- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik heb er nog steeds meer dan 50 over gelukkig 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Sam Bennett?! Dat is er 1 voor de kennertjes 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Nee! McSavah pakt Arredondo! Hoopte dat die nog niet gespot was... 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nja, kan ook echt helemaal niks worden. Hoop natuurlijk op een sensatie 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Uitgeknald! Drie namen van Matthijs zijn elders reeds gekozen... gezien het voorspoedige verloop kunnen we er wat mij betreft voor nu mee ophouden (+ ernstige waarschuwing voor Matthijs). Wat zegt de jury?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Nja, kan ook echt helemaal niks worden. Hoop natuurlijk op een sensatie
Ik denk niet dat hij voortdurend op het niveau van februari zal zitten, maar hij rijdt veel goede wedstrijden. Veel kleine rondjes / Giro & Vuelta. Kan zomaar eens erg hoog scoren. Vandaar dat ik hem liever had dan Acevedo. Die doet de Tour.
En McSavah, zoals otherfool al opmerkte: Bennett? Eerlijk gezegd nog nooit opgevallen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Uitgeknald! Drie namen van Matthijs zijn elders reeds gekozen... gezien het voorspoedige verloop kunnen we er wat mij betreft voor nu mee ophouden (+ ernstige waarschuwing voor Matthijs). Wat zegt de jury?
Lijkt me goed. Morgen namiddag dan opnieuw.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Werd tijd ook. Ik heb koortsachtig naar nieuwe renners gezocht en werd niet vrolijk van het resultaat.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik denk niet dat hij voortdurend op het niveau van februari zal zitten, maar hij rijdt veel goede wedstrijden. Veel kleine rondjes / Giro & Vuelta. Kan zomaar eens erg hoog scoren. Vandaar dat ik hem liever had dan Acevedo. Die doet de Tour.
Acevedo is wel meer ervaren, maar kon zijn programma zo snel niet vinden. En als Colombiaan bij Garmin heb je veel kans om de koersen in de VS te rijden die allemaal niet WT zijn.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Heb toch nog een aardige lijst over hoor. Ik wil hem wel plaatsen en dan kan iedereen er gebruik van maken
Of je gaat een ranglijst af en neemt de hoogst genoteerde renners die nog niet zijn gekozen, kan natuurlijk ook.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
En McSavah, zoals otherfool al opmerkte: Bennett? Eerlijk gezegd nog nooit opgevallen.
Vond hem behoorlijk sprinten in de Tour of Britain en heeft dit jaar al enkele aardige resultaten neergezet. Komt waarschijnlijk alleen geen pukkel over en het aantal WT-koersen zal ook beperkt blijven vrees ik.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Stond er eerst niet een andere renner op de plek van Herrada (wordt niet José bedoeld trouwens)? Anders heb ik de renner die er eerst stond misschien ten onrechte van mijn lijst gehaald. (José) Herrada had ik zelf helemaal over het hoofd gezien. Sterke ronderenner toch wel is vorig jaar gebleken.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Jesús is wel degene die ik heb doorgegeven aan otherfool. Ruwe diamant.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Stond er eerst niet een andere renner op de plek van Herrada
Nope.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Volgens mij kunnen we beter alle accenten wegdoen? Als we de punten moeten gaan geven, lijkt me dan gemakkelijker zoeken. Geen accenten of speciale tekens voor niemand is het eenvoudigst. Anders wordt er misschien iemand gemist.
Heb er trouwens Jean-Christophe Peraud en Geraint Thomas van gemaakt ipv Cristophe en Gerraint. En R. Janse van Rensburg voor de lay-out. Hopelijk is dit oke voor Knisper
?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Volgens mij kunnen we beter alle accenten wegdoen? Als we de punten moeten gaan geven, lijkt me dan gemakkelijker zoeken. Geen accenten of speciale tekens voor niemand is het eenvoudigst. Anders wordt er misschien iemand gemist.
Prima hoor. Ik ben het meest notoir qua accenten, zal ze even weghalen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Dan is José dus nog beschikbaar
Niet meer voor lang. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Ik vind accenten ook mooier, maar dit lijkt me wat gemakkelijker.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Heb er trouwens Jean-Christophe Peraud en Geraint Thomas van gemaakt ipv Cristophe en Gerraint. En R. Janse van Rensburg voor de lay-out. Hopelijk is dit oke voor Knisper
?
Uitstekend. Jesus is prima.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Ik heb trouwens nog een berg C-sprinters liggen, maar heb voorlopig maar wat favorietjes gespeeld met König en Acevedo. De vraag is alleen in hoeveel WT koersen die gaan starten. Acevedo staat voorlopig op voor Catalonië, Baskenland, Zwitserland en Tour. Dat zou erg mooi zijn. König voor Tirreno, Dauphiné en Tour.
Vooral die Tour is jammer. Zo een mannen zouden in de Vuelta vast een pak beter scoren door minder concurrentie.
Verder speel ik sowieso liever wat van die punch-types.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Baal nu wel dat José me in de gauwigheid is ontschoten. Maar nogmaals Jesus is prima. Wordt veel van verwacht in Spanje maar is nog wat jong.
Ik duik toch nog maar even in de materie, want op de lijst die ik otherfool stuurde stond zelfs Thomas Dekker.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Omdat hij 250 punten gaat halen in de koersen waarin Kittel, Degenkolb, Mezgec en nog 2 niet nader te noemen sprinters niet starten?
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Ik heb trouwens nog een berg C-sprinters liggen, maar heb voorlopig maar wat favorietjes gespeeld met König en Acevedo.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Sorry jongens maar door onverwachte vergadering was ik niet in staat om een langere lijst te maken. Gelukkig is het nog wel wat opgeschoten:) Wil iemand Maksim Iglinski toevoegen voor mij?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4701 stemmen
Sorry jongens maar door onverwachte vergadering was ik niet in staat om een langere lijst te maken. Gelukkig is het nog wel wat opgeschoten:) Wil iemand Maksim Iglinski toevoegen voor mij?
Done! LuukRamaker weer aan de slag.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Omdat hij 250 punten gaat halen in de koersen waarin Kittel, Degenkolb, Mezgec en nog 2 niet nader te noemen sprinters niet starten?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.