- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Had die maar geen smerige dingen moeten doen, daar heeft hij ook zelf voor gekozen toch? Ja sorry maar dit is mijn mening hier over.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ja maar waarom plaats je hem hier?
Dit is toch een eerbetoon topic, geen nare mensen topic?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
( Overig >> Televisie >> Glee )
Van mij mag het hier, of daar waar de fans zijn.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Voor misschien zijn fans die het willen weten.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat maken we er weer een drama van. Discussie is hier al wel vaker gevoerd, ook mensen van buiten de filmwereld worden hier vaak vermeld. Ook nare mensen, zoals massamoordenaars of zoals in dit geval mensen met pedo-neigingen. Vind je die berichten niks, negeer je ze. Ik zou ook iets onaardigs hier zeggen over een dode pedo. Die gaan we niet missen.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ik maak er geen drama van.. maar ik mag zeggen wat ik wil ajax/litmanen. En als je dat niks vindt, dan negeer je dat maar... nou veel succes met het aanleveren van oud-ss-ers en andere genocideplegers binnen dit topic. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik maak er geen drama van.. maar ik mag zeggen wat ik wil ajax/litmanen. En als je dat niks vindt, dan negeer je dat maar... nou veel succes met het aanleveren van oud-ss-ers en andere genocideplegers binnen dit topic.
Recent kwam Charles Manson nog voorbij. Het is gewoon een overlijdenstopic met nieuwswaarde, that's it. Vind het eerder onzinnig dat we bij iedere dode r.i.p. typen, ook al kennen we de persoon niet eens.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Jahaa het is goed!!!
We turnen dit topic om van R.I.P naar R.I.P./ik ben blij dat je dood bent met nieuwswaarde voor de fans.-topic
Prima..
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jahaa het is goed!!!
We turnen dit topic om van R.I.P naar R.I.P./ik ben blij dat je dood bent met nieuwswaarde voor de fans.-topic
Prima..
Vind ik een tikje lullig voor de sympathieke doden, maar je mag natuurlijk je wensen hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Zo is het wel weer genoeg. Svp ontopic.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Actrice ANN GILLIS is op 90 jarige leeftijd overleden.
http://www.westernclippings.com/images/interview/anngillis_headcocked.jpg
Ann begon als kind in 1934 al in Films te spelen en maakte haar laatste film in 1968 in de klassieker :"2001: A Space Odyssey"...in 1974 verhuisde ze naar België met haar Belgische echtgenoot en woonde daar tot 2014, ze werd Belgisch staatsburger.
In December 2014 verhuisde ze naar Engeland.
https://i.pinimg.com/474x/de/0a/45/de0a455d1aecacb200eeae7d7a8c33c9.jpgAnn Gillis (vooraan) met Anne Gwynne ,Robert Benchley en Deanna Durbin - in de film :"Nice Girl?" (1940)
Ann Gillis - Wikipedia - en.wikipedia.org
http://78.media.tumblr.com/392556a5813d021cbb53824f5dd94b69/tumblr_inline_ngqoovYPId1rown8a.jpg
[img][/img]
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
John Mahoney (77) overleden.
https://mediamass.net/jdd/public/documents/celebrities/4711.jpg
(IMDB)
Bekend van o.a. 'Frasier'
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Zit nu in het vierde seizoen van Frasier, zelden zo gelachen om een vader/zoon relatie
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
RIP Dennis Edwards
RIP John Mahoney, memorabel als moordende rechter in die film met Cher en Liam Neeson....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
In memoriam John Gavin (86) acteur (en US gouverneur in Mexico)
http://www.imdb.com/name/nm0001260/]John Gavin - IMDb
Werd gecast voor de rol van James Bond in Diamonds Are Forever (1971) maar kreeg hem uiteindelijk toch niet.
Wel speelde hij een andere bekende geheim agent, OSS 117, en bewees daarmee geknipt te zijn voor dergelijke films.
John Gavin met Vera Miles & Janet Leigh in "Psycho"
[url=https://ibb.co/bHMywS[/url]
Gavin als Destry, in de gelijknamige TV western serie
Gavin als geheimagent in "Pas Des Roses Pour OSS 117"
Gavin (links in beeld) met de cast van "Spartacus"
Norman Mailer
-
- 873 berichten
- 657 stemmen
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Weer een acteur uit The Wire die jong overlijdt.....
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
R.I.P. John Gavin (1931-2018), voor mij de acteur die het moest opbrengen om in Psycho met de halfnaakte Janet Leigh te kroelen, wat een toewijding, wat een opoffering. Had misschien wel een grotere carrière verdiend.
TheBunk
-
- 746 berichten
- 3093 stemmen
Johann Johannsson overleden op 48-jarige leeftijd. Zonde. RIP.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Fuck, dat vind ik echt heel vreselijk.
Een van mijn favorieten, en zo vreselijk jong. Was ik nu maar naar Paradiso gegaan, ondanks dat het geld wat op was.
Beetje stil van.
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Wauw, Reg E. Cathey en Jóhann Jóhannsson. Van Cathey was bekend dat hij longkanker had, maar de dood van Jóhannsson is in mysterie gehuld. R.I.P.
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
RIP Johann Johannsson
Ken hem vooral van zijn samenwerking met Denis Villeneuve waarmee Johansson prachtige scores voor zijn films wist te maken. Hij was voor mij op het moment toch een van de meest interessantste componisten in de filmwereld. Zeer spijtig.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
RIP Reg E. Cathey! Jaren geleden live gezien op West End, in een fantastische toneelversie van The Shawshank Redemption. Dat was nog voordat ik hem in The Wire zag. Onderschat acteur die door dat toneelstuk altijd een beetje speciaal voor mij zal blijven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.