• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.014 gebruikers
  • 9.372.320 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Ik steek voor geen enkele schaatser mijn hand in het vuur, ook zeker niet voor de Nederlanders, omdat ik het gevoel heb dat er een enorme doofpot-cultuur heerst. Als je argumenten wil zien waarom ik bij Russische sporters nog extra twijfels heb dan hoor ik het wel.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Taylor mist te veel kansen en verliest terecht van Wright. Nu maar hopen dat MVG kan winnen van Lewis en daarna van Wright. Lastig, maar in topvorm moet het kunnen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Mooie finale weer. Hoe hij die laatste drie legs ook weer binnen weet te slepen, het is niet te geloven. Laat het WK maar beginnen, Mikey is er klaar voor.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ongelofelijk. Die finish op de bull om 10-10 te maken en dan zo'n laatste leg gooien. Staat geen maat op. En dit niveau haalt hij bij drie partijen op één dag. Op het WK wordt het misschien nog wel nog beter. Al hoop ik wel op 17de titel voor Phil natuurlijk, maar die moet aan zn finishes werken.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

eRCee schreef:

Ik steek voor geen enkele schaatser mijn hand in het vuur, ook zeker niet voor de Nederlanders, omdat ik het gevoel heb dat er een enorme doofpot-cultuur heerst. Als je argumenten wil zien waarom ik bij Russische sporters nog extra twijfels heb dan hoor ik het wel.

Ik steek ook voor geen enkele sporter (niet alleen schaatsers) mijn hand in het vuur, maar dat is wat anders dan maar gelijk gaan beschuldigen of verdacht maken. In SLC werd de afgelopen dagen het ene WR na het andere gereden, en dan zou net die ene Rus verdacht gemaakt moeten worden, alleen maar omdat het een Rus is. Alsof andere landen niet hun dopingschandalen kennen. Beetje goedkoop eigenlijk. De Russische dopingautoriteit voldoet niet aan de eisen van de WADA dus zijn Russische sporters extra verdacht. Gevalletje guilty by nationality.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Graaf Machine schreef:

Gevalletje guilty by nationality.

Nee hoor, niet guilty maar verdacht, en niet by nationality maar vanwege chronisch gebrek aan controle.

En zoals ik al zei heb ik sowieso m'n twijfels bij de schaatssport.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Golden State thuis tegen de Lakers om het record (16-0) alleen te pakken, dat lijkt me wel een zekerheid. Nu nog delen ze deze seizoenstart met Houston en de Washington Capitals. Het is voor de spanning te hopen, dat KD en Westbrook allebei fit blijven bij OKC, want dat is de enige ploeg die Golden State van een finale af kan helpen.

Mijn Heat is ook weer lekker bezig. De starting five staat als een huis en met Green, Winslow en Johnson heb je ook nog eens een bench, die het goed doet. Het zal geen titel opleveren in het Oosten, maar een Conference final moet zeker lukken. Whiteside is ook echt aan het beesten defensive. Belangrijke kandidaat voor defensive player.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Vreselijk, al zoveel tegenslag en nu dit. Ben er wel even stil van.

Schaatsster Thijsje Oenema ernstig ziek | NOS

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Tegenover het record (van meeste wins) van Golden State kan nu een negatief record komen te staan. 76ers hebben met hun 16de nederlaag zicht op het negatieve record van de New Jersey Nets, die staat namelijk op 18. Met away games tegen Houston en Memphis zie ik ze dit wel evenaren. Een negentiende kunnen ze wel voorkomen, want die spelen ze thuis tegen de Lakers en die zijn dit jaar niet best.

mjk87 (moderator films)

• 14515 berichten
  • 4513 stemmen

Dan mag Murray wel de minste van de grote vier zijn, maar naast zijn Olympisch goud (alleen Nadal) slaat hij zijn land nu ook naar winst in de Davis Cup (in navolging van die andere 3). Wint al zijn elf wedstrijden (inclusief 3 dubbels) en pakt daarmee 11 van de 12 punten voor Groot-Brittannië.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Tja, heel gaaf voor hem (en GB), maar ik vind het toch altijd maar zozo die Davis Cup. Als je één topper hebt die serieus mee doet win je hem eigenlijk al. Ze zouden moeten verplichten dat iedere speler maar één single en één dubbel mag spelen. Dan gaat het tenminste om het team i.p.v. die ene beste speler.

Basketbal: GSW blijven doorgaan en liggen op ramkoers met zo'n beetje alle NBA records. Daarnaast kondigt Kobe zijn afscheid officieel aan. Iedereen zag het al aankomen, maar nu weten we het iig zeker.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Roel- schreef:

Basketbal: GSW blijven doorgaan en liggen op ramkoers met zo'n beetje alle NBA records.

Number 19 and still counting. Kobe geloofde erin, dat Golden State misschien een bedreiging konden vormen voor het record van de Bulls. Ik zie in ieder geval de streak eindigen bij de away game in Indiana, dat is over vier games ofzo.

Komende nacht kunnen de 76ers het negatieve record alleen pakken. Alhoewel ik ze tegen de Lakers thuis wel zie winnen.

Daarnaast kondigt Kobe zijn afscheid officieel aan. Iedereen zag het al aankomen, maar nu weten we het iig zeker.

Grote ster. Behoort zeker tot één van de beste. Ieder jaar van Kobe kunnen genieten. Ik hoop dat ie gevrijwaard blijft van blessures dit jaar en dit seizoen lekker kan uitspelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Number 19 and still counting. Kobe geloofde erin, dat Golden State misschien een bedreiging konden vormen voor het record van de Bulls.

No way, zo beginnen aan het begin van het seizoen is niet zo moeilijk. Straks gaan vermoeidheid en blessures meetellen. Wel heeft Curry het geluk dat je dezerdagen niet fysiek mag zijn.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

No way, zo beginnen aan het begin van het seizoen is niet zo moeilijk. Straks gaan vermoeidheid en blessures meetellen. Wel heeft Curry het geluk dat je dezerdagen niet fysiek mag zijn.

Ik was er ook nog niet van overtuigd, maar ze gaan zeker in de buurt komen. Vorig jaar 15 losses, die gaan ze wel verbeteren (mits ze geen blessures krijgen uiteraard).

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Koen Verweij slaat hele schaatsseizoen over | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Typisch weer. Had ik al eens gezegd dat ik het maar een vervelende gozer vind?

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

#23. Ik had wel een lichte verwachting, dat Indiana de reeks ging stoppen. Splash Brothers duidelijk weer geknald afgelopen nacht. Nog 6 wedstrijden en ze hebben het record van langste overwinningsreeks (33) geëvenaard van de Lakers. De 33ste is thuis tegen Cleveland, als ze daar het record evenaren, dan pakken ze 34ste tegen Sacramento ook nog wel mee.

Tussendoor vergeet je bijna, dat San Antonio ook gewoon lekker bezig is met 18-4.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Als ze het dan gaan verbreken, laat het dan ook gewoon 33+ wedstrijden binnen het seizoen zijn. Tegen Cleveland is wel een groot voordeel dat ze thuis spelen. Daarnaast zijn de Cavaliers niet echt in vorm.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Nee Cleveland is bepaald niet in vorm. Kyrie Irving is alweer trainingsoefeningen aan het doen. De vraag is alleen wanneer hij terug komt en hoe hij gaat worden. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Rose, die zag ik laatst tegen Indiana, maar daar is het explosieve na zijn blessures er wel van af.

De wedstrijd tegen Toronto heb ik volledig gekeken, nadat Toronto terugkwam van een ruime achterstand hebben ze Golden State echt getest. Op de momenten, dat het dan wat moeilijker word is Curry echt een driepuntfenomeen.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4259 stemmen

Zo, iemand net de mass start gezien bij het schaatsen in Heerenveen? Wat was dat een mooie race. Bergsma vanuit laatste positie die als een gek naar koploper Contin rijdt (die een halve ronde voorlag) en vervolgens de kop afstaat aan Stroetinga die de sprint met gemak wint. Perfecte race

Mass Start Men. World Cup 4 Heerenveen 2015/2016 - YouTube (vanaf dat punt)

Dit ís spectaculair schaatsen.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Bijna wielrennen zo.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

Morgen weer 't WK Darts.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Heb er weer zin in. Er is maar een terechte winnaar natuurlijk over heel het jaar genomen en dat is Van Gerwen. Hij moet dit WK winnen, anders zal hij zeer teleurgesteld zijn. Ik denk dat het tussen hem, Wade, Wright, Anderson en Taylor gaat. Lewis is te wisselvallig. Al heeft Wright in Keegan Brown wel een tricky eerste ronde. En bij Taylor is het nog maar de vraag hoe z'n dubbels lopen. En die belangrijke T19 covershots.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

Heb zo het gevoel dat Wright hem dit jaar pakt, voor hem moet het ook een keer goed vallen allemaal. Gun het hem ook wel.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hmm, ik vind Wright daarentegen maar een vervelend mannetje. Maar hij zal de titel niet winnen, denk ik. Heeft altijd wel 1 slechte partij er tussen zitten en is over 7, 9 of 13 sets nog net niet constant genoeg. Hij legt het altijd af tegen een Taylor, Anderson of MVG. Maar goed, het zou zomaar kunnen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Slechte partij van Keegan Brown zeg. Had meer van hem verwacht.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Brown viel inderdaad tegen. Heeft het Wright geen enkel moment moeilijk gemaakt. Ik zie Wright ook niet winnen. Als het volgens het gehele seizoen gaat, dan zie ik MvG het toernooi winnen. Samen met Anderson de grote favoriet. Wright, Taylor, Wade en Lewis zijn de outsiders. Dan heb je een aantal spelers, die ik nog wel zie verrassen: Van der Voort, Thornton, Huybrechts, Mark Webster, Jenkins, Klaassen en Smith. Dat zijn spelers, die dit jaar ook hier en daar wat hebben laten zien.

Van de Nederlanders zie ik Barney, MvG, van der Voort, van der Pas en Klaassen nog wel tot de derde ronde komen. Daarna heb je kans op Barney vs MvG, Voort vs Anderson, Benito vs Smith en Klaassen vs Taylor, dat zal voor veel een eindstation zijn.

Nu zie je ook weer wat bekendere namen, die je weinig op een tv toernooi gezien heb zoals Winstanley, Pipe, Dolan, Newton, Painter en Hamilton.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Oef, Pipe heeft een enorme offday, zeg. Goed voor Kist.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wauw, ik zit nu gewoon handbal te kijken. Eerste keer ooit denk ik. 15-8 voor in de halve finale van het WK, finale in zicht!

Live op Ziggo Sport.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

De tegenstander van MvG gooit in zijn voorronde nog geen 70 gemiddeld. MvG heeft daar een lekker opwarmertje aan dadelijk.

Nette overwinning van Kist ook vanmiddag. Volgende game vermoedelijk tegen Chizzy.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Dolan is ook verre van in vorm, eigenlijk het hele jaar al. Die zat zo dicht tegen de Top 10 en zelfs de Premier League aan en is nu opvulling van een WK geworden. Wel leuk dat Kyle Anderson door is, die zie ik een stuk liever.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.