• 15.825 nieuwsartikelen
  • 178.404 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.112 gebruikers
  • 9.378.158 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Knisper

• 13038 berichten
  • 1279 stemmen

Nog 21 renners over.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

Zenuwslopend!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ik heb er nog steeds meer dan 50 over gelukkig

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Sam Bennett?! Dat is er 1 voor de kennertjes

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

Nee! McSavah pakt Arredondo! Hoopte dat die nog niet gespot was...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Nja, kan ook echt helemaal niks worden. Hoop natuurlijk op een sensatie

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Uitgeknald! Drie namen van Matthijs zijn elders reeds gekozen... gezien het voorspoedige verloop kunnen we er wat mij betreft voor nu mee ophouden (+ ernstige waarschuwing voor Matthijs). Wat zegt de jury?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

McSavah schreef:

Nja, kan ook echt helemaal niks worden. Hoop natuurlijk op een sensatie

Ik denk niet dat hij voortdurend op het niveau van februari zal zitten, maar hij rijdt veel goede wedstrijden. Veel kleine rondjes / Giro & Vuelta. Kan zomaar eens erg hoog scoren. Vandaar dat ik hem liever had dan Acevedo. Die doet de Tour.

En McSavah, zoals otherfool al opmerkte: Bennett? Eerlijk gezegd nog nooit opgevallen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

otherfool schreef:

Uitgeknald! Drie namen van Matthijs zijn elders reeds gekozen... gezien het voorspoedige verloop kunnen we er wat mij betreft voor nu mee ophouden (+ ernstige waarschuwing voor Matthijs). Wat zegt de jury?

Lijkt me goed. Morgen namiddag dan opnieuw.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1279 stemmen

Werd tijd ook. Ik heb koortsachtig naar nieuwe renners gezocht en werd niet vrolijk van het resultaat.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

(quote)

Ik denk niet dat hij voortdurend op het niveau van februari zal zitten, maar hij rijdt veel goede wedstrijden. Veel kleine rondjes / Giro & Vuelta. Kan zomaar eens erg hoog scoren. Vandaar dat ik hem liever had dan Acevedo. Die doet de Tour.

Acevedo is wel meer ervaren, maar kon zijn programma zo snel niet vinden. En als Colombiaan bij Garmin heb je veel kans om de koersen in de VS te rijden die allemaal niet WT zijn.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Heb toch nog een aardige lijst over hoor. Ik wil hem wel plaatsen en dan kan iedereen er gebruik van maken Of je gaat een ranglijst af en neemt de hoogst genoteerde renners die nog niet zijn gekozen, kan natuurlijk ook.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

En McSavah, zoals otherfool al opmerkte: Bennett? Eerlijk gezegd nog nooit opgevallen.

Vond hem behoorlijk sprinten in de Tour of Britain en heeft dit jaar al enkele aardige resultaten neergezet. Komt waarschijnlijk alleen geen pukkel over en het aantal WT-koersen zal ook beperkt blijven vrees ik.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Stond er eerst niet een andere renner op de plek van Herrada (wordt niet José bedoeld trouwens)? Anders heb ik de renner die er eerst stond misschien ten onrechte van mijn lijst gehaald. (José) Herrada had ik zelf helemaal over het hoofd gezien. Sterke ronderenner toch wel is vorig jaar gebleken.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Jesús is wel degene die ik heb doorgegeven aan otherfool. Ruwe diamant.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

McSavah schreef:

Stond er eerst niet een andere renner op de plek van Herrada

Nope.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

Volgens mij kunnen we beter alle accenten wegdoen? Als we de punten moeten gaan geven, lijkt me dan gemakkelijker zoeken. Geen accenten of speciale tekens voor niemand is het eenvoudigst. Anders wordt er misschien iemand gemist.

Heb er trouwens Jean-Christophe Peraud en Geraint Thomas van gemaakt ipv Cristophe en Gerraint. En R. Janse van Rensburg voor de lay-out. Hopelijk is dit oke voor Knisper ?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Dan is José dus nog beschikbaar

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Volgens mij kunnen we beter alle accenten wegdoen? Als we de punten moeten gaan geven, lijkt me dan gemakkelijker zoeken. Geen accenten of speciale tekens voor niemand is het eenvoudigst. Anders wordt er misschien iemand gemist.

Prima hoor. Ik ben het meest notoir qua accenten, zal ze even weghalen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

McSavah schreef:

Dan is José dus nog beschikbaar

Niet meer voor lang.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

McSavah schreef:

(quote)

Prima hoor. Ik ben het meest notoir qua accenten, zal ze even weghalen.

Ik vind accenten ook mooier, maar dit lijkt me wat gemakkelijker.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Finisterra schreef:

Heb er trouwens Jean-Christophe Peraud en Geraint Thomas van gemaakt ipv Cristophe en Gerraint. En R. Janse van Rensburg voor de lay-out. Hopelijk is dit oke voor Knisper ?

Uitstekend. Jesus is prima.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

Ik heb trouwens nog een berg C-sprinters liggen, maar heb voorlopig maar wat favorietjes gespeeld met König en Acevedo. De vraag is alleen in hoeveel WT koersen die gaan starten. Acevedo staat voorlopig op voor Catalonië, Baskenland, Zwitserland en Tour. Dat zou erg mooi zijn. König voor Tirreno, Dauphiné en Tour.

Vooral die Tour is jammer. Zo een mannen zouden in de Vuelta vast een pak beter scoren door minder concurrentie.

Verder speel ik sowieso liever wat van die punch-types.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1279 stemmen

Finisterra schreef:

Nou… waarom denk ik dat ik hem heb gekozen...

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Baal nu wel dat José me in de gauwigheid is ontschoten. Maar nogmaals Jesus is prima. Wordt veel van verwacht in Spanje maar is nog wat jong.

Ik duik toch nog maar even in de materie, want op de lijst die ik otherfool stuurde stond zelfs Thomas Dekker.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Nou… waarom denk ik dat ik hem heb gekozen...

Omdat hij 250 punten gaat halen in de koersen waarin Kittel, Degenkolb, Mezgec en nog 2 niet nader te noemen sprinters niet starten?

Knisper

• 13038 berichten
  • 1279 stemmen

Finisterra schreef:

Ik heb trouwens nog een berg C-sprinters liggen, maar heb voorlopig maar wat favorietjes gespeeld met König en Acevedo.

Ik heb zelf de ultieme cultsprinter ontdekt (qua naam dan in ieder geval), maar ik speel hem pas in ronde 20.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Sorry jongens maar door onverwachte vergadering was ik niet in staat om een langere lijst te maken. Gelukkig is het nog wel wat opgeschoten:) Wil iemand Maksim Iglinski toevoegen voor mij?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4701 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Sorry jongens maar door onverwachte vergadering was ik niet in staat om een langere lijst te maken. Gelukkig is het nog wel wat opgeschoten:) Wil iemand Maksim Iglinski toevoegen voor mij?

Done! LuukRamaker weer aan de slag.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1279 stemmen

Finisterra schreef:

Omdat hij 250 punten gaat halen in de koersen waarin Kittel, Degenkolb, Mezgec en nog 2 niet nader te noemen sprinters niet starten?

Dat ook natuurlijk. Hij kan trouwens ook aardig tegen een heuveltje op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.