- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nibali rijdt gewoon rond in Parijs-Nice
Al had ik ook meer in mijn hoofd dat hij de Tirreno ging doen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ha, ja Nibali rijdt Parijs-Nice. Al had ik liever dat hij Tirreno rijdt. Hopelijk kan hij straks nog wat punten binnenharken, in combinatie met Porte in Italie 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Een los topic voor de CL toto zou ook wel fijn zijn, hoef ik die wielren ongein niet steeds te lezen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een los topic voor OF zou ook wel fijn zijn, hoef ik die OF ongein niet steeds te lezen 

Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Slagter wint de 4e rit in Parijs-Nice maar het is david bohm's team dat met de dagzege gaat lopen. Thomas en Vichot brengen hem zijn eerste ritzege van het nog prille seizoen. Finisterra wordt 2e door Stybar en de verrassende aanwezigheid van Matthews in dit groepje en neemt de leiderstrui weer over van otherfool, die z'n kopman tevergeefs zag knokken voor aansluiting. Team AHWA, tot slot, maakt een leuk sprongetje door de linkse Slagter en McSavah scoort al 4 ritten lang degelijk zonder een echte uitschieter naar boven. Een ploeg van de regelmaat. Voor de rest begint morgen ook voor ons de Tirreno en is er hoop op beterschap. 
Dagzege:
1. david bohm 122
2. Finisterra 110
3. AHWA 101
Stand:
1 Finisterra 382
2 otherfool 335
3 AHWA 279
4 McSavah 276
5 david bohm 250
6 Pitakaas 180
7 MatthijsGr00t 101
8 Montorsi 86
9 Knisper 49
10 LuukRamaker 26
11 Outsiders 10
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Goed werk Finisterra! Je dagverslagen maken het telkens helemaal af, top!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
En wat ziet mijn oog daar? Frank Schleck heeft al voor een eerste keer toegeslagen...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Kelderman houdt de schade beperkt, hulde daarvoor.
Horny is toch ook gestart in de Tirreno, dat maakt een totaal van 10 kleppers voor team McSavah in Italië. Alleen moeten we daar wel tegen al die topsprinters opboksen.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
En wat ziet mijn oog daar? Frank Schleck heeft al voor een eerste keer toegeslagen...
F. Schleck gaat team bohm eigenhandig naar de overwinning loodsen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
12 maart 2014
20:45 Paris Saint Germain - Bayer Leverkusen 3-0
20:45 FC Barcelona - Manchester City 2-0
18 maart 2014
20:45 Real Madrid FC - Schalke 04 4-0
20:45 Chelsea - Galatasaray 1-1
19 maart 2014
20:45 Borussia Dortmund - Zenit St. Petersburg 3-1
20:45 Manchester United - Olympiakos Piraeus 2-1
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3442 stemmen
Vanaf morgen kan het hard gaan dan heeft iedereen vast een hoop ijzers in het vuur. Team bohm telt er volgens mij 16.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Vanaf morgen kan het hard gaan dan heeft iedereen vast een hoop ijzers in het vuur. Team bohm telt er volgens mij 16.
Ik zelf heb erg weinig starters in TA. Mannen als Valverde en Sanchez rijden blijkbaar liever geen WT wedstrijden voorlopig...
Maar 4 man dus: Pinot, Uran, VDB en Nocentini. Vooral jammer dat König niet start. Beetje vreemd, met alleen Dauphiné en Tour gaat ie niet veel scoren...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Vooral jammer dat König niet start. Beetje vreemd, met alleen Dauphiné en Tour gaat ie niet veel scoren...
Alle ballen op Bennett, dat hebben ze goed gezien bij NetApp
Nee, wel vreemd inderdaad. Machado is toch al een tijdje weinig meer..
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Een los topic voor de CL toto zou ook wel fijn zijn, hoef ik die wielren ongein niet steeds te lezen
Gewoon in het voetbaltopic anders?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hmm ik start met 6 man als ik zo even snel kijk.
Maar met mijn sprintersgilde hoop ik toch wel flink te scoren in TA.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik wil die ongein over Ajax er niet telkens tussendoor lezen. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik start volgens mij met 10 renners in TA. Helaas heb ik, door gebrek aan kennis, veel te weinig sprinters in mijn team om vandaag en morgen wat punten te pakken. Maar wellicht gebeuren er vandaag mooie dingen in PN 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zo, Knisper scoort even met Betancur.
Dat die pas in ronde 4 gekozen is hé, kan je jezelf ook voor je kop slaan 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
3 bij de eerst 10 van PN. Mag niet klagen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik heb er 0 bij de eerste 20..
En ik ben bang dat het voor TA hetzelfde is.. In ieder geval geen renner bij de top 10 in TA. Had trouwens iemand Matteo Pelucchi in zijn team?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Misschien nog een ideetje om in het document ook een veld toe te voegen met 'laatste update' en dan de laatste etappe er bij te gooien.
Dat is handig qua overzicht?
Enne, wat te doen bij dopingschorsingen? 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Misschien nog een ideetje om in het document ook een veld toe te voegen met 'laatste update' en dan de laatste etappe er bij te gooien.
Dat is handig qua overzicht?
Enne, wat te doen bij dopingschorsingen?
Je kan gewoon kijken naar het tabblad 'ritzege'. Als de winnaar daar is ingevuld is de etappe verwerkt, anders niet. Zal na het weekend even kijken als ik nog wat extra aanpassingen doe voor een andere oplossing.
Had dit gezet bij één van de beginposts:
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Betancur verrast het peloton in Parijs-Nice en brengt zo voor Knisper's team een eerste overwinning binnen. AHWA deed het ook voortreffelijk met 2 sprintijzers en vrijbuiter Fuglsang in het vuur maar moest in totaal middels een fotofinish toch de duimen leggen. In de Tirreno verrast Pelucchi vriend en vijand en klopt Demare na een mooie sprint. De grote sprintkannonen moeten blijkbaar nog opwarmen, want buiten Greipel was het even zoeken in de uitslag naar die andere grote 2. McSavah pakt zijn eerste ritzege en zet de sceptici meteen een neus na een eerste geslaagde sprint van Sam Bennett, een aankoop die in de voorbereidingsfase nog werd weggelachen door enkele niet nader genoemde ploegleiders. In één klap onttroont hij dan ook maar meteen leider Finisterra, die na Meersman ook Bouhanni zag afstappen en genoegen moest nemen met een mooie prestatie van de talentvolle Jungels.
Dagzege etappe 5 Parijs-Nice:
1. Knisper 140 (+ritwinnaar)
2. AHWA 140
3. Finisterra 88
Dagzege etappe 1 Tirreno:
1. McSavah 141
2. Montorsi 70
3. david bohm 50
Stand:
1 McSavah 491
2 Finisterra 470
3 AHWA 423
4 otherfool 335
5 david bohm 311
6 Pitakaas 221
7 Knisper 198
8 Montorsi 183
9 MatthijsGr00t 109
10 Outsiders 65
11 LuukRamaker 56
PS: Had even geen rekening gehouden met een mogelijke ex-aequo score voor de dagzege. Twee winnaars lijkt me ook niets, dus degene die de renner heeft die het hoogst eindigt, pakt ook de ritzege. In dit geval ook wel mooi, aangezien het de echte ritwinnaar was. Lijkt me wel oke?
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
McSavah pakt zijn eerste ritzege en zet de sceptici meteen een neus na een eerste geslaagde sprint Sam Bennett, een aankoop die in de voorbereidingsfase nog werd weggelachen door enkele niet nader genoemde ploegleiders.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3442 stemmen
Ai ai ai fini
Jurgen Van den Broeck verlaat Tirreno-Adriatico na val - sporza.be
Wat mij nog wel een mooie aanvulling lijkt van de sheet is een grafiekje of iets dergelijks met de verschuiving van de koploper. Mits niet te veel werk natuurlijk.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4705 stemmen
Ja, vreemd, volgens mij was hij er helemaal niet zo slecht aan toe. Maja, dit is dan weer van het slechte teveel zeker... 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ook Majka en Serpa in de punten vandaag. Betancur gaat lekker.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.