• 15.805 nieuwsartikelen
  • 178.334 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.566 acteurs
  • 199.097 gebruikers
  • 9.377.372 stemmen

Jullie persoonlijkheid

zoeken in:

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Wat is jullie persoonlijkheid

mtbi-type

en enneagram?

Mijne

INFP = de idealist

Enneagram type 4 = De romanticus, de artiest.

Tritype: The Scholar Archetype 458 (Romanticus, analyticus en de baas).

Enneagram volledig: 4w5; 5w6; 8w9 SX/SP

http://personalitycafe.com/signaturepics/sigpic343610_1.gif

Een dromerig, zacht, teruggetrokken persoon die een beetje chaotisch is qua aanpak en louter op het gevoel afgaat. (Introvert wel, dus vooral egocentrisch qua gevoel). Ik ben zeker geen denker, want ik heb daar verdere testen op gedaan.

Qua enneagram ben ik een gevoelig melancholisch type gevoelig voor depressies met een zeer sterk ontwikkelde analytische kant en de wil om veel te weten. Iemand die graag zijn mening verkondigt, maar dit doet via artistiek werk. Een heel chaotisch type, onvoorspelbaar, wringt met zichzelf door grote tegenstellingen in zijn karakter. Gevoelig door zwart denken, donkere personen die vaak cynisch kunnen overkomen. Personen waar ik op lijk die steeds terugkomen: George Carlin (komediant), regisseur Lars Von Trier en zanger Kurt Cobain.

Zitten ook nog in mijn archetype: Vlad Dracula, de god Hades (wel met de 8 van voor), daar moest ik wel mee lachen.

458 archetype

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Laatst uit een traject op het werk kwam istj naar voren, en dat kan wel kloppen. Die s was net aan, de rest overduidelijk.

Donkerwoud

• 8672 berichten
  • 3944 stemmen

Uit de tekst komt avonturier, maar de werkelijkheid spreekt dat tegen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

MovieMeter is een filmsite en geen algemeen discussieforum.

Het algemene forum wordt doelbewust beperkt gehouden, omdat uit het verleden gebleken is dat anders het zwaartepunt van het forum bij de algemene topics komt te liggen en dat willen we niet.

Hoe interessant het ook kan zijn, slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.