- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
ik heb een Qtek, weet niet welk model
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vandaag eens een kleine 100 games op mijn telefoon geinstalleerd. Maakt het toestel toch weer wat leuker. Zitten een stel aardige games bij.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Sinds een paar dagen deze (SE W995):

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb momenteel een lopend abbonement op de Nokia N95 maar zag dit weekend bij een vriend een iPhone. Zeer gaaf. Zoiets lijkt me ook echt super zeg. Is het mogelijk om tijdens je abbo van telefoonsoort te wisselen en welke kosten ga je er dan bij krijgen?
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3296 stemmen
Je kan altijd een los toestel kopen, maar dan betaal je de hoofdprijs (en de Iphone is gelocked op T-mobile). Om hem icm je abbo aan te schaffen zal je moeten wachten tot je kan verlengen of overstappen van provider (kan 3 maanden voordat het abbo afloopt).
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Geen. Nooit gehad. Geen behoefte aan.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2313 stemmen
Samsung
Nogal veel mensen met die gsm , maar heb nog lang geen nood aan een nieuwe. Deze gsm heeft alle functies die ik wil hebben en zal er pas een nieuwe kopen tot mijn oude versleten is. Heb er namelijk een hekel aan als mensen een gsm kopen terwijl hun oude nog in goede staat is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sinds vandaag:

Nokia 8500 XpressMusic
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Eindelijk van die Sumsung E900 af en nu een Blackberry 8900 curve. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2064 stemmen
Na 2 jaar en 4 maanden nog steeds de Samsung U600.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
Ik gebruikte mijn telefoon altijd helemaal op: accu stuk, keer verkeerd laten stuiteren, overleden etc. Gemiddeld deed ik ruim 3 jaar met een telefoon. Het nieuwste van het nieuwste heeft mij qua telefoons nog nooit geïnteresseerd.
2 Jaar geleden had ik er een nodig met meer functies dan enkel bellen en sms-en. Ik wilde een agenda, synchroniseren met mn PC, GPS, alles erop en eraan. Dat was meer een zakelijk nood dan een wens. Ik kocht toen de HTC Artemis (P3300).

Na minder dan een half jaar liep ik tegen de beperkte processorkracht op, vastlopers als gevolg. Toen heb ik maar even een jaar op mijn lip gebeten en afgelopen voorjaar de HTC Touch Diamond2 gekocht. Daar ben ik uitermate tevreden over en zal die weer volledig opmaken.

noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
Prive de NOKIA n82 zeker 2 jaar nu.
Voor mijn werk de een na de ander, verlies ze vaak of geef ze daarna kado aan mensen die niks hebben.
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Sinds deze maand een iPhone. Fantastisch apparaat. 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Voor mij gewoon een gewone telefoon die kan bellen en sms'en.
Geen poespas.

noknoke
-
- 391 berichten
- 134 stemmen
@Chuck Taylor gelijk heb je.
wow echt veel knopjes
Omdat er een qwerty toestenbord(je) op zit.
En die iphone"s vind ik maar niks Groote prullen.
Nee voor mij de n82, met route 66 west Europa Navigatie erbij gekocht.
Werkt als een zonnetje. deur tot deur NAV .... Aanrader.
Amity
-
- 1786 berichten
- 147 stemmen
Mijn vriend en ik hebben beide een LG, verschillende modellen. Nu hebben we sinds een tijdje allebei het probleem dat de telefoon gewoon uitvalt op een willekeurig moment. Echt klote, net een jaar oud! Mocht ik een nieuwe nemen dacht ik aan de Samsung Corby. Omdat ie ook in het roze verkrijgbaar is 

scanner
-
- 60 berichten
- 0 stemmen

simpel maar stijlvol en daarbij heel erg dun.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Eindelijk een nieuwe
Voor zo'n klein model toch een lekker groot scherm en strakke kwaliteit.
Echte vooruitgang t.o.v m'n vorige 
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen

Ik heb de MDA VARIO in bezit. Een ietwat oudere telefoon maar ozo fijn. Vind het een beetje belachelijk dat bijna om de week een nieuwe telefoon van het merk lg etc. uitkomt, terwijl ze eigenlijk bijna allemaal dezelfde functies hebben dus veel schieten ze er ook niet mee op. Als ik soms kijk naar de nieuwere telefoons, beschikken die telefoons nog niet eens over de mogelijkheden die een MDA VARIO heeft, die toch al de nodige jaren ouder is.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1899 stemmen
Blackberry Curve 8520
Fijn toestelletje, was een stuk goedkoper dan hij eruit ziet. Vooral gekocht omdat ik geen touch-screen gsm wou hebben en natuurlijk voor de applications en de wifi.

SpikeR
-
- 143 berichten
- 620 stemmen
Sinds enkele maanden de Satio van Sony Ericsson
ieder heeft zo'n zijn merk en dat heb ik bij deze 

decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
mooi mobieltje MNV2 ik wou eerst ook graag een Blackberry maar ik vind die telefoons nog net ietwat te duur.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Sinds deze maand een iPhone. Fantastisch apparaat.
Ik heb er sinds vandaag één.