelers als Messi, Riquelme en Tevez, alleen leek het alsof Argentinië ons wegspeelden omdat we geen middenveld meer hadden (die verdedigden mee). Aanvallend maakten we niet veel klaar (met dank aan de scheidsrechter ook, die houdt volgens mij wel van verdedigend voetbal), maar met de Robben en de rest erbij moeten we tegen Portugal (dat ik toch een maatje kleiner acht dan Argentinië, zeker in verdedigend opzicht) best kunnen winnen.

Erg kut dat Ivoorkust trouwens nog die 0-2 omzette in een 3-2 winst, waardoor ik weer de helft van de poule fout had. Zul je ook net zien dat die penals onterecht waren. Heb daar nog geen beelden van gezien.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Mee eens AHWA. Saaie match (ook de argentijnen zorgden voor niet erg veel spectakel). Winnen hoefde niet echt voor beide ploegen, en dat was te zien (vooral in de 2de helft). Tevens viel me op dat de Hollanders erg brutaal speelden.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

En godskolere wat was die Evert ten Napel weer "deksels" irritant.

Corinthian

• 57 berichten
  • 0 stemmen

1. 2. 7 Raúl Gilles 7-6-2006 414 (+113)

2. 5. Skyper dennis 7-6-2006 392 (+101)

3. 1. AFC Doom Ruud 6-6-2006 386 (+80)

14. Zavo Zavo 6-6-2006 386 (+117)

5. 16. Gotti United Gotti 8-6-2006 384 (+119)

6. 4. NEC forever Marco 7-6-2006 372 (+77)

7. 7. Jack Sparrow Pieter 8-6-2006 368 (+83)

8. 6. Diesel. Hakan 7-6-2006 366 (+75)

9. 3. Jelle's MM Team Jelle 7-6-2006 365 (+69)

10. 13. goodfella90 matthijs 1-6-2006 362 (+92)

11. 19. kapp Alexander 7-6-2006 357 (+97)

12. moviefreak#1 Jeroen 2-6-2006 357 (+87)

9. FC SSS SuperSideSwipe 1-6-2006 357 (+78)

14. 18. F.C. Derde Helft Mark 2-6-2006 356 (+93)

8. Corinthian Tom 7-6-2006 356 (+72)

16. 24. kijkert'68 kijkert 1-6-2006 355 (+107)

17. 11. Stinissen stinissen 31-5-2006 350 (+77)

18. 15. Titans United US_Raider 8-6-2006 346 (+78)

19. 10. Equipo de Sueño Edo 2-6-2006 345 (+72)

20. 35. xAchilles Dave 7-6-2006 338 (+117)

21. 20. MM-Phoenix Tim van Zoeren 8-6-2006 334 (+74)

22. 21. Freud mdp 2-6-2006 333 (+74)

23. 42. AHWA Roel Besters 2-6-2006 331 (+122)

24. 25. FisherKing FisherKing 7-6-2006 328 (+88)

25. 17. The Bohemians Jorick 7-6-2006 321 (+58)

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Phoenix schreef:

En godskolere wat was die Evert ten Napel weer "deksels" irritant.

vond die nu best wel wat hebben .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

23. 42. AHWA Nu maar hopen dat ik morgen weer 19 plaatsen stijg

Ten Napel idd verschrikkelijk. Hij vraagt zich nu nog steeds af waar de flitsende demarrage van Ryan Babel toch blijft.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Briljante wedstrijd ook, qua uitslag. Argentinie heeft alleen maar gewonnen van Oranje in de Bloed aan de Paal wedstrijd. Qua regie loopt het allemaal perfect.

Die Portugezen zijn sukkels die snel uitgeschakeld zijn. Daarna het verzwakte Brazilie. Tja Finale Duitsland of Argentinie (maar geloof daar niet meer in) en Nederland dus.

Maar vooral bij de intimidatie zit het vrij lekker

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

sn@ke schreef:

vond die nu best wel wat hebben .

Ik wordt helemaal kriegel van dat woord. Hij zegt het gewoon altijd!

Die dekselse Babel!

Die dekselse doelman (met zo'n mooie alliteratie op de d)

Of: Wat een rasvoetballertje is dat toch!

Of: Laat nou toch eens voetballen scheidsrechter!

En dat brengt ie dan op zo'n episch toontje, alsof het lot van de wereld van deze wedstrijd afhangt. Kan die kerel echt niet uitstaan. Hij is niet voor niets gekozen tot meest irritante commentator.

Geef mij maar Frank Snoeks, die is tenminste lekker luchtig en zijn commentaar heeft altijd zo'n lekkere droogkomische ondertoon.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

KUT commentaar idd

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Na zoveelste balverlies De Cler: Van Basten weet ook dat hij nu dicht tegen de basis aanzit

.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1233 stemmen

[quote]Phoenix schreef:

(quote)

Of: Wat een rasvoetballertje is dat toch!

quote]

ja die was echt verschrikkelijk!

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Om over Ryan Babel nog maar te zwijgen. Wat een waardeloze wissel. De eerste paar ballen sprongen of van zijn voet af, of hij gaf de bal aan de Argentijnen of hij werd simpel van de bal gezet. Daar ging totaal geen gevaar van uit.

Ik ben het hier totaal niet mee eens.

Babel had wel degelijk dreiging, en dat de eerste 2 ballen van zun voet afsprongen is normaal.

Maar dan komt Babel meestal met een dodelijke actie, en juist dat beetje extra gevaar heeft Kuyt bijvoorbeeld niet

en om effe door te gaan om mijn Ajax spelers te verheerlijken: Maduro had wel 5 min. gespeeld, maar in die 1-2 acties die hij maakte was hij weer eens balvast. Had liever hem in de basis vandaag.

En voor mensen die zich irriteren aan de commentator.....jullie hebben helemaal gelijk

Respekked

• 6286 berichten
  • 1233 stemmen

damon schreef:

(quote)
Ik ben het hier totaal niet mee eens.

Babel had wel degelijk dreiging, en dat de eerste 2 ballen van zun voet afsprongen is normaal.

Maar dan komt Babel meestal met een dodelijke actie, en juist dat beetje extra gevaar heeft Kuyt bijvoorbeeld niet

en om effe door te gaan om mijn Ajax spelers te verheerlijken: Maduro had wel 5 min. gespeeld, maar in die 1-2 acties die hij maakte was hij weer eens balvast. Had liever hem in de basis vandaag.

Maduro

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

zo goed dat je spontaan tranen in je ogen krijgt?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Na zoveelste balverlies De Cler: Van Basten weet ook dat hij nu dicht tegen de basis aanzit

.

idd triest, en ga Babel aub niet verdedigen, dat lijkt nergens op...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

damon schreef:

dat beetje extra gevaar heeft Kuyt bijvoorbeeld niet

Tss. Erg domme opmerking.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

FisherKing schreef:

idd triest, en ga Babel aub niet verdedigen, dat lijkt nergens op...

ik verdedig wie ik wil

ik ga niet iemand afkraken die als invaller wordt gebracht en dan tegen de verdediging van Argentinie redelijk op de been bleef

Kuyt was in ieder geval geen haar beter op die positie, dus kom maar op met je reactie dat "Kuyt wel veel inzet toonde bla bla bla..."

FisherKing schreef:

Tss. Erg domme opmerking.

als je iets niet beargumenteerd, heb je geen recht van spreken maat

Respekked

• 6286 berichten
  • 1233 stemmen

Geen aanvaller heeft 1 bal fatsoenlijk geraakt op Kuyt na, prima voorzet waar Cocu (ten apel) een taft(?) te kort kwam(zal wel ten apels voor een meter zijn) en enige gevaarlijke Nederlandse moment was Kuyt met zijn schot in het zijnet.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Geen aanvaller heeft 1 bal fatsoenlijk geraakt op Kuyt na, prima voorzet waar Cocu (ten apel) een taft(?) te kort kwam(zal wel ten apels voor een meter zijn) en enige gevaarlijke Nederlandse moment was Kuyt met zijn schot in het zijnet.

die hij af had moeten leggen.....

en goh hij heeft 1 fatsoenlijke bal geraakt......

en waar praten we over

zowel Kuyt als Babel zullen geen rol spelen in de komende wedstrijden

Respekked

• 6286 berichten
  • 1233 stemmen

Geen aanvaller heeft 1 bal fatsoenlijk geraakt op Kuyt na is niet

Kuyt heeft 1 bal fatsoenlijk geraakt.

Tja afleggen of niet, gevaarlijk was het wel

en in dat laatste heb je hopelijk gelijk

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

mjah....zowel Babel en Kuyt hebben natuurlijk een zwaar minder niveau dan wat er bij Argentinie rondloopt. Komen allebei (vooralsnog) tekort voor hoogste niveau

Ruud valt ook zwaar tegen, maar hoop echt dat met Robben erbij hij meer ballen krijgt

vandaag kreeg ie geen 1 fatsoenlijke voorzet van de vleugelspelers

op dit soort momenten verlang je naar een invaller genaamd Hunt......**vul zelf maar in**

wacht ik vul het zelf wel in: HUNTELAAR, HUNTELAAR, HUNTELAAR

Wanted: SCORENDE Spits

Have You Seen This Man?

(afbeelding)

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Respekked schreef:

taft(?)

Lol ja, toen kon je me oprapen.

vandale.nl schreef:

U hebt gezocht op taft:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

kos

• 46809 berichten
  • 8937 stemmen

Wie gaat er nu ook Kuijt op linksbuiten zetten .

En dan V der vaart rechtshalf .

Toen het middenveld versterkt werd en men meer 4-4-2 ging spelen in plaats van dat simpele 4-3-3 werd het pas een solide elftal. Hopelijk hebben ze er nu een keertje van geleerd (yeah, right).

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Oh man die Evert kreeg weer een paar liter bloed onder mijn nagels vandaan. Die man was echt een andere wedstrijd aan het kijken.

En ALTIJD weer die DEKSELSE Messi, wat een RASVOETBALLERTJE is dat toch.

Gelukkig maar dat hij na dit WK EIN-DE-LIJK stopt

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nu moet ik zeggen dat de nieuwe lichting commentators mij ook niet echt bevallen.

Benieuwd hoe lang Frank Snoeks nog aanblijft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.