• 15.782 nieuwsartikelen
  • 178.142 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.194 acteurs
  • 199.041 gebruikers
  • 9.373.588 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoor alleen maar slechte dingen over een LG...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik heb zelf ook een LG (viewty)

Is echt een graf ding, tergend traag in de menuutjes, ik heb daarnaast ook veel te grote vingers en klik regelmatig naast de toets die ik moet hebben.

Volgende keer maar weer sony ericson

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Mescaline schreef:

De Nokia 1650 in het Rood..

Zo eentje heb ik er ook gehad, weliswaar in een zwarte uitvoering. prima dingetje.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

M'n vrouw had die ook. Een keer laten vallen toen kon je niet meer het beltoontje wijzigen zonder dat ie uitviel. Prul dus, maar ziet er verder wel kek uit.

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

T- moblie (htc) G1 sinds kort, fantastisch! alleen wat groot en zwaar.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Was al erg in m'n nopjes met m'n HTC Touch, maar vind de iPhone niets minder dan een sensatie.

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

de nieuwe of de oude?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

3GS, maar ik was nauwelijks bekend met de oude.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1739 stemmen

gewoon met een oude Samsung (ben effe de naam kwijt). Het boeit me niet wat voor gsm ik heb als ik er maar mee kan bellen en gebelt kan worden daar is een telefoon immers voor uitgevonden.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb al tijden een Ericsson k750i. Ben te lui om eens een andere uit te zoeken, want deze werkt op zich nog prima. En zoals clockwork72 al zei, een telefoon is gemaakt om mee te bellen. Al die overige snufjes interesseren me geen zak en een trendhopper ben ik al helemaal niet.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

(afbeelding) Nokia 6230i

Ik ben altijd al tevreden geweest over Nokia, ik heb ook een tijdje een sony ericsson gehad zo'n opklapbaar speelgoed maar na een tijdje werkte de oplader niet meer, en ik had ook geen zin om weer eens zo'n €200 te betalen of meer voor zo'n speelgoed. Ik gebruik mijn gsm niet zo heel veel maar hij staat wel altijd op, ik bel er nauwelijks mee en ik word ook niet vaak gebeld, soms eens een sms'je maar dat is het dan ook. Mijn nummer is trouwens via PM te verkrijgen

Mijn vader heeft er zo'n één: http://www.pocketmacblog.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/blackberry_8800.jpg

Zuzuu

• 557 berichten
  • 757 stemmen

(afbeelding)

Nieuwste en eerste touchscreen van Nokia. Ik ben er zeer tevreden mee.

Grootste voordeel is dat de batterij tot wel 1,5 week mee kan gaan.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Zuzuu schreef:

(afbeelding)

Nieuwste en eerste touchscreen van Nokia. Ik ben er zeer tevreden mee.

Grootste voordeel is dat de batterij tot wel 1,5 week mee kan gaan.

Duur speelgoed zeker?

jacobine_rodijk

• 2806 berichten
  • 9511 stemmen

iPhone 8 GB (3G). Wat mij betreft houd ik deze de komende jaren nog, hiervoor liep ik nog met een Nokia 3310 rond en ware het niet dat ik deze cadeau had gekregen liep ik daar nog steeds mee rond. Enige functie dat belang is voor mij in een mobiele telefoon is dat ik kan bellen en gebeld kan worden. Sms'en en andere zooi is allemaal een beetje overbodig bij mij.

M.Goodkat

• 1290 berichten
  • 1463 stemmen

wyatt earp schreef:

Ik heb sinds een tijdje de LG Shine. Maar ik vind em een beetje sloom. Maar aangezien ik em niet zo heel veel gebruik, ben ik er wel tevreden over.

Ik ook, ben er redelijk tevreden mee hoor

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2632 stemmen

M.Goodkat schreef:

(quote)

Ik ook, ben er redelijk tevreden mee hoor

Ik ook tot vandaag. De toetsen doen het op een wonderbaarlijke manier niet meer. Hij reageerd helemaal nergens meer op, behalve de scroll, en ik kan nog gewoon opnemen als er gebeld word.

!!!!*Lucky

• 3933 berichten
  • 2935 stemmen

Ik heb de Samsung innov8 8GB.

Heb hem nu 2 maanden ongeveer en het is een fijn toestel, alles is er mogelijk mee. Heb niets te zeuren.

eppo349

• 874 berichten
  • 4064 stemmen

Gebruik momenteel de Samsung I8910hd, zeer tevreden. Had hiervoor de LG Arena, een draak van een toestel.

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

ik gebruik nog gewoon een postduif.

die moderne fratsen allemaal

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Max en Joep schreef:

Vandaar dat mijn sms'jes niet aankomen.

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

en mijn duif steeds onverrichter zaken terug komt!

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Ben je 33 en roep je dat de fratsen van tegenwoordig allemaal te modern zijn. Snap zulke dingen niet.

Er zijn mensen onder de 40 die uit principe geen internet of mobiel hebben/nemen

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

ik kan het niet door werk etc maar gewoon geen internet en mobiel lijken me best wel heerlijk rustgevend.

ik bedoel, ik sta nu wel om 7.54 te tikken,

eigenlijk fokking ziek natuurlijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Eigenlijk wel ja.

Zieke geest dat je bent.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Er zijn mensen onder de 40 die uit principe geen internet of mobiel hebben/nemen [/quote]

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Voor de apple mannen hier. Ik vertrek morgen naar Griekenland, ik ben echt heel erg a-technische en snap niet zo veel van die internet toestanden. Maar ik hoor en lees de laatste tijd overal berichten over mensen die via hun internetverbinding op vakantie voor duizenden euro's (perongeluk) hebben gesurfd. Zijn er bepaalde opties die ik beter kan uitzetten op vakantie? Wanneer maak ik op mijn iphone gebruik van betaalde verbindingen (uiteraard safari, sms en bellen)? Op mijn GPS bijvoorbeeld ook? Ja toch? Andere tips misschien?

Hartelijk dank in ieder geval alvast.

Tommeh

• 7317 berichten
  • 3296 stemmen

Ik zou je aanraden om dataroaming uit te zetten (Instellingen>Algemeen>Netwerk). Dan kan je niet meer internetten via GPRS/3G (wél via WiFi), maar weet je tenminste zeker dat je niet (perongeluk) met enorm hoge kosten komt te zitten. Het gebruik van GPS is gratis.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Max en Joep schreef:

lol

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Ik heb sinds gisteren een samsung touch screen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.