• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.063 acteurs
  • 198.998 gebruikers
  • 9.371.614 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

Sol1

• 581 berichten
  • 261 stemmen

RIP Luc de Rop en veel sterkte voor de nabestaanden.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Gecondoleerd en heel veel sterkte! Rust in vrede Luc!

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Gecondoleerd aan iedereen die dicht bij hem stond, zowel familie als vrienden. Veel sterkte.

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Was een enorm vriendelijke man, in mijn begin tijd nog wel eens mee gepm't, dus dat is wel even schrikken. Herinner hem me gek genoeg vooral om zijn anti-rokers speeches in het rokerstopic. Had hem daarna al geruime tijd niet meer gezien hier. Erg jammer dit, en veels te jong.

De Oudste, de Stoutste en de Wijste der steden.

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Verdomme! Toen ik hier net nieuw was op Moviemeter wist ik nog dat ik als lichtgeraakte me een beetje ergerde aan zijn grapjes over mijn naam. Maar achteraf gezien was dat goed bedoeld en kwam ik er al snel achter wat voor leuke grappige vent het eigenlijk was. In mijn achterhoofd houdend dat hij elke dag de verjaardagen bijhield, dat hij zijn vrouw deed verzuchten met zijn stapels dvd's die hij wekelijks kocht, dat dieptepunt wanneer zijn computer crashte en hij alle documenten en bestanden was kwijtgeraakt, zijn jeugdige houding en zich overal bij aansloot.

En dan heb ik het al over lang geleden, want ik geloof dat Speedy de laatste jaren al niet zo erg actief meer was als voorheen. Maar dat ik van dit bericht schrik betekend dat ik hem zeker lang nog niet vergeten ben.

RIP.

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Ojaaa, die verjaardagen... Nostalgie!

Overigens wel zuur dat hij dan de laatste maanden van zijn leven, zijn profiel zo eens bekijkende, enkel kutfilms heeft gezien!

Panta Rei

• 507 berichten
  • 7 stemmen

Heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.

Altijd verdrietig om zoiets te lezen.

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

Jammer dit inderdaad. Je mist hierbij toch weer iemand met dezelfde passie en interesses. De rede dat ik hier een account heb aangemaakt, want in mijn naaste omgeving zijn wel mensen die films kijken, muziek luisteren en gamen, maar dit als een tussendoortje zien of zo.

Een goede maat van me deelt dezelfde interesses net als mij en kan ik ook goed mee praten, maar buiten hem is het allemaal heel oppervlakkig bij andere mensen merk ik.

Zij gaan ook naar de film en concerten etc., maar er valt niet veel mee te praten en na te discussiëren (een soort van: het was leuk en nu weer verder met "de normale gang van zaken"... (wat normaal ook mag betekenen... maar goed).

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Speedy

Quentin

• 10202 berichten
  • 8540 stemmen

niethie schreef:

Overigens wel zuur dat hij dan de laatste maanden van zijn leven, zijn profiel zo eens bekijkende, enkel kutfilms heeft gezien!

Ik dacht precies hetzelfde vanochtend ...

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Zo. Heftig. Gecondoleerd en sterkte voor de naasten.

Had hij niet altijd een avatar van Speedy Gonzales?

Wataru

• 279 berichten
  • 787 stemmen

Mijn condoleances aan de nabestaanden van Speedy. Ik wens hen veel sterkte toe in deze moeilijke periode voor hen.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Ook van mij. Ik ben er zelf natuurlijk pas relatief laat bij gekomen, maar heb hem zeker regelmatig voorbij zien komen in mijn eerste jaren hier. Sterkte...

Shaky

• 3735 berichten
  • 13044 stemmen

Gecondoleerd en veel sterke voor al zijn nabestaande. Ik ken hem vooral als Wannes Raps op TvMeter, een gewaardeerde Metersite-user.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Een vaste waarde van MM die weg valt. Veel sterkte aan familie en vrienden.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ohjee, lees het nu pas zeg damn en dat terwijl ik zelf ook al sinds afgelopen 12 mei al 13 jaar op de site zit, en dus deze naam en persoon al 13 jaar voorbij zie komen. Echt heel erg triest en Henk stinissen Heel veel sterkte man want dat zal je ongetwijfeld nodig hebben. Ook zijn familie en bekenden wens ik heel veel kracht toe.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

RIP Luc de Rop, inderdaad zeer herkenbaar aan zijn Speedy Gonzalez avatar hier.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4511 stemmen

Inderdaad een oud-gediende. Sterkte, in het bijzonder aan stinissen.

Donkerwoud

• 8661 berichten
  • 3940 stemmen

Sterkte, 61 is nog vééééél te jong.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Altijd herkenbaar aan zijn Speedy Gonzales avatar. R.I.P.

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Gecondoleerd aan een ieder die hem lief was.

nakada

• 2203 berichten
  • 1666 stemmen

R.I.P. Speedy

Veel sterkte voor al zijn naasten.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Speedy.

Rust in vrede, met een pak filmherinneringen. Kracht gewenst aan allen die hem dierbaar waren.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Rust zacht Speedy en heel veel sterkte aan iedereen die hem mist.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ach nee, lees het nu pas. Ondanks ziektes en ziekenhuisopnames altijd onverminderd enthousiast over het wielrennen. En die onmisbare avatar inderdaad. RIP Speedy.

starbright boy (moderator films)

• 22403 berichten
  • 5070 stemmen

Rust zacht. Ik miste hem de laatste tijd al steeds meer en wist ook dat zijn gezondheid te wensen overliet. Veel sterkte aan de nabestaanden.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8146 stemmen

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden. Was een gewaardeerde en prettig forumlid om mee om te gaan. 61 is veel te jong ook om heen te gaan.

Bandit

• 607 berichten
  • 4020 stemmen

Rust zacht speedy

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.