- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ik had Ivoorkust toch wat zwakker ingeschat. Ze spelen in ieder geval beter dan in de Afrika Cup.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, de enige hoop die ik nog heb is dat het voor hun ook niet leuk is om tegen Nederland te moeten........
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Ze maken goede kans tegen Nederland.
Vandaag verdiende Ivoorkust om te winnen vind ik, zo mooi voetbal (behalve de afstandsschoten) , maar toch 0 punten, vind ik erg jammer.
Bij Argentinie vond ik Riquelme erg goed.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze maken goede kans tegen Nederland.
Grappig dat je het zo formuleerd, ik zou zeggen Nederland wint misschien niet....
Ivoorkust speelde misschien iets meer, maar ze verdiende het zeker niet te winnen, daar waren de Argentijnen veel te efficient voor. Dat verdient ook respect.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Nederland, o, Nederland
Jij bent een kampioen
Wij houden van oranje
Om zijn daden en zijn roem
Wij houden van oranje
't is de ware kampioen!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
De zwaarste poule, allemaal finale-kandidaten, dat hebben we vandaag en gister wel gezien. Ik geef Oranje erg weinig kans.
Verbaast me dat ik bovenin sta, overschot aan mazzel....
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik heb Polen ernstig overschat, dit kost mij dure punten.
same here, halve finale 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Gelezen:
Engelse politie weert naaktloper van het WK 2006
Mark Roberts, de wereldberoemde streaker, mag niet naar het WK.
De organisatie van het WK vindt dat streakers "een gevaar zijn voor de veiligheid". Daarom heeft ze besloten om de beroemdste onder hen van het WK te weren.
Mark Roberts moet tijdens het WK zijn paspoort inleveren bij de politie en kan het land dus niet uit.
"Dit is absurd", zegt Roberts. "We doen niemand iets. Er is maar een reden waarom men ons weigert: als ik het veld oploop, bewijst dat dat de veiligheid niet deugt."
Roberts, die tal van "optredens" in de hele wereld achter de rug heeft, wilde iets forceren tijdens de finale. "Dat had mijn mooiste wedstrijd moeten zijn."
Enkele wapenfeiten van Mark Roberts:
1993: Roberts krijgt de smaak te pakken tijdens een reis naar Hongkong, waar hij een vrouwelijke streaker ziet. Na een weddenschap gaat hij de volgende dag doodleuk zelf uit de kleren.
2003: Roberts' grootste succes: tijdens de UEFA-cupfinale tussen Porto en Celtic in Sevilla dringt hij verkleed als ref door tot de rand van het veld. Hij krijgt er zelfs applaus van de spelers.
2005: Roberts toont een naaktact in het kader van de Mechelse derby: Racing Mechelen-KV Mechelen.
2006: Op de Winterspelen in Turijn komt hij de curlingbaan op, zijn geslachtsdeel bedekt met een plastic kip.

Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2290 stemmen
2005: Roberts toont een naaktact in het kader van de Mechelse derby: Racing Mechelen-KV Mechelen.
Ah mijn Mechelse Derby 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Wat een shitzooi. Ik had vlak voor de wedstrijd mijn stand veranderd van 2-1 naar 1-1
kost me 8 punte 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
.
Dat managerspel loopt ook al zo goed. De enige speler die een eigen goal maakt zat natuurlijk in mijn team
.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Je naam is ook niet zo gelukkig gekozen. Een van de minste teams op het WK. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hup Holland Hup! Het begint nu aardig te kriebelen. Kijken wat ze waard zijn... 
stinissen (crew films & series)
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
Henk, kun je de poule nog hernoemen naar moviemeter.nl?
Zou mooie reclame zijn.
Moviemeter.nl
is geregeld.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zuid-Kosea wel
Lig naast Noord-Kosea. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lig naast Noord-Kosea.
Nee er onder. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Robbeen 1-0!!!!
Ik heb echt op het ALLERlaatst Robben veranderd in Sneijder bij het eerste doelpunt
.
Maar ja, in ieder geval hopen dat Nederland wint.
The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
Ze hebben wel eens beter gespeeld. Nu maar hopen dat de 2e helft wat beter is...
Maar wel beter van dat doelpunt natuurlijk...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Doelpunt van S&M gaat er echt wel aankomen. Als ze wat scherper spelen voorin zie ik de goal wel verschijnen. Toch doet NL het wel naar behoren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
1-0 Zwaar bevochten, maar we doen nog mee. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mooie uitslag, ik heb niet zo veel puntjes verdiend (had 1-1 gedacht), en nog steeds jammer dat ik net Robben had vervangen, maar toch blij met dit resultaat.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Goed volgehouden van NL. Niet groots gespeeld maar wel netjes de 1-0 behouden. S&M viel me behoorlijk tegen zeg.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Yes! Nederland heeft dan toch gewonnen. De overwinning was zwaarbevochten maar ze stonden fysiek hun mannetje. De verdediging viel me nog geen eens zo tegen. Vooral Ooijer speelde goed.
Alleen Sneijder en Van Nistelrooij vond ik zwak spelen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Toch weer 6 puntjes verdiend
Das weinig man 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Yes! Nederland heeft dan toch gewonnen. De overwinning was zwaarbevochten maar ze stonden fysiek hun mannetje. De verdediging viel me nog geen eens zo tegen. Vooral Ooijer speelde goed.
Alleen Sneijder en Van Nistelrooij vond ik zwak spelen.
Sterk vond ik de verdediging ook niet. Ik zie volgende keer liever Boulahrouz ipv Mathijsen.
Gelukkig hebben we Vd Sar, die een paar goede reddingen had.
Verder natuurlijk erg goed dat Nederland deze eerste wedstrijd gewonnen heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.