- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kut m'n lijstje ligt nog thuis!!! 
Ga nu maar wat rittenkapers nemen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Slagter inderdaad een goede keuze! VDB dus. Eén van de weinige grote namen die nog niet genomen was. Als hij op z'n fiets blijft zitten, moet hij wel redelijk wat kunnen rapen. Rijdt ook veel van die kleinere rondjes.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Heb ook over VDB gedacht, maar hij is nog niet helemaal fit toch?
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Zita Van den Broeck: "Misschien pas volgend jaar weer de oude" Nieuws Sport
Weerhield mij er vooralsnog in ieder geval van hem te kiezen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Mja, dat wist ik niet. Dan is het wel een gok. Vond het al vreemd dat hij niet vroeger gekozen was. Al heeft hij nog wat tijd natuurlijk...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Basso lijkt me een prima keuze. Was vorig jaar behoorlijk sterk in de Vuelta, tot die ene regenachtige dag waar hij en nog enkele renners zich plotseling gedwongen zagen af te stappen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Mja het kan helemaal niks worden, maar hij kan ook zomaar plek 6 in een grote ronde rijden en bijvoorbeeld in Baskenland en Zwitserland aardig meerijden. Echt geen zekerheidje meer in ieder geval, al is dat eigenlijk niemand meer die nog verkiesbaar is.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ben vanmiddag niet online, dus heb Fini wat namen doorgegeven.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Hmmm in ronde 11 komen er nog aardig wat kleppers uit de bus.
De Gendt, Kangert, ...
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Kangert was inderdaad wel een naam die niet uit kon blijven.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Kangert stond net zelfs bovenaan mijn lijstje. Grote zekerheid op aardig wat punten. De Gendt had ik lager staan, maar die kan zomaar heel veel punten binnenharken. Onvoorspelbare renner natuurlijk. En nu Rohan Dennis, alweer eentje die hoog stond. Gaat rap 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Er zijn nog wel enkele grote namen over, de een alleen meer uitgerangeerd dan de ander 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Er zitten nog zat pareltjes tussen.
Jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Ik ook niet, echt jammer. Misschien komen we de komende uurtjes nog een heel eind!
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Waarom gaat vanavond dan door? ;p Ik hoop er trouwens toch bij te kunnen zijn.. Moet wellicht net lukken:)
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Vanaf 2015 heb ik m'n handen weer vrij. (Om 1830 moet ik een training geven maar ga proberen om daar een collega mee op te zadelen.) Zelfs tijdens het geven ben ik nog wel in staat om te stemmen denk ik heb m'n telefoon gewoon aanstaan.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Kangert en Simon stonden hoog op m'n lijstje.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Volgens mij heb ik een blinde vlek voor bepaalde renners. Als ik die namen dan lees dan denk ik oh ja. Enfin, zin in zondag ,zaterdag ook trouwens met de Strade Bianche.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Strade Bianche is inderdaad een heerlijke wedstrijd.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Hebben we al zin in de knalfuif? Montorsi heeft de namen doorgestuurd, het gaat episch worden.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Nou echt wel. Tot hoe ver gaat het knallen? Tot het gaatje? Ik hoop het niet want ik heb een paar lelijke namen ertussen staan. Maar ik kan niet meer. Het beste is eraf. Ik kan geen Wikipedia pagina van een middelmatige renner meer zien.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Nou idd, en dan dolblij zijn als je een naam tegenkomt die 6 jaar terug 7e werd in Gent - Wevelgem...
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Heb m'n lijst doorgestuurd, hopelijk is het genoeg met 17 namen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De één stuurt 17, de ander 6
Wel relatief weinig overlap, dus misschien dat het wat gaat worden... wat we doen als de 6 op zijn laat ik aan de strenge doch rechtvaardige jury over.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik ben aanwezig, alleen heb ik geen hele lijst klaar, maar zal proberen zo snel mogelijk te blijven aanvullen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Er was 10 gevraagd, dacht ik?
10 renners doorsturen vind ik wel genoeg. Als ze toevallig 'op' zijn, dan moeten we gewoon weer wachten. 6 is wel weinig.
MatthijsGr00t is de spanning wat aan het rekken... 
Ik blijf gewoon twijfelen. Zelfs aan mijn eerste renner voor nu dadelijk. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Matthijs heeft een lijstje opgestuurd
(van 6
) Maar ik begin precies 19:00...
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Nou ja, laten we maar het beste hopen. Ik heb een shortlist van 24 namen, waar steeds minder interessante renners tussen staan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.