- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Volgens de off fanclub websites twitter account is dit inderdaad een hoax.
Excuses hiervoor.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2427 stemmen
Als je tegenwoordig als ster niet dood verklaard bent hoor je er echt niet meer bij!
Hannibal
-
- 9381 berichten
- 3305 stemmen
Eddy Wally overleden, lees ik nu op Twitter, maar ben voorzichtig i.v.m. de smakeloze doodverklaringen rond Jackie Chan
EDIT: Blijkbaar weer een walgelijke hoax.
Een derde persbericht. - Wally's blog - Eddy Wally - Eddy Wally - eddywally.be
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Ik ben nieuw op twitter, had geen idee dat ze dit deden.
live and learn.
Hannibal
-
- 9381 berichten
- 3305 stemmen
Nelson Mandela was een poosje terug ook al dood. Mensen hadden een huilende Winnie Mandela uit het ziekenhuis zien rennen. Voor het eerst dat ik er mee te maken had en er ook in trapte. Achteraf was Mandela in het ziekenhuis voor een routinecontrole.
Zo gaat dat als duizenden mensen tegelijkertijd over hetzelfde praten. Dan wordt er overdreven en een gebroken pink is al snel een dodelijk ongeluk.
lars-pixar
-
- 1460 berichten
- 3972 stemmen
‘Jackie Chan overleden of is het een grap, ik weet het niet’ ????
Ik las op Internet in het engels dat Jackie Chan vannacht is overleden in het zieken huis aan een hart aanval maar verder kan ik weinig vinden, op teletekst niet, Nederlandse site niet, Wikipedia ook niks er over????
Weten jullie hier iets van???
Ik weet het echt niet??
Groetjes Lars.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dan was het allang bekend geweest.
En kom op, ''echt'' schrijf je met ''ch'' en niet met een ''g''. Enorm storend als ik iemand dit zie typen.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Jackie Chan was trouwens in Juni 2009 en Oktober 2010 ook al dood verklaart op het internet. Ze moeten hem wel hebben..
lars-pixar
-
- 1460 berichten
- 3972 stemmen
Maar hij is zelf niet dood of toch wel, maar waarom maken ze daar een verklaring over ik snap er niks van.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2290 stemmen
RIP Farley Granger. Ook een mooie rol in "Rope"!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Zeker, hij heeft in mooie films gespeeld (zie mijn top tien). Maar hij werd toch altijd voorbij gestreefd door zijn tegenspelers vond ik (Robert Walker in Strangers on a Train, John Dall en James Stewart in Rope). Farley was vooral een 'mooie jongen'. En dat later bleek dat hij gay was, kwam voor mij niet als een verrassing. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
R.I.P. Fairly Granger

(na lang zoeken deze still toch gevonden)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
R.I.P. Farley Granger. Niet echt een goede acteur, maar speelde wel een hoofdrol in een aantal geweldige films, zelfs al heeft zijn carriére nooit hoge vluchten genomen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vlaamse acteur Jef Burm overleden.
De Vlaamse acteur Jef Burm is zaterdag op 87-jarige leeftijd overleden, vermoedelijk aan een hersenbloeding. Het nieuws werd door de familie bekend gemaakt.
Jef Burm raakte onder meer bekend door zijn rollen in tv-series als De Paradijsvogels en Slisse & Cesar.

Het lied, Even geduld.
Als Meneer Pastoor in de film Boerenpsalm (1989)
Brix
-
- 19702 berichten
- 5137 stemmen
R.I.P. Jef Burm.
Ik heb vaak van zijn acteerwerk genoten.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
R.I.P. Farley Granger. Maakte op mij vooral veel indruk in Senso van Visconti.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
WITTA POHL,De bekende Duitse Actrice is op 73 jarige leeftijd aan leukemie overleden.

Brix
-
- 19702 berichten
- 5137 stemmen
R.I.P. Witta Pohl
(leukemie is een vreselijke ziekte)
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1920 stemmen
Wat overlijden er trouwens veel mensen die ik helemaal niet ken 
De laatste waar ik van schrok was Gary Moore...
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Wat overlijden er trouwens veel mensen die ik helemaal niet ken 
De laatste waar ik van schrok was Gary Moore...
Liz Taylor kende je neem ik aan toch ook wel?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
En Jane Russel lijkt me nu ook geen onbekende?
edit: als je natuurlijk niet thuis bent in de oude Hollywood cinema dan begrijp ik wel dat die namen je niets zeggen.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1920 stemmen
Liz Taylor kende je neem ik aan toch ook wel?
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik die naam wel eens gehoord had, maar misschien denk ik dat ook maar gewoon en ben ik in de war met Liv Tyler. Ik heb net ook haar filmografie doorgelezen maar ik zie geen films die mij iets zeggen.
Voor Jane Russell geldt hetzelfde. Zoals metalfist zegt moet je een beetje thuis zijn in het oudere Hollywood gebeuren en dat ben ik (helaas) niet.
Ik bekijk dit topic dan ook altijd met een hand vol vraagtekens als ik de namen zie 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Vreemd. Elizabeth Taylor is nochtans een van de bekendste Hollywoodsterren aller tijden. Daarvoor moet je echt geen kennis hebben van het oude Hollywood. Toch wel een figuur waar heel wat mediabelangstelling rond was.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Bwa, ik ken haar toch ook voornamelijk van de films waarin ze heeft meegespeeld. Zo weet ik ook dat Brigitte Bardot zich vandaag de dag concentreert op dierenleed maar ik zal haar me altijd blijven herinneren van haar films.
Als je de naam niet kent vanuit één of andere film dan zal de mediabelangstelling er rond ook niet echt blijven hangen denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.