• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.990 gebruikers
  • 9.371.038 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ai, sterkte dan maar.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Gecondoleerd FK, Dustyfan en Hermelien.

starbright boy (moderator films)

• 22398 berichten
  • 5070 stemmen

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Sterkte.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Mijn medeleven...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Sterkte..

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Sterkte ermee. Erg klote als je een huisdier verliest.

Art

• 13507 berichten
  • 3659 stemmen

Sterkte met het verlies van Meisje

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Argh, wat naar voor jullie! Een kat is toch een beetje een gezinslid, he? Sterkte.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Er zijn hier al heel veel tranen gevloeid en er zullen de komende dagen nog heel veel volgen...

Maar te weten dat jullie ons steunen en met ons meeleven, doet ons erg veel goed.

Waarvoor heel erg bedankt

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Vandaag overleden door verkeersgeweld.

(afbeelding)

17-05-2003 / 27-09-2004. "Meisje"

Heb ze nog kermend en brakend naar de dierenarts gebracht. Dat zijn beelden die zelfs niet in films voorkomen, als je je favoriete poes ineens bloed ziet braken....

Ze zat ook met die ogen ineens te kijken. Normaal loopt ze naar me toe met een pak melk. Nu ineens niet meer. Ze had de ogen die strijden om de dood. En toen ze ineens met een grote kokhalzing en bijbehorend geschrei bloed uitspuwde wist ik wat er aan de hand was.

De Poes, die me een jaar lang vanuit Wijchen lachend achtervolgde was op sterven na dood. Ze volgde me met elke wandeling die ik deed. Een volgpoes, vrij zeldzaam.

Heb bijna nooit huisdieren gehad, een hond werd me op jonge leeftijd al weer weggehaald omdat ie wegliep. Shame on my parents. Maar met die Poes had ik een diepe relatie, dacht ik. Katten zijn altijd schaamteloos egoistisch. Ze zijn de superieuren. Ze Zijn beter. Wij dienen enkel voor ze te zorgen. Met dat idee liep ook mijn Poes rond.

Totdat ze een auto trof.

Die blik die ze had toen ik ze aantrof, dat staat gebijtelt in mijn ziel. Je zag de dood erin. echt waar. En helaas is het bewaarheid. verdomme. Tis maar een huisdier, ik weet het, maar wel eentje waar ik altijd mee kon knuffelen. Die er altijd stond op haar 4 pootjes. Die altijd eigenwijs ons brood roofde. Die altijd klaar stond met nieuwe kunstjes. Tis mar een kat inderdaad, maar wel een kat die we nog heel lang hadden willen houden.

De schok van haar dood, van haar ogen, van haar kermpjes, van alles wat we hebben proberen te doen om haar te overleven.

Het was vergeefs. Helaas. Was zo ontzettend geschrokken van haar bloedgekerm, en dat geluid...........

Het geluid dat ze naar de hemel kon, maar zo klonk het niet....

ze wou niet naar iets wat hemel heette. Ze wou bij ons zijn. Ze keek ons nog wat log aan bij de dierenarts, ondanks haar pijn. Alsof ze toch ons nog wou bedanken voor het opnemen, toen ze aan kwam lopen.... Verdomme. Poes dat willen we niet. We hadden je terug willen hebben.... Elke vezel van je. Wat een ongeluk kan doen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Damn...

Ben er zelf ook in totaal al 3 verloren door zoiets... Afgrijselijk...

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Dit is eigenlijk misbruik van dit topic. Mijn excuses.

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Nou ze is iedergeval fotomodel geweest.

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Je kan erg gehecht raken aan een poes.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

FisherKing schreef:

Dit is eigenlijk misbruik van dit topic. Mijn excuses.

Waarom?

Iig sterkte alledrie!

Wolkenmeter

• 640 berichten
  • 1448 stemmen

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Een trieste dag. Heel veel sterkte.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Veel sterkte

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Dat hebben wij ook een keer meegemaakt, erg klote idd. Sterkte ermee.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor alle reacties.

We hebben ze vanmiddag begraven in de tuin, en daarna een bloembollenpakket erover uitgestrooid.

(ze was idd ook een gezinslid, want buiten haar poeszijn, deden we alles samen. Alle weekenden op en neer van Nijmegen naar Tilburg en samen op vakantie. Je hebt namelijk mensen die katten hebben, en je hebt mensen die ze adoreren en alles met ze willen doen)

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Kijk, samen met je poes op vakantie. Dat hebben wij nooit kunnen doen (fietsvakanties ) met alle gevolgen van dien...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

We hadden de vakantie aangepast aan de katten. Ik bedoel, we zouden nooit een vakantie zonder hun kunnen.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

naast familie verliezen is een huisdier verliezen een van de ergere dingen van het leven, vooral als je het huisdier al jaren hebt.

Hoop dat er mooie bloemem zullen gaan groeien.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

FisherKing schreef:

Bedankt voor alle reacties.

We hebben ze vanmiddag begraven in de tuin, en daarna een bloembollenpakket erover uitgestrooid.

(ze was idd ook een gezinslid, want buiten haar poeszijn, deden we alles samen. Alle weekenden op en neer van Nijmegen naar Tilburg en samen op vakantie. Je hebt namelijk mensen die katten hebben, en je hebt mensen die ze adoreren en alles met ze willen doen)

Mijn katten beschouw ik ook gewoon als familielid. Doodnormale zaak vind ik.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

petey schreef:

naast familie verliezen is een huisdier verliezen een van de ergere dingen van het leven, vooral als je het huisdier al jaren hebt.

Hoop dat er mooie bloemem zullen gaan groeien.

Dank je.

chrissie

• 749 berichten
  • 5035 stemmen

Het spijt me zo van je kat, FK. Toen ik je lange post las, kon ik meteen al om een zakdoek lopen. Wij zijn hier ook met 3 kattenfreaks en we hebben ook drie katten waaronder ééntje van 13 jaar. Ondanks het feit dat we in het centrum van het dorp wonen en bovendien rechttegenover de spoorlijn, hebben we hier nog geen enkele kat verloren. Ik kan alleen maar hopen dat het zo blijft want net als jij ben ik er steeds kapot van. Ook onze poezen kregen steeds een plekje in de tuin met een plantje erop ter nagedachtenis. (onze kippen trouwens ook) Zo zie je maar weer hoeveel mensen er met je meeleven.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Sterkte FK , ik ( en waarschijnlijk vele anderen) weet hoe het voelt om een huisdier waar je ( in mijn geval 7-8 jaar lang) erg gehecht aan bent te verliezen. Na lange tijd slijt het verdriet enigzins wel , als dat een troost mag wezen ,nog veel sterkte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.