- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mooie comeback van Michael van Gerwen. Van 3-7 weer naar 7-7. Taylor even van de leg na een sterk begin.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Taylor even van de leg na een sterk begin.
I see what you did there.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een prachtige finale zeg! 16-13 voor Van Gerwen 
Momenteel gewoon de beste darter in de wereld. Wat een niveau. Al was Taylor lange tijd ook gewoon sterk bezig.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Tja dan kan Mikey wel weer terug naar de BDO want hij heeft nu alles gewonnen bij de PDC, op zijn 26e 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Redelijke finale. Te veel missers op de dubbels van beide kanten om het echt een hoog niveau te noemen. Terechte winnaar over heel het toernooi gezien, maar Phil moet toch echt leren vechten. 58, 60 en 60 in een leg die je moet winnen, kan écht niet. Jammer dat die verplichte breaks steeds het tempo uit de wedstrijd halen.
Joy4ever
-
- 4609 berichten
- 1832 stemmen
Depay 
Mooi voor Michael. Alles nu gewonnen. En weer effe 100.000 BP bijgeschreven. Er zijn dagen dat je het niet verdiend...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Pfff wát een record voor Bowe!
Na 10 jaar ein-de-lijk uit de boeken 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Koelizjnikov krijgt morgen en volgende week nog 3 kansen...
En jaaaa hij flikt het hoorrr!
34.00 Koekoek 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
In elk geval reden om serieuze vraagtekens te plaatsen wat mij betreft. Sowieso blijft het opvallend dat er in het schaatsen nauwelijks dopinggevallen voorkomen, en als je nu weet dat in andere takken van sport in Rusland doping op een systematische wijze wordt georganiseerd, waarbij ook de overheid en de dopinglaboratoria betrokken zijn als ik het goed heb begrepen, dan mag daar wel eens een Nederlandse documentaire ploeg heen trekken om het schaatsen onder de loep te nemen.
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4259 stemmen
Koelizjnikov is al eens in zijn juniorentijd geschorst wegens dopinggebruik, maar innocent till proven guilty, wat mij betreft.
Buiten dat, klopt schaats technisch gewoon alles aan die jongen. Geweldig talent, enorm sterk, prachtige techniek. Wennemars wist dat gister ook helder uit te leggen.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Dat soort argumenten overtuigt me niet echt meer. Als je door doping de beste bent lijkt het al snel of je geweldig veel talent hebt en enorm sterk bent. En techniek alleen leidt niet tot wereldrecords.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wegens terroristische dreiging is de vriendschappelijke voetbalwedstrijd België-Spanje afgelast.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ook een manier om 'geen voetbal' te interpreteren 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Duitsland / Oranje ook, hier blijkt echt serieus een dreiging te zijn.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Warriors blijven bezig. Record van de Rockets komt in zicht (15-0). En de MVP voor dit seizoen lijkt me nu al duidelijk (tenzij James de Cavaliers de titel bezorgd).
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Die gaan ze wel halen met homegames tegen Chicago en de Lakers en een away game tegen Denver. Als ze de volgende de game van Chicago winnen, dan moet het sowieso lukken. Indrukwekkend wat de Warriors en met name Curry doen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ook een manier om 'geen voetbal' te interpreteren
Nog een manier: wegens de terreurdreigingen worden alle voetbalwedstrijden in België van dit weekend afgelast voor eerste en tweede afdeling.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4689 stemmen
Euh, net niet toch? Voetbalmatchen niet afgelast ondanks terreurdreiging. Pro League legt advies naast zich neer.
[Nu is het dan wel off-topic...] 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Euh, net niet toch? Voetbalmatchen niet afgelast ondanks terreurdreiging. Pro League legt advies naast zich neer.
Ik hoor het nu ook net in het tien uur journaal. De Brusselse metro blijft gesloten
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
waarom mag voetbal hier niet.
Trouwens, heb het stilaan gehad. Terrorisme hier, terrorisme daar. Bestaat er nog iets anders?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
waarom mag voetbal hier niet.
Het speciale voetbaltopic is vorig jaar gesloten door terreur(dreiging).
Nee dus 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Vanavond zal Bergsma toch de schroom van zich af moeten zetten en het WR aanvallen, om definitief uit de schaduw te treden van Sventastic.
Rit 6, de matadoren tegen elkaar, rond de klok van 22.30 schat ik zo, niet te missen!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
WTF Ted-Jan Bloemen gaat gewoon onder het WR duiken

En niet zo zuinig ook, dit kan helemaal niet 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Nou schiet mij maar lek...
Kramer en Bergsma halen het gewoon lang niet. Het WR naar Canada, koekoek 
Dit is niet te bevatten. Jongensboek in het kwadraat. Wonderen bestaan nog. Schitterend. 
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Komen er nu ook dopingbeschuldigingen, of doen "wij" dat niet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.