- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Gisteren hebben mijn voorspellingen, die in de eerste instantie zeer matig waren, eindelijk eens z'n vruchten afgeworpen. In 2 dagen tijd van plaats 30 naar plaats 10! 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Leuke wedstrijd trouwens dat Portugal - Mexico 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Grom, en ik natuurlijk weer vlak voor aanvang van 2-1 2-0 gemaakt...
Nu mag Iran nog even scoren, dan heb ik in ieder geval de poule stand correct.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Als Nederland en Servië nu even winnen vanavond kom ik wellicht in de buurt van de top 5, nu nog gedeeld 8e.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kan me iemand vertellen waar ik de opstelling kan vinden van Nederland-Argentinië?
gotti
-
- 14091 berichten
- 5944 stemmen
Lol. Van plaats 16 naar plaats 6. Gaat lekker hard zo...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dank je wel. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Lol. Van plaats 16 naar plaats 6. Gaat lekker hard zo...
Gisterenochtend nog 47ste. Nu 28ste. Dat begint er een beetje beter op te lijken.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik heb altijd gezegd dat Portugal steeds beter begint te voetballen in het toernooi. Spelers die hun ritme beginnen op te pakken vooral in het geval van Maniche en Simao. Vond vooral die eerste verrassend goed spelen.
Eerste helft heb ik genoten. Eindelijk eens wat samenspel, one touch, vlot aanvallend voetbal een een erg mooie eerste goal.
In de tweede helft begon het helaas weer bergafwaarts gegaan en zijn we goed weggekomen met de 2-1. Nu nog hopen dat Nederland tweede wordt om ons voor te bereiden op de kwartfinale
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maniche viel mij ook wel op. Die heb ik nog nooit goed zijn spelen zonder Costinha langs zich. Voor alles moet een eerste keer zijn
.
Één ding is me wel duidelijk geworden. Of we nu Mexico of Portugal tegenkrijgen, de kwartfinale is gewoon een feit voor Nederland en dan krijgen we Duitsland hopelijk 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Portugal - Duitsland zou idd een erg mooie kwartfinale zijn ja...
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Laat me niet lachen. Portugal heeft geen schijn van kans tegen Argentinië of Nederland.
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Mwa, denk dat NL het nog aardig lastig krijgt tegen portugal. Ik vind Nederland tot nu toe echt niet overtuigen hoor.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mwa, denk dat NL het nog aardig lastig krijgt tegen portugal. Ik vind Nederland tot nu toe echt niet overtuigen hoor.
En Portugal wel ? Ze winnen met minimaal verschil van Jantje en Mieke en hebben verdomd veel geluk dat Marquez een domme handsbal maakt en dat de Mexicanen een penalty missen. Ik heb nog niets overtuigends gezien van Portugal, behalve het feit dat het absoluut geen eenheid is. En dat is Nederland zeker wel.
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Ik zeg ook niet dat Portugal even makkelijk van Nederland wint, maar andersom is dat ook niet zo, zoals jij zei.
De speelstijl van Portugal is volgens mij precies waar Nederland niet goed tegen kan spelen. Daar baseer ik mijn voorgevoel op, niet op die paar afgelopen wedstrijdjes, dat zegt me veel minder.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Inderdaad, wat Kos zegt. Dat Portugal maar met 1-0 wint van Angola zegt geen ene reet. Tegen een Nederland of Argentinie komen ze echt wel het veld op met een heel andere instelling. De afgelopen wedstrijden tellen niet meer, alleen de komende 90 minuten.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En juist tijdens deze wedstrijd moeten we het doen met Evert ter Napel 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Die geeft zijn visitekaartje vast weer af... 
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Ondertussen staat het bij Ivoorkust-Servie al 0-2.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3906 stemmen
Argentinie is wel veel sterker. Dat gaan we de tweede helft niet vol houden.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
LOL
Nee, dit wordt een drama, tenzij we een frommelpuntje meekrijgen, maar willen we dat wel ? Laat Duitsland Argentinie maar opruimen 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Ongegeneerd schoppen kan niet, want rode kaarten blijven wel staan.
Dat kan dus wel. Masscherano staat te schoppen en krijgt nu een volkomen nutteloze gele kaart, hij telt toch niet mee.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3906 stemmen
Tweede helft was een stuk beter. Al zie ik het tegen Portugal erg somber in. Denk dat dat toch het eindstation gaat worden. had liever de Mexico Duitsland weg bewandeld dan Portugal Engeland.
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Entertainende match , Nederland speelde niet slecht .. maar zoals de commentator wel opmerkte , wat een rasspelers hebben die Argentijnen toch , die Riquelme is misschien wel beste speler van dit toernooi en Argentinïe maakt zich met dit soort technisch oogstrelend voetbal toch een grote terechte kanshebber-favoriet op die wereldtittel. Finale Argentinïe - Spanje ? of Brazilïe als het wat soepelere begint te worden.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Goed gespeeld naar de meest ideale uitslag die er maar kon gebeuren. Briljant eigenlijk, alsof ze al weten dat ze elkaar in de finale gaan tegenkomen, mits Portugal een kist kleiner wordt gemaakt, maar dat vertrouwen heb ik ineens wel 
Als Nederland verder komt kunnen ze eindelijk Brazilie van zich afschudden, ze zijn al 3 knock-outs verder. Echt serieus werd er niet meer aangedrongen en alhoewel het een "echte" wedstrijd werd, uniek in de WK voor ploegen die al geplaatst zijn, zag ik een grote vrees in de Argentijnse ogen.
Dat voorspelt veel goeds 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.