- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
http://telepoule.pascolo.com lijkt me ook een goede optie (optie 3 haha
)
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=80047/sc=60a00d
NL is op de openingsdag precies 27 jaar. Ze zeggen dat voetballers op die leeftijd op hun best zijn. Een voorteken? 
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Het zou trouwens wel grappig zijn geweest als Rafael en Sylvies kindje Damian 2 weken later op 6 juni was geboren
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik vind het niet zo'n leuk spel eigenlijk, ik ken helemaal geen spelers en om dan die hele lijst te gaan afwerken... Zal nog wel zien of ik ook echt meedoe
.
Ik ken de meeste wel maar een beetje een leuk team maken met een dergelijk budget is weinig mee aan te vangen.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3246 stemmen
Persoonlijk vind ik dit juist leuker, heeft wat meer met kennis en wat minder met geluk te maken... 
Maar voor de mensen die de spelers bijna niet kennen is het begrijpelijk minder leuk.
Tuurlijk is dat ook weer waar. Ik ben toch een grote voetbal fan maar voor mij zijn de helft van de spelers ( veelal de mensen van 5 miljoen) uit bijv. Iran, Polen, Angola, Togo, Trinidad, Costa Rica enz onbekend. Die mensen moet je dan toch opstellen omdat je dan een paar wat duurdere spelers heb.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk is dat ook weer waar. Ik ben toch een grote voetbal fan maar voor mij zijn de helft van de spelers ( veelal de mensen van 5 miljoen) uit bijv. Iran, Polen, Angola, Togo, Trinidad, Costa Rica enz onbekend. Die mensen moet je dan toch opstellen omdat je dan een paar wat duurdere spelers heb.
Als je een grote voetbalfan bent kan je ook op 11 spelers komen die van een basisplek verzekerd zijn maar die niet heel duur zijn. 110/11 = 10 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Als je een grote voetbalfan bent kan je ook op 11 spelers komen die van een basisplek verzekerd zijn maar die niet heel duur zijn. 110/11 = 10
Dan gaat er toch erg veel tijd inzitten en heb je nog een klote team. Ik heb me wel aangemeld bij de subleaugue maar doe toch niet mee. Wordt op deze manier mij een te groot geluksspel.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Dan gaat er toch erg veel tijd inzitten en heb je nog een klote team. Ik heb me wel aangemeld bij de subleaugue maar doe toch niet mee. Wordt op deze manier mij een te groot geluksspel.
Als er deelnemers zijn die niet actief meedoen (11tal opstellen), kost dat de MM subleague dan straks ook punten? Dat zou jammer zijn!
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25166 stemmen
Mensen zonder team worden verwijderd zodra de competitie is begonnen. Als dat niet automatisch gebeurd doe ik dat wel zelf.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Wat is het wachtwoord van die subleague.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
kappislief 
Is ie niet maar dat maakt niet uit 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Oke thx.
Snor Ploegie = SuperSideSwipe
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ben ook ingeschreven:
Timm757 = Forza Italia
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
je hebt drie kroaten er in staan en 3 italianen.
Ik kreeg melding dat er niet meer dan 1 per land in mocht staan. Volgens mij kun je nou niet mee doen voor de punten
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
je hebt drie kroaten er in staan en 3 italianen.
Ik kreeg melding dat er niet meer dan 1 per land in mocht staan. Volgens mij kun je nou niet mee doen voor de punten
Hmm, voortaan zal ik toch maar de spelregels eerst doorlezen
, bedankt iig, zal het gaan wijzigen
.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Jullie moeten niet zo flauw zijn om je team niet te laten zien hoor... 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Heb ik al gedaan, maar het is juist zo leuk om te kijken welke exotische verrassingen anderen hebben gekozen, en welke speler hun favoriet is (de aanvoerder)
NESMACHNIY Andriy (9.00M) > goeie keuze man! 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik heb zelf overigens per ongeluk geeneens een speler van Oranje geselecteerd. Wel Russell Latapy in de spits (de oudste speler met 37 op het WK), van Trinidad en Tobago. Nu maar hopen dat de Don hem opstelt
"We gaan het toch niet weer over het WK 1990 hebben he?... Dat is toch allemaal al een keertje geweest. Ik word daar zo moe van he (pfffff...)... Ik heb met Emilio Butrageno gewerkt, met Hugo Sanchez... Johan Cruijff is helemaal van de tribune naar beneden gekomen om mij te complimenteren voor mijn tactiek in mijn jonge jaren bij Ajax... Ik hoef mij echt niet te schamen voor 1 minder toernooitje, Jack.
En nu heb ik dan op mijn leeftijd nog de eer om te werken met grootheden als Russell Latapy en Dwight Yorke (foto). Daar kan bijna geen sigaar tegen op (zucht....)"
I love the man 

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Heb ik al gedaan, maar het is juist zo leuk om te kijken welke exotische verrassingen anderen hebben gekozen, en welke speler hun favoriet is (de aanvoerder)
NESMACHNIY Andriy (9.00M) > goeie keuze man!
Thanx !
Maar sssttt ..
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Phoenix heeft hem ook al haha, maar ken jij deze gast echt?
Van mijn eigen team ken ik 3 spelers niet echt
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik kende hem ook niet echt, maar ik wilde gewoon zo veel mogelijk Oost-Blokkers achterin
, dus toen kon een Oekrainer niet uitblijven. En deze was nog redelijk geprijst.
Al die 5 miljoen gozers ken ik ook niet hoor, weet niet eens of ze een basisplaats hebben maar dat gaan we nog even uitzoeken.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25166 stemmen
Ik wacht met smart op Nederland - Mexico. Misschien dat ik dan wat wijzer word over wie er bij Mexico een basisplaats heeft 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Al die 5 miljoen gozers ken ik ook niet hoor, weet niet eens of ze een basisplaats hebben maar dat gaan we nog even uitzoeken.
Je had ook Lange Jan kunnen nemen voor 5 miljoen. Alsof VI met dit spel wil zeggen: had die lekker in de Efteling achtergelaten...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Waar schrijft iedereen zich in, bij vi of bij wkvoorspel?
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Met Van Basten weet je het nooit 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25166 stemmen
Met het verhaal Kuyt-Van Persie op de rechterflank lijkt het me dat Vennegoor nog minder kans maakt op minuten op het WK. Zijn eerste wissel in aanvallend opzicht zal altijd één van die twee zijn. Er vanuitgaande dat Van Persie die plaats gaat krijgen is Kuyt tweede keuze achter Van Nistelrooij en zal Vennegoor waarschijnlijk op de bank blijven. Immers met drie centrumspitsen spelen doet Van Basten niet 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ik wacht met smart op Nederland - Mexico. Misschien dat ik dan wat wijzer word over wie er bij Mexico een basisplaats heeft
rafael marquez (c) verdediger --> 14 miljoen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.