- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat de aanvallende team niet wint
ik heb echt totaal geen sympathie met een team die totaal niet aan aanvallen denkt. Wat een ruk-commentator zeg, en maar die Titss&Asses ophemelen......
schande voor het WK dat zo'n team meedoet....
Forza Zweden!
Corinthian
-
- 57 berichten
- 0 stemmen
In het begin hoopte ik dat Zweden nog 1x ging scoren. Maar ik kreeg toch steeds meer sympathie voor Trindad & Tobago. Echt een verassing!
Wie werd gecremeerd ?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Als Zweden al die kansen niet afmaakt, dan verdienen ze het niet om te winnen. Ze ontsnapten nog aan die dreun op de kruising trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een ruk-commentator zeg, en maar die Titss&Asses ophemelen......
Ongelukkige woordkeuze damon. 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Als Zweden al die kansen niet afmaakt, dan verdienen ze het niet om te winnen. Ze ontsnapten nog aan die dreun op de kruising trouwens.
ik stel: "Als je niet wil aanvallen, dan verdien je het helemaal niet om aanwezig te zijn op het WK"
Trinidad gaat tegen Engeland weer verdedigen.....nou schitterend....wat een aanwinst voor het publiek zo'n team...
Hoop dat ze zwaar op hun donder krijgen
Zelfs Costa Rica had zo nu en dan aanvallende intenties tegen Duitsland.... 
Corinthian
-
- 57 berichten
- 0 stemmen
Volledig eens met Damon. Weg met die handel.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat gaat me te ver, ze hebben toch gezorgd voor spektakel?
Kijk, verdedigen en geen inzet ok, maar deze gasten lieten enorm veel inzet zien. Dat zie ik graag op een WK. Passie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat de aanvallende team niet wint
ik heb echt totaal geen sympathie met een team die totaal niet aan aanvallen denkt. Wat een ruk-commentator zeg, en maar die Titss&Asses ophemelen......
schande voor het WK dat zo'n team meedoet....
Forza Zweden!
Wie valt er nou niet aan? Volgens mij hield Zweden ook steeds 4 spelers achterin...
Wat is er trouwens mis met verdedigen, 't gaat toch om het resultaat....
En wat dutchtuga zegt, Passie is voor mij veel belangrijker dan aanvallend voetbal.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
1. 3. FisherKing FisherKing 7-6-2006 25 (+12)
5. NEC forever Marco 7-6-2006 25 (+12)
3. 2. kapp Alexander 7-6-2006 23 (+10)
4. 1. Zavo Zavo 6-6-2006 22 (+5)
5. 10. Mikoz Mike van der Hilst 31-5-2006 20 (+12)
En toen waren er nog maar 2 koplopers.
Ik ben benieuwd hoelang dit nog goed blijft gaan....
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Wie valt er nou niet aan?
Wat is er trouwens mis met verdedigen, 't gaat toch om het resultaat....
je kan verdeidgen, en je kan de hele tijd verdedigen.....
En wat dutchtuga zegt, Passie is voor mij veel belangrijker dan aanvallend voetbal.
nu hopen dat Engeland dat gaat doen
FORZA AANVALLEND VOETBAL!
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Ik begrijp echt helemaal niet wat je nou precies bedoelt???
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Geweldig trouwens om Shaka Hislop weer eens in actie te zien
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niet veel, maar ze hadden wel een paar mooie uitbraken, helaas was de eindpass meestal ruk. Wel nog een geweldig schot op de kruising.
En Zweden heeft ook niet gescoord. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
hoeft ook niet als underdog met een man minder.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Als je met 10 man speelt gaat dat moeilijker natuurlijk.
Die coach van Zweden had ook wel wat eerder kunnen ingrijpen en nog offensiever gaan spelen! Nu greep hij pas 10 minuten voor tijd in.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En een volledig ontterrechte tweede gele kaart. Laffe buitelaars die Zweden. 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Trinidad gaat tegen Engeland weer verdedigen.....nou schitterend....wat een aanwinst voor het publiek zo'n team...
Hoop dat ze zwaar op hun donder krijgen
Wat een geouwehoer zeg. Tuurlijk speelt Trinidad verdedigend, aangezien ze weinig aanvallende kwaliteiten bezitten en het tweede helft met 10 man verder moesten. Ieder team gaat uit van zijn eigen krachten, lijkt me logisch. Gun de kleine landen ook wat. Mijn complimenten voor Beenhakker, hij heeft toch een aardige team weten op te stellen.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
hoeft ook niet als underdog met een man minder.
en heb zeker geen sympathie met ze
Waarom zou je kleine landen wat gunnen? Het is "leuk" dat een klein land wat bereikt?
Nou wat hebben we genoten van Griekenland 2 jaar geleden....hadden jullie ook sympathie met hun?
Corinthian
-
- 57 berichten
- 0 stemmen
Ik begrijp echt helemaal niet wat je nou precies bedoelt???
Kijk aandachtig naar het laatste woord van je zin.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Het is "leuk" dat een klein land wat bereikt?
Ja.
Nou wat hebben we genoten van Griekenland 2 jaar geleden....hadden jullie ook sympathie met hun?
Griekenland speelde wellicht niet aanvallend maar wel bijzonder gedisciplineerd. Daar heb ik zeker bewondering voor ja.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
en heb zeker geen sympathie met ze
Waarom zou je kleine landen wat gunnen? Het is "leuk" dat een klein land wat bereikt?
Je bent niet goed wijs als je met een man minder onbesuist gaat aanvallen tegen een sterker team'.
En van Griekenland 2 jaar geleden heb IK inderdaad genoten. Of beter: van de intelligente aanpak van Otto Rehagel heb ik genoten.
Ja, voetbal is meer dan dom aanvallen. Daar heeft Oranje al genoeg potten mee verloren.
Oh, wat vindt 'men' ons altijd goed.... Maar de Duitsers hebben 3 WK-titels, 3 EK-titels en schoenendozen vol finaleplaatsen. Doe mij maar ruilen met hun.
Het gaat om de knikkers, en niet om het spel!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Altijd weer Dwight Yorke
Nogmaals, die witte vlokjes zijn geen sneeuw
Iedereen aan de voeten van Don Leo
Hij was niet best inderdaad.
Voor de rest heeft Zweden dit natuurlijk helemaal aan zichzelf te danken. Trinidad en Tobago hebben alles gedaan wat ze konden. Ze hebben notabene een extra aanvaller INGEBRACHT nadat ze met 10 man kwamen te staan. Als Zweden dan gewoon maar weer 5 man achterin houdt schiet het niet op en verdienen ze puur om tactische blunders te verliezen, om van die prutsers voorin nog maar te zwijgen.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Ah, natuurlijk een dubbele r. Helemaal niet opgemerkt! Gelijk verandert! 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Ik geef Leo groot gelijk om te blijven verdedigen en zo nu en dan te hopen op een uitbraak. Zweden had gewoon niet de kloten om aan te vallen. Had Rosenberg erg zo goed als meteen erin gedaan en reken dan maar dat Zweden heel wat aanvallender was. Zweden heeft dit debacle helemaal aan zichzelf te danken en T&T heeft zelfs met 10 man nog een aardige pot gevoetbalt.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Je bent niet goed wijs als je met een man minder gaat aanvallen tegen een sterker team'.
En van Griekenland 2 jaar geleden heb IK inderdaad genoten. Of beter: van de intelligente aanpak van Otto Rehagel heb ik genoten.
Ja, voetbal is meer dan dom aanvallen. Daar heeft Oranje al genoeg potten mee verloren.
Oh, wat vindt 'men' ons altijd goed.... Maar de Duitsers hebben 3 WK-titels, 3 EK-titels en schoenendozen vol finaleplaatsen. Doe mij maar ruilen met hun.
Het gaat om de knikkers, en niet om het spel!
Speelt Duitsland 89 min. op eigen helft? Denk je nou dat Duitsland op zun Trinidads de WK heeft gewonnen...
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Ik geef Leo groot gelijk om te blijven verdedigen en zo nu en dan te hopen op een uitbraak. Zweden had gewoon niet de kloten om aan te vallen. Had Rosenberg erg zo goed als meteen erin gedaan en reken dan maar dat Zweden heel wat aanvallender was. Zweden heeft dit debacle helemaal aan zichzelf te danken en T&T heeft zelfs met 10 man nog een aardige pot gevoetbalt.
Gaan jullie nu maar genieten van het aanvallende spel van Argentinië zodadelijk.....
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Speelt Duitsland 89 min. op eigen helft? Denk je nou dat Duitsland op zun Trinidads de WK heeft gewonnen...

Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
#1: kiest 3 dvd's
#2: kiest 2 dvd's
#3: kiest 1 dvd
#4: kiest 1 dvd
#5: kiest 1 dvd
#6: kiest 1 dvd
#7: kiest 1 dvd
#8: kiest 1 dvd
Maar de top 3 (goud, zilver, brons) verdiend wel iets meer lijkt me. Toch? Net als in de WK draait het dan om de top 3. Met de huidige 22 dvd's zou dat zijn:
#01: kiest 5 dvd's
#02: kiest 3 dvd's
#03: kiest 2 dvd's
#04: kiest 1 dvd
#05: kiest 1 dvd
#06: kiest 1 dvd
#07: kiest 1 dvd
#08: kiest 1 dvd
#09: kiest 1 dvd
#10: kiest 1 dvd
#11: kiest 1 dvd
#12: kiest 1 dvd
#13: kiest 1 dvd
#14: kiest 1 dvd
#15: kiest 1 dvd
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.