• 15.752 nieuwsartikelen
  • 178.092 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.015 gebruikers
  • 9.372.496 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Daar gaat Kim

(afbeelding)

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Kim heeft pech inderdaad, maar ik heb het gevoel dat hij zo graag wil dat hij forceert en dat het dan niet meer zo lukt. Maar Pallett speelde verrassend goed. Hoge finishes als het moest.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

AHWA schreef:

Kim heeft pech inderdaad, maar ik heb het gevoel dat hij zo graag wil dat hij forceert en dat het dan niet meer zo lukt. Maar Pallett speelde verrassend goed. Hoge finishes als het moest.

Absoluut, vanaf beurt 1 waren het werkdarts terwijl die man gewoon vrijuit moet gooien. Pallett heeft op de goede momenten toegeslagen en om te finishen met 122 is gewoon fantastisch voor Pallett. Voor Huybrechts is de Premier League nu wel weg vrees ik, Thornton en Michael Smith staan al klaar om zijn plaats in te nemen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Lol, wtf is Van Gerwen aan het doen?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Man man. Nou, laat dit dan maar zijn minste pot van het toernooi zijn. Leuk, zo'n Duitser die uit het niets geïnspireerd raakt en zelfs Van Gerwen aan het wankelen brengt.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Denk dat Van Gerwen onbewust de voet van het gas heeft gehaald na die 2-0, en dan geef je Eidams de kans. Daarom moet je gehakt maken van je opponenten en vol door blijven gaan tot de laatste dart.

kos

• 46690 berichten
  • 8846 stemmen

Schaatsen... darts... komop mensen.. handbal! Dat is pas een sport!

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Mooie overwinning van vd Bergh. Hij en Kist hebben geluk een geplaatste speler te treffen, die niet in de beste vorm steken.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Wat een fantastische pot tussen Whitlock en Evans. Ik ben normaal altijd voor Whitlock maar deze keer gunde ik het Evans ook wel. Na 13 wedstrijden in de eerste ronde al 7 geplaatste spelers exit...

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Poeh wat een actie net van Durant. De dunks van Adams en Westbrook mochten er ook wezen.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Ja die bedoelde ik. Sowieso werden de Lakers gedeclasseerd tot figuranten. Het is dat OKC af en toe wat nonchalant was.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Matige partij van Hamilton, zeg. Die is echt geen schim meer van een paar jaar terug. Benieuwd wat de Hagenees met de hangende mondhoekjes vanavond laat zien.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Jammer dat Dirk z'n eigen opkomstmuziek niet mocht gebruiken. Dat maakt hem nou juist zo leuk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Arme Dirk van Duijvenbode. Wat een domme actie, te hoog gooien. Kost hem de game en vermoedelijk de wedstrijdkansen.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Wat een frustrerend moment voor Dirk. Mikken op de grote 20 en dan de triple raken. Daarna was hij duidelijk de wedstrijd helemaal kwijt. Barney mag zeker op de dubbels wat scherper ogen, want anders gaat hij dit jaar niet van Bunting winnen. Die Rus begon overigens ook leuk tegen King, die na twee sets een stuk scherper werd en de rus een stuk minder. Die Oreshkin heeft zich wel laten zien dit toernooi in ieder geval.

Ben benieuwd of de Zwaan vanavond voor een spannende pot kan zorgen tegen Smith, maar dat gaat wel lastig worden. Leukste partij van de avond gaat Thornton vs Norris worden. Ben benieuwd of Norris zich kan meten met één van de betere PDC spelers.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Thornton eruit tegen Norris, toch wel een verrassing.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Zeker wel een verrassing. Alhoewel Thornton wel iemand is waar het vanaf het begin moet lopen. Anders loopt ie zo in zichzelf te praten, dat het nooit meer goed komt.

Heerlijke partij van de Zwaan ook tegen Smith. Goed gewoon in de 96 gemiddeld en heeft er echt alles uit geprobeerd te halen. Jammer van die laatste leg.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Mooie compilatie ;

Dumpert: Lol MMA compilasie - Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet. - dumpert.nl

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

Zeker zuur voor De Zwaan inderdaad

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Die Ronnie laat het toch maar weer zien. 164, 104 en 102 in de laatste set.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mooie pot, van Barneveld v Bunting.

Van Barneveld met een paar waardeloze pijlen, maar ook met enkele prachtige finishers. Net 131 uitgooien toen het echt moest

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Barney finished zichzelf door deze wedstrijd heen zeg.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Waanzinnige wedstrijd. Barney door, wat een thriller zeg. Beiden gooiden wisselvallig, maar wel heerlijk vermaak.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Z'n finishes hebben hem erdoor geholpen, en ik denk ook die bazenfinish van 71. Bunting mist net dat beetje ervaring in die laatste set om rustig te blijven. Ineens vielen de 180ers niet meer in die laatste leg. Verdiende zege van van Barneveld. Hij mag nu worden uitgeschakeld door Van Gerwen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wel flink kut dat RvB nu van Gerwen zal treffen, mocht die laatste het dadelijk halen. Vind ik oprecht klote zo vroeg in het WK. Moeilijk kiezen, ik vind RvB echt een dartsheld, maar dan vooral omdat ik vanwege hem de sport leuk ben gaan vinden. Van Gerwen heeft weer de beste titelkansen van de 2, dus dan kan hij het maar beter redden.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Newton, stop er toch mee. Alsjeblieft zeg. Edit: O wacht, hij wint een leg. Spanning!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Jezus, wat een afstraffing. Mike is de nieuwe Phil.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Wie was toch die man die elke keer naar dat bord stond te gooien toen Van Gerwen terug moest lopen? Mikey laat even zien dat hij in London is voor de titel.

j0enne

• 9606 berichten
  • 3775 stemmen

Fijn Nederlands dagje waar iedereen de volgende ronde haalt!

Zonde dat Van Gerwen tegen Barney moet.

Van der Voort tegen Gary Anderson en van de Pas tegen Michael Smith. Behoorlijk pittig.

Klaasen overigens nog tegen King voor de tweede ronde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.