• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.751 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.206 gebruikers
  • 9.384.396 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

En ik denk dat het tijdperk van Lyon langzamerhand wel voorbij is, wederom uitgeschakeld in de kwart finale. Blijkt dus dat ze toch niet sterk genoeg zijn om de Champions League te winnen, want dan moet je wel ploegen zoals AC Milan kunnen verslaan. Of je moet het geluk treffen net zoals FC Porto om dat soort ploegen mis te lopen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

het gaat toch om de 90 minuten of niet?

Ja. kan dus perfect kos.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

wat een ronde...

klote Inzaghi

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zou Van Basten die afgemeten voorzet van Seedorf ook gezien hebben?

Anarchist

• 497 berichten
  • 607 stemmen

heb seedorf nooit echt goed gevonden

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

het gaat toch om de 90 minuten of niet?

ow ik dacht om de uitslag

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7973 stemmen

Dan nog kan het 2-0 worden toch? Daarna krijg je gewoon strafschoppen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Anarchist schreef:

heb seedorf nooit echt goed gevonden

Ik heb van nistelrooi nooit echt goed gevonden.

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

dan is de uitslag bijvoorbeeld nog 6-4

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Ik heb van nistelrooi nooit echt goed gevonden.

Beiden niet .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

EmDee schreef:

Zou Van Basten die afgemeten voorzet van Seedorf ook gezien hebben?

ik denk datie toen net zijn ogen dicht had..

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Hoera voor Barca!

2-0, ongeveer de meest voorspelde uitslag of niet?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

3-1

salvatore

• 1937 berichten
  • 3242 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Beiden niet .

Ik heb seedorf ook nooit goed gevonden. Maar Van Nistelrooy was heel erg goed toen hij bij PSV speelde en de stats liegen er niet om bij Engeland.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Seedorf was heel erg goed toen hij bij Ajax, Real Madrid (herinnerd iemand dat schot nog) en AC Milan speelde. En dat hij nu een constante basisspeler is op zijn geliefde positie toont zijn waarde voor het sterrenelftal van Milan aan.

Maar helaas was Seedorf niet zo goed bij het nemen van penalties in '96 wat hem tot op de dag van vandaag nog steeds wordt kwalijk genomen. Het is verder ook niet vreemd dat een speler van zijn kaliber zoveel arrogantie heeft, want dat krijgen ze allemaal op ten duur. Zeker als je met 3 verschillende clubs de Champions League wint.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 631 stemmen

Seedorf is gewoon een druif, een ordinaire profvoetballer, die denkt dsat hij heel wat is, helemaal na het winnen van al drie CH finales. Nou hij kan dan wel in de basis staan bij Milan, ik vind het allemaal erg onbegrijpelijk.

Van Nistelrooij is overigens een wereldspeler, bij PSV erg goede rersultaten. Bij Man UTd nog veel beter geworden.

Ook in Oranje is hij gewoon de sterspeler.

Niet voor niets staat hij ook 4 in de alltime CH topscorers.

Anarchist

• 497 berichten
  • 607 stemmen

CAPIpsv schreef:

Seedorf is gewoon een druif, een ordinaire profvoetballer, die denkt dsat hij heel wat is, helemaal na het winnen van al drie CH finales. Nou hij kan dan wel in de basis staan bij Milan, ik vind het allemaal erg onbegrijpelijk.

Van Nistelrooij is overigens een wereldspeler, bij PSV erg goede rersultaten. Bij Man UTd nog veel beter geworden.

Ook in Oranje is hij gewoon de sterspeler.

Niet voor niets staat hij ook 4 in de alltime CH topscorers.

inderdaad

goed gezegd

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Goed dat Inter Milan eruit ligt ten koste van villarreal. Wat was die elleboogstoot een smerige overtreding zeg, belachelijk!

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Ik snap niet wat er onbegrijpelijk aan is. Seedorf is een zeer goede voetballer, zijn karakter uit zich alleen tegenover de pers wat 'opschepperig' maar daar heb ik verder geen problemen mee. Hij mag namelijk terecht trots zijn op zijn prestaties, zoveel CL finales behalen is knap. Hij is een vaste basis speler voor topploegen als Real Madrid en AC Milan. Alle reden om trots op te zijn.

Zijn persoonlijke karakter ken je niet dus vind het vrij zwak om die zonder enige weet de grond in te trappen.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Mensen die vinden dat Seedorf niet kan voetballen hebben mijns inziens echt de ballen verstand van voetbal, sorry.

Leno

• 5921 berichten
  • 4409 stemmen

Seedorf heeft twee uitstekende wedstrijden gespeeld tegen Lyon, dat kun je moeilijk ontkennen. Helaas weigert hij in het Nederlands elftal op dezelfde manier te voetballen. Bij Milan speelt hij in dienst van Kaka en Shevchenko, in NL elftal wil hij dat anderen in dienst van hem spelen. Hij eist alles op en blijft maar lopen met de bal, dat kan hij niet.

En dat Shevchenko die derde treffer wilde maken snap ik niet, nu heb ik de uitslag niet meer goed!

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Seedorf is een topvoetballer, het Nederlands elftal systeem sucks al decennia lang. Alleen blijft iedereen de zaken omdraaien.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

kos schreef:

Seedorf is een topvoetballer, het Nederlands elftal systeem sucks al decennia lang. Alleen blijft iedereen de zaken omdraaien.

Juist , helaas is het makkelijker om seedorf te verwijderen dan het systeem te veranderen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Tja, Marco van Basten weet natuurlijk zelf ook wel donders zo goed dat Seedorf een belangrijke speler is. Hij zou zogenaamd alleen een goede clubvoetballer zijn, maar de middenvelders die we nu hebben zijn geen schim van wat seedorf is. Alleen van Bommel komt wat mij betreft wat in de buurt, en Van der Vaart, ooit het toptalent van Europa, is veels te wisselvallig. Maar omdat Seedorf zich zo arrogant opstelt (verwacht telefoontje van van Basten) kan van Basten hem gewoon niet opstellen, omdat hij anders gezichtsverlies lijdt. Clubvoetballer of penaltiekiller, Seedorf mag dan wel een arrogante kwal zijn, hij is op dit moment nog steeds één van de betere Nederlandse spelers die nog voetballen.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Volkomen mee eens. Ik hoop dat van Basten gaat denken in belang van Nederland en dus Seedorf oproept!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Forget about it

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Niet slecht, met een verkeerd systeem de halve finale van het WK halen.

en Van der Vaart, ooit het toptalent van Europa, is veels te wisselvallig.

Volgens mij speelt Van der Vaart momenteel de sterren van de hemel bij zijn club.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

BoordAppel schreef:

Niet slecht, met een verkeerd systeem de halve finale van het WK halen.

Klopt, komt door de geweldige spelers die het beroerde systeem wisten te verdoezelen .

In de tijd toen nederland nog echt goed was werkte het ook wel, het totaalvoetbal. Nu je niet meer zulke goede spelers hebt is het zeer kansloos.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Halve finale EK . Maar we zullen zien dit WK.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

EK stelt geen flikker meer voor sinds Griekenland dat heeft gewonnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.