- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Misschien moet je nog eens terugkijken naar je klunzen van de laatste jaren voordat je zulke zelfverzekerde uitspraken doet, otherfooltje! 
Ik zou het overigens leuk vinden als er iemand is die alle vier de vijf-punters neemt en dat aanvult met louter 0-punters. Kies je de goede nulpunters dan kan dat een prima team opleveren.
david bohm
-
- 3081 berichten
- 3447 stemmen
Had eerst wel Sagan en de andere drie maar na het lezen van de spelregels heb ik m´n team drastisch aangepast.
Ik gok trouwens dat ik dezelfde kluns heb als otherfool. Die van mij rijdt rond alsof ie een zak aardappelen op z´n rug heeft liggen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Misschien moet je nog eens terugkijken naar je klunzen van de laatste jaren voordat je zulke zelfverzekerde uitspraken doet, otherfooltje!
Ik zeg toch ook: de beste in jaren
Mister 1600 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Vorig jaar had ik Sagan als kluns, dus denk niet dat het slechter zal gaan als vorig jaar.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ik kom er niet in op Sportpools.net
Mijn account is inactief zegt ie, geen idee hoe ik dat oplos.
Was er nou nog wel of geen plek meer in de Movie Meter Sub Poul?
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Vorig jaar had ik Sagan als kluns, dus denk niet dat het slechter zal gaan als vorig jaar.
Mijn broertje riep: neem Sagan. Hij noemt steevast een renner elk jaar die je moet nemen en hij heeft dus altijd raak geschoten. Ook eens Kim Kirchen, pakte tig punten in het begin. Ook dit jaar weer een tip van hem, dus ben benieuwd.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik hoop in ieder geval ook op taalkundige meesterwerkjes van de heren Otherfool of eRCee. 
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ik zie nu gewoon in de MovieMeter League, is die actief? Of is dat nog een oude?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De MovieMeter-subleague op sportpools.net is actief.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Nog even een vraagje, ik ben wat nieuw daar.
Voor sommige renners staat een Stip, (Zwarte punt), voor sommige renners staat een Stip met tussen de haakjes een getal (Cavendish bijvoorbeeld 5 zwarte punten dus), en voor sommigen staat alleen een getal?!?
Is daar de stip gewoon vergeten, of? 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Het getal verwijst naar de zwarte punten. Een stip geeft aan dat het om een jongere gaat (-26 jaar). En dus kan die ook punten pakken voor het jongerenklassement aan het einde van de Tour.
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Ok als het goed is zit ik er ook bij ben geen held met fietsen maar ook weer geen leek , kan iemand even bevestigen dat ik erbij sta?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Mijn broertje riep: neem Sagan. Hij noemt steevast een renner elk jaar die je moet nemen en hij heeft dus altijd raak geschoten. Ook eens Kim Kirchen, pakte tig punten in het begin. Ook dit jaar weer een tip van hem, dus ben benieuwd.
Sagan was niet bepaald een verrassing vorig jaar.
Is z'n tip dit jaar Froome? 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ok als het goed is zit ik er ook bij ben geen held met fietsen maar ook weer geen leek , kan iemand even bevestigen dat ik erbij sta?
Je staat erbij.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik heb wel altijd de neiging om renners met opvallende namen te kiezen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8212 stemmen
Ik heb mijn poule ook rond, zal wel weer voor spek en bonen meedoen, maar misschien verrassen mijn renners deze keer wel. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Sagan was niet bepaald een verrassing vorig jaar.
Is z'n tip dit jaar Froome?
Nee nee, Contador wint dit jaar. Maar die 5 punten zijn me wel te duur. Die Froome had ik dus vorig jaar op het laatst eruit gegooid 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik had 'm vorig jaar. Voor slechts 2 punten. 
Van mij mag Contador winnen, hoor. Mooie rennert.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4715 stemmen
Contador zal in ieder geval wat beter moeten gaan rijden dan. Rijdt maar een matig jaar, zeker vergeleken met Froome. Eigenlijk heeft Contador na z'n schorsing nog niet laten zien veel beter te zijn dan bv. Rodriguez en Valverde.
Heb trouwens een risicoloze kluns genomen dus ook gesnoeid in één van 5-punters.
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
dank je
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ga dit jaar voor de rode lantaarn, iemand moet toch laatste worden he 
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen
Ik heb me ook maar weer ingeschreven. Geeft toch altijd een extra dimensie aan de tour.
Hoe heet het topic ook alweer waar elke dag de resultaten en geschreven commentaar van otherfool wordt gepresenteerd, of is dat gewoon in dit topic?
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Ik heb me ook maar weer ingeschreven. Geeft toch altijd een extra dimensie aan de tour.
Ja, of je gaat, als je goed staat, bepaalde renners aanmoedigen of juist afvallen. Ik heb ook weleens zonder enige tourpouledeelname gekeken, best lekker hoor.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Hoe heet het topic ook alweer waar elke dag de resultaten en geschreven commentaar van otherfool wordt gepresenteerd, of is dat gewoon in dit topic?
Dat zal het sporttopic (geen voetbal) zijn.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Zo, m'n lijssie is zo goed als af. Een aantal 0-punters zijn inwisselbaar. Wat ik ook ga doen waarschijnlijk, 1 minuut voor tijd. Om later, in etappe 9 bijvoorbeeld, scheldend voor de buis op bank te zitten dat die 0-punter - die ik er 1 minuut voor tijd uithaalde - met gebalde vuist en als eerste over de streep fietst.
Heerlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.