- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Crap, zo veel nog? Ik vind het nu al zo lastig kiezen.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Pitakaas had toch wat ingevuld? MB?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kan iemand Ben Swift voor mij invullen?
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Ja hoor. Dan is het nu weer de beurt aan Finisterra.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Nee! Navardauskas! Eén van m'n favo renners...
Te lang gewacht helaas...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
En Finisterra steelt op zijn beurt Barguil van mij. Ik dacht Kelderman wordt sowieso gekozen, maar Barguil zou nog wel eens niet gekozen kunnen worden tot ik weer aan de beurt ben 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Ik dacht hetzelfde mbt Barguil en Navar! 
Edit: Richeze was de volgende op de lijst.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Is dit wel Knispers keus? Aangezien hij niet online is en zijn tweede keus niet maakt..
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Misschien heeft Knisper een lijstje doorgegeven en dat Richeze de enige was die nog niet was gekozen?
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Sorry jongens. Ik was/ben op mijn werk en was niet in staat een tweede naam te zoeken. Richeze kon ik snel invullen, omdat ik dit al in mijn gedachten had.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ah wel logisch inderdaad. Volgende kan weer!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Lieve mensen, voor de zekerheid alvast een laatste (24-uurs) waarschuwing:
Morgen (dinsdag) wordt er van 19u-20u een eerste keer 'doorgeknald'. Bent u op dit tijdstip niet in de gelegenheid uw favoriete renners aan het sympathieke excelsheetje toe te voegen, gelieve u de moderator van dienst (dat ben ik dus morgen) vooraf een lijstje met 10 renners door te sturen (uiteraard in de door u gewenste volgorde).
Niet online en niet doorgestuurd = pech gehad. Einde bericht.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Op zich is een beetje snelheid wel goed, maar uiteindelijk hoeven pas zaterdag klaar te zijn. Ik zou het wel vervelend vinden als iemand het vergeet. Ik ben er zelf in principe wel.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik moet dan trainen. Stuur mijn lijstje morgen op.
Zojuist Brajkovic toegevoegd!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Op zich is een beetje snelheid wel goed, maar uiteindelijk hoeven pas zaterdag klaar te zijn. Ik zou het wel vervelend vinden als iemand het vergeet. Ik ben er zelf in principe wel.
Vandaar dus de heads up, ik verwacht dat hele agenda's en prikborden nu worden volgeschreven. Na het derde knaluurtje op donderdag moeten we klaar kunnen zijn als ik die schatting zo kan maken, dus dat geeft nog een mooi buffertje voor calamiteitâh.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Dus als je tijdens dat uur niet online bent en geen lijstje hebt ingestuurd wordt je overgeslagen...?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Tja. Het mooiste zou het zijn als we voor die tijd een eind opschieten. Het om de beurt uitkiezen vind ik wel z'n charmes hebben.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Sorry. Onverwacht niet online kunnen zijn gisteren. Zal zo even weer een renner invullen.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Zojuist Brajkovic toegevoegd!
Haha, sommige mensen leren het ook nooit. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
LLS! Een potentieel zéér goede keuze. Ook al zit hij niet meer bij een WT ploeg. Voor de verandering was dit ook weer mijn volgende keuze...
Maar heb nog een goed lijstje klaar liggen, waarvan ik er eentje nog echt graag bij wil.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Hij heeft door zijn ploeg helaas maar een paar kansen, maar meestal is het dan het wel meteen plek 1. Het is nu een beetje twijfelen tussen gearriveerde renners en talenten/renners met doorgroeimogelijkheden. Dit keer dus maar een minder snobistische keuze gemaakt.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
waarvan ik er eentje nog echt graag bij wil.
Die moet ik dus in mijn volgende beurt zien te kiezen
Heb zelf toch wel zeker 6 à 7 renners die ik er echt in zou willen, niet per se eentje (hoewel mijn volgende al wel zo goed als vast ligt).
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Eentje die potentieel wel heel wat kan scoren inderdaad. Verder heb ik er nog een stuk of 25-30 die ik er wel bij wil maar redelijk inwisselbaar zijn.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Heb nog wel een paar namen, maar is puur giswerk. Geen idee of ze het goed zullen doen. Beetje gebaseerd op stats van vorig seizoen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.