- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3085 stemmen
Ja, dat blijkt dus! Twee druppels water. Dan heb ik Pete in The Usual Suspects voor 't eerst gezien.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Misschien door de war met Alun Armstrong riesma?
Vond dit een aparte naam... Tot de volgende post natuurlijk 
RIP Giuseppe!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Mooie foto die ik van Pete tegenkwam:

Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
RIP Giuseppe!
In the Name of the Father was inderdaad wel zijn meest indrukwekkende film. Ook als Kobayashi in The Usual Suspects maakt zette iets bijzonders neer. Ik dacht trouwens dat hij ouder was.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2412 stemmen
Deze man was fenomenaal briljant en dat is nog een understatement. R.I.P.! Hij kon werkelijk alles heel overtuigend spelen. Wellicht was hij zelfs nog iets beter dan Ian Holm.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Pete Postletwaithe (wat een naam ook!) was inderdaad een uitstekende bijrolacteur, die helaas te vaak te kleine rollen kreeg, zeker de laatste jaren. In Clash of the Titans en Inception hoefde je maar met je ogen te knippen en zijn rol was al weer uitgespeeld. Jammer, want hij heeft geregeld bewezen beter te kunnen. The Usual Suspects wordt hier terecht vaak asl een uitschieter genoemd en wat mij betreft was hij de beste in Romeo + Juliet. In the Name of the Father heb ik nog niet gezien, ondanks dat die dvd al een tijdje klaar ligt. Zal hem deze week eens aanzetten. Ik wil hier echter nog een speciale vermelding maken van wat ik zijn beste rol vond: die in The Town. Ook hier is de schermtijd beperkt, maar hij loopt bijna met de hele film weg. Een prestatie om in een misdaadfilm de show te stelen terwijl je alleen maar bloemen aan het snoeien bent.
Rust in vrede.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
RIP Pete Postletwaithe en Anne Francis
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
RiP Coen Moulijn, wat erg, wat erg. Vooral dat Feyenoord er ook zo slecht voorstaat op dit moment.
Brix
-
- 19703 berichten
- 5137 stemmen
Coentje Moulijn?Nee toch!
Wéér iemand die voor mij veel betekende.
Tegenwoordig geef ik niets meer om voetbal, maar in de glorietijd van Coen (en Eddy P.G. )was dat wel even anders.
Dat waren helden.
(Wanneer ik destijds zelf met vrienden ging voetballen, droeg ik steevast het Feyenoord outfit)
Mijn interesse in voetbal verdween eigenlijk toen Coen en Eddy ermee stopten.
(al hoop ik stiekem nog altijd op een opleving van Feyenoord)
Het gaat maar door met slecht nieuws, en 't is pas 4 januari.
Coen Moulijn:
Klein van gestalte (1.65 m.) maar een van de grootste voetballers die Nederland ooit heeft gekend
R.I.P. Coen
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
R.I.P. Coen Moulijn, één van de grootste voetballers van de Nederlandse velden (ook al heb ik hem niet meegemaakt).
Een icoon.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
RIP Coen Moulijn, clubicoon zoals alleen Feyenoord ze kent (in NL althans). De rampspoed blijft de Rotterdammers achtervolgen...
RIP Per Oscarsson - wat 'n rotmanier om te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook huer maar even dan. R.I.P Coen, eens een Feyenoorder, voor altijd in ons hart.
Wat een rot half jaar voor de vrouw van Coen. Eerst je zoon verliezen na een hevige strijd tegen een ziekte, en dan nu je man
.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3926 stemmen
R.i.p. Pete Posthlewait en Coen Moulijn.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Heeft Coen Moulijn ooit in een film gespeeld?
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
Coen was niet te filmen zo goed (en snel).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nope, maar is op TV wel terug te vinden natuurlijk. PenW bvb.
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
rip pete, zul je wel missen! voor mij was zijn beste film in the name of the father. maar ik ken hem meer van tv.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2247 stemmen
R.I.P. Pete Postlethwaite 
Meest herkenbaar voor mij als Roland uit Jurassic Park II; maar zeker niet de enige goede (bij)rol die hij speelde.
stinissen (crew films & series)
-
- 23571 berichten
- 77118 stemmen
R.I.P. Coen Moulijn
Dk2008
-
- 11168 berichten
- 788 stemmen
)
Het gaat maar door met slecht nieuws, en 't is pas 4 januari.
Somber topic dit. 
detail » Muziekbibliotheek van de Omroep - muziekbibliotheekvandeomroep.nl
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2327 stemmen
De Amerikaanse acteur Bill Erwin is op 96-jarige leeftijd overleden. Dat meldt de Amerikaanse krant Los Angeles Times. De acteur groeide wereldwijd uit tot cultheld door de rol van knorrige oude man Sid Fields in een episode van de tv-serie 'Seinfeld', waarvoor hij een Emmy-nominatie kreeg. Hij overleed vorige week woensdag aan ouderdomsverschijnselen
R.I.P. Bill Erwin,
En ook nog R.I.P. Coen Moulijn, Per Oscarsson (zeer wss), Anne Francis, Pete Postlethwaite, ... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.