• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.156 films
  • 12.561 series
  • 34.736 seizoenen
  • 655.415 acteurs
  • 200.382 gebruikers
  • 9.460.583 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2274 stemmen

Gisteren hebben mijn voorspellingen, die in de eerste instantie zeer matig waren, eindelijk eens z'n vruchten afgeworpen. In 2 dagen tijd van plaats 30 naar plaats 10!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Leuke wedstrijd trouwens dat Portugal - Mexico

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Als de stand zo blijft wel ja

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Grom, en ik natuurlijk weer vlak voor aanvang van 2-1 2-0 gemaakt...

Nu mag Iran nog even scoren, dan heb ik in ieder geval de poule stand correct.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Als Nederland en Servië nu even winnen vanavond kom ik wellicht in de buurt van de top 5, nu nog gedeeld 8e.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kan me iemand vertellen waar ik de opstelling kan vinden van Nederland-Argentinië?

gotti

• 14091 berichten
  • 5944 stemmen

Lol. Van plaats 16 naar plaats 6. Gaat lekker hard zo...

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Ik sta gewoon eerste!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

gotti schreef:

Lol. Van plaats 16 naar plaats 6. Gaat lekker hard zo...

Gisterenochtend nog 47ste. Nu 28ste. Dat begint er een beetje beter op te lijken.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik heb altijd gezegd dat Portugal steeds beter begint te voetballen in het toernooi. Spelers die hun ritme beginnen op te pakken vooral in het geval van Maniche en Simao. Vond vooral die eerste verrassend goed spelen.

Eerste helft heb ik genoten. Eindelijk eens wat samenspel, one touch, vlot aanvallend voetbal een een erg mooie eerste goal.

In de tweede helft begon het helaas weer bergafwaarts gegaan en zijn we goed weggekomen met de 2-1. Nu nog hopen dat Nederland tweede wordt om ons voor te bereiden op de kwartfinale .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Maniche viel mij ook wel op. Die heb ik nog nooit goed zijn spelen zonder Costinha langs zich. Voor alles moet een eerste keer zijn .

Één ding is me wel duidelijk geworden. Of we nu Mexico of Portugal tegenkrijgen, de kwartfinale is gewoon een feit voor Nederland en dan krijgen we Duitsland hopelijk

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Portugal - Duitsland zou idd een erg mooie kwartfinale zijn ja...

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Laat me niet lachen. Portugal heeft geen schijn van kans tegen Argentinië of Nederland.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Mwa, denk dat NL het nog aardig lastig krijgt tegen portugal. Ik vind Nederland tot nu toe echt niet overtuigen hoor.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

kos schreef:

Mwa, denk dat NL het nog aardig lastig krijgt tegen portugal. Ik vind Nederland tot nu toe echt niet overtuigen hoor.

En Portugal wel ? Ze winnen met minimaal verschil van Jantje en Mieke en hebben verdomd veel geluk dat Marquez een domme handsbal maakt en dat de Mexicanen een penalty missen. Ik heb nog niets overtuigends gezien van Portugal, behalve het feit dat het absoluut geen eenheid is. En dat is Nederland zeker wel.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Ik zeg ook niet dat Portugal even makkelijk van Nederland wint, maar andersom is dat ook niet zo, zoals jij zei.

De speelstijl van Portugal is volgens mij precies waar Nederland niet goed tegen kan spelen. Daar baseer ik mijn voorgevoel op, niet op die paar afgelopen wedstrijdjes, dat zegt me veel minder.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Inderdaad, wat Kos zegt. Dat Portugal maar met 1-0 wint van Angola zegt geen ene reet. Tegen een Nederland of Argentinie komen ze echt wel het veld op met een heel andere instelling. De afgelopen wedstrijden tellen niet meer, alleen de komende 90 minuten.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En juist tijdens deze wedstrijd moeten we het doen met Evert ter Napel

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Die geeft zijn visitekaartje vast weer af...

Pieter Montana

• 6681 berichten
  • 2297 stemmen

Ondertussen staat het bij Ivoorkust-Servie al 0-2.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Ten Napel: gelijkopgaande wedstrijd .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3906 stemmen

Argentinie is wel veel sterker. Dat gaan we de tweede helft niet vol houden.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

LOL

Nee, dit wordt een drama, tenzij we een frommelpuntje meekrijgen, maar willen we dat wel ? Laat Duitsland Argentinie maar opruimen

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Phoenix schreef:

Ongegeneerd schoppen kan niet, want rode kaarten blijven wel staan.

Dat kan dus wel. Masscherano staat te schoppen en krijgt nu een volkomen nutteloze gele kaart, hij telt toch niet mee.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3906 stemmen

Tweede helft was een stuk beter. Al zie ik het tegen Portugal erg somber in. Denk dat dat toch het eindstation gaat worden. had liever de Mexico Duitsland weg bewandeld dan Portugal Engeland.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Entertainende match , Nederland speelde niet slecht .. maar zoals de commentator wel opmerkte , wat een rasspelers hebben die Argentijnen toch , die Riquelme is misschien wel beste speler van dit toernooi en Argentinïe maakt zich met dit soort technisch oogstrelend voetbal toch een grote terechte kanshebber-favoriet op die wereldtittel. Finale Argentinïe - Spanje ? of Brazilïe als het wat soepelere begint te worden.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Goed gespeeld naar de meest ideale uitslag die er maar kon gebeuren. Briljant eigenlijk, alsof ze al weten dat ze elkaar in de finale gaan tegenkomen, mits Portugal een kist kleiner wordt gemaakt, maar dat vertrouwen heb ik ineens wel

Als Nederland verder komt kunnen ze eindelijk Brazilie van zich afschudden, ze zijn al 3 knock-outs verder. Echt serieus werd er niet meer aangedrongen en alhoewel het een "echte" wedstrijd werd, uniek in de WK voor ploegen die al geplaatst zijn, zag ik een grote vrees in de Argentijnse ogen.

Dat voorspelt veel goeds

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.