- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Ik heb de afgelopen jaren twee katten moeten begraven (heb er gelukkig nog een die hier rondstuitert), dus ik weet hoe het is.
Veel sterkte Graaf Machine.
Wataru
-
- 279 berichten
- 788 stemmen
Donald Moffat, die vooral bekend is van John Carpenters The Thing is op 87 jarige leeftijd overleden:
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Toen ik me hier bijna 14 jaar geleden registreerde was Big mijn favoriete film. En nu pas kom ik er achter dat die film door een vrouw is geregisseerd. RIP Penny Marshall.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
r.i.v, zeven jaar jonger broertje. Wilde als Hollandsche jongeman niet meer meewerken aan wat de huidige maatschappij van hem eiste, niets en niemand kan hem nu nog pijn doen.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Sterkte.
Woorden schieten voor zoiets tekort.
Graaf Machine
-
- 9792 berichten
- 1412 stemmen
Tjezes, PEN15, sterkte kerel.
thunderball
-
- 5880 berichten
- 1414 stemmen
Van af hier ook sterkte gewenst!
Collins
-
- 7294 berichten
- 4311 stemmen
Verschrikkelijk, PEN15.
Heel veel sterkte!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Jeetje
wat vreselijk verdrietig ontzettend veel sterkte gewenst.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2204 stemmen
Pff, verschrikkelijk.. Sterkte PEN15
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
brucecampbell
-
- 3315 berichten
- 7369 stemmen
RIP Jorge Grau
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Rip Jorge Grau! Één van de beste zombiefilms ooit achter z'n naam staan. Fenomenaal.
En RIP Ringo Lam, op 63 jarige leeftijd overleden. Heb nog veel van zijn werk op DVD klaarliggen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
RIP Ringo Lam
Toch wel een van de boegbeelden van de periode toen HK zijn intrede deed in het Westen.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Oef, jammer van Ringo Lam. Was de laatste paar jaar toch weer aan een comeback bezig. Niet meteen de beste regisseur, maar toch vaak leuke actiefilmpjes.
RIP
Edit: zie zelf dat hij op IMDb nog een project onder (filming) heeft staan. Da's wel zuur 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Hij had om de een of andere reden iets met klonen of tweelingen, maar maakte wel een aantal toffe films. Met In Hell sowieso een van de meest rauwe Van Damme films.
Sowieso een regisseur die met gevangenisfilms wel zijn ding kon doen, want Prison on Fire vond ik ook wel sterk. Ik had hem wel ouder geschat trouwens
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2286 stemmen
Don Lusk trad in dienst bij Walt Disney in 1933, en werkte als tekenaar mee aan Disneys beroemdste creaties. Zo verzorgde hij o.a de personages Alice (die van in Wonderland) en Wendy (Peter Pan).
Brix
-
- 19677 berichten
- 5114 stemmen
In Memoriam Patrice Martinez (Camhi) (55)
Zij verwierf vooral bekendheid met de rol van de lieflijke Victoria Escalante, Zorro's geliefde, in de populaire TV serie "Zorro"(1990-1993) met Duncan Regehr.
Ze was o.a. ook te zien in "The Three Amigos".
https://www.imdb.com/name/nm0131773/?ref_=nmbio_bio_nm]Patrice Martinez - IMDb
[url=https://imgbb.com/[/url]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.