• 15.948 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.997 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik weet het wel. Heb dezelfde.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Hij is goed he

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Nou... juist niet.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Misschien moet je nog eens terugkijken naar je klunzen van de laatste jaren voordat je zulke zelfverzekerde uitspraken doet, otherfooltje!

Ik zou het overigens leuk vinden als er iemand is die alle vier de vijf-punters neemt en dat aanvult met louter 0-punters. Kies je de goede nulpunters dan kan dat een prima team opleveren.

david bohm

• 3081 berichten
  • 3447 stemmen

Had eerst wel Sagan en de andere drie maar na het lezen van de spelregels heb ik m´n team drastisch aangepast.

Ik gok trouwens dat ik dezelfde kluns heb als otherfool. Die van mij rijdt rond alsof ie een zak aardappelen op z´n rug heeft liggen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

Misschien moet je nog eens terugkijken naar je klunzen van de laatste jaren voordat je zulke zelfverzekerde uitspraken doet, otherfooltje!

Ik zeg toch ook: de beste in jaren Mister 1600

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Vorig jaar had ik Sagan als kluns, dus denk niet dat het slechter zal gaan als vorig jaar.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Ik kom er niet in op Sportpools.net

Mijn account is inactief zegt ie, geen idee hoe ik dat oplos.

Was er nou nog wel of geen plek meer in de Movie Meter Sub Poul?

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

kos schreef:

Vorig jaar had ik Sagan als kluns, dus denk niet dat het slechter zal gaan als vorig jaar.

Mijn broertje riep: neem Sagan. Hij noemt steevast een renner elk jaar die je moet nemen en hij heeft dus altijd raak geschoten. Ook eens Kim Kirchen, pakte tig punten in het begin. Ook dit jaar weer een tip van hem, dus ben benieuwd.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik hoop in ieder geval ook op taalkundige meesterwerkjes van de heren Otherfool of eRCee.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Ik zie nu gewoon in de MovieMeter League, is die actief? Of is dat nog een oude?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

De MovieMeter-subleague op sportpools.net is actief.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Nog even een vraagje, ik ben wat nieuw daar.

Voor sommige renners staat een Stip, (Zwarte punt), voor sommige renners staat een Stip met tussen de haakjes een getal (Cavendish bijvoorbeeld 5 zwarte punten dus), en voor sommigen staat alleen een getal?!?

Is daar de stip gewoon vergeten, of?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Het getal verwijst naar de zwarte punten. Een stip geeft aan dat het om een jongere gaat (-26 jaar). En dus kan die ook punten pakken voor het jongerenklassement aan het einde van de Tour.

stinissen (crew films & series)

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

Ok als het goed is zit ik er ook bij ben geen held met fietsen maar ook weer geen leek , kan iemand even bevestigen dat ik erbij sta?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Mijn broertje riep: neem Sagan. Hij noemt steevast een renner elk jaar die je moet nemen en hij heeft dus altijd raak geschoten. Ook eens Kim Kirchen, pakte tig punten in het begin. Ook dit jaar weer een tip van hem, dus ben benieuwd.

Sagan was niet bepaald een verrassing vorig jaar.

Is z'n tip dit jaar Froome?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

stinissen schreef:

Ok als het goed is zit ik er ook bij ben geen held met fietsen maar ook weer geen leek , kan iemand even bevestigen dat ik erbij sta?

Je staat erbij.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ik heb wel altijd de neiging om renners met opvallende namen te kiezen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8212 stemmen

Ik heb mijn poule ook rond, zal wel weer voor spek en bonen meedoen, maar misschien verrassen mijn renners deze keer wel.

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Sagan was niet bepaald een verrassing vorig jaar.

Is z'n tip dit jaar Froome?

Nee nee, Contador wint dit jaar. Maar die 5 punten zijn me wel te duur. Die Froome had ik dus vorig jaar op het laatst eruit gegooid

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik had 'm vorig jaar. Voor slechts 2 punten.

Van mij mag Contador winnen, hoor. Mooie rennert.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Contador zal in ieder geval wat beter moeten gaan rijden dan. Rijdt maar een matig jaar, zeker vergeleken met Froome. Eigenlijk heeft Contador na z'n schorsing nog niet laten zien veel beter te zijn dan bv. Rodriguez en Valverde.

Heb trouwens een risicoloze kluns genomen dus ook gesnoeid in één van 5-punters.

stinissen (crew films & series)

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

Je staat erbij.

dank je

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik ga dit jaar voor de rode lantaarn, iemand moet toch laatste worden he

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Amaaai al 33 deelnemertjes

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Ik heb me ook maar weer ingeschreven. Geeft toch altijd een extra dimensie aan de tour.

Hoe heet het topic ook alweer waar elke dag de resultaten en geschreven commentaar van otherfool wordt gepresenteerd, of is dat gewoon in dit topic?

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

Fox McCloud schreef:

Ik heb me ook maar weer ingeschreven. Geeft toch altijd een extra dimensie aan de tour.

Ja, of je gaat, als je goed staat, bepaalde renners aanmoedigen of juist afvallen. Ik heb ook weleens zonder enige tourpouledeelname gekeken, best lekker hoor.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Fox McCloud schreef:

Hoe heet het topic ook alweer waar elke dag de resultaten en geschreven commentaar van otherfool wordt gepresenteerd, of is dat gewoon in dit topic?

Dat zal het sporttopic (geen voetbal) zijn.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Jazekers... à demain!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Zo, m'n lijssie is zo goed als af. Een aantal 0-punters zijn inwisselbaar. Wat ik ook ga doen waarschijnlijk, 1 minuut voor tijd. Om later, in etappe 9 bijvoorbeeld, scheldend voor de buis op bank te zitten dat die 0-punter - die ik er 1 minuut voor tijd uithaalde - met gebalde vuist en als eerste over de streep fietst.

Heerlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.