- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Veldrijden is blijkbaar niet populair hier. Misschien wel als de Nederlanders hadden gewonnen?
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Veldrijden is alleen in België populair. In Nederland hoopt iedereen dat Matthieu van der Poel zo snel mogelijk de overstap maakt naar de weg.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Veldrijden is alleen in België populair. In Nederland hoopt iedereen dat Matthieu van der Poel zo snel mogelijk de overstap maakt naar de weg.
Nu als ik Van der Poel hoor spreken, klinkt hij ook meer als een Vlaming dan een Nederlander. Volgens mij is hij ook best populair in België.
En op de weg valt er natuurlijk veel meer te verdienen, maar de kans op succes is toch al een stuk minder. Ik vind het jammer dat Lars Boom zo snel de overstap heeft gemaakt.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Oef, Barney komt knap terug, maar krijgt wel alle kansen van Lewis. Jackpot is ook over z'n top heen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Oef, Barney komt knap terug, maar krijgt wel alle kansen van Lewis. Jackpot is ook over z'n top heen.
Is je dartsdip weer voorbij? 
Wel bijzonder, heb die pot net niet kunnen zien, zag online wel een 1-4 achterstand staan. Bijzonder dat Barney alsnog 7-5 heeft gewonnen. Die man is ook op zijn oude dag nog een klasbak. Zagen we afgelopen WK wel weer.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ach, de Premier League heeft tenminste de toppers. Vroeger keek ik elke pot maar voor sommige partijen ga ik echt niet meer zitten.
Nou, het was niet best in het begin en hij kon terugkomen dankzij fouten van Lewis. Maar wel knap afgemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
De PL heeft wel een erg fijn concept. Best of 12, potje is met een half uurtje wel gespeeld steeds. Werkt prima.
Benieuwd of Taylor zijn woord blijft houden en er na dit seizoen mee kapt.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik hoop het wel, want Phil Taylor werkdarts zien spelen is echt niet leuk. Gelukkig wel redelijk ruim gewonnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van Gerwen gaat alles winnen de komende vijf jaar!!
Zeldzame nederlaag voor Van Gerwen | NOS
Aaaaaand it's gone.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tussen de wedstrijdjes door zal de bar wel open zijn zeker? Ik kom het te zijner tijd hier wel melden
Nou gezopen werd er genoeg op het NK Darts, maar eerlijk is eerlijk: de dartshal zelf kwam je niet binnen met een biertje, best goed geregeld allemaal. Wel een héél apart wereldje verder...
Joors troelie werd overigens keurig met 3-0 ingeblikt in de 1e ronde 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Spelen deze atleten elke week een wk? Het grenst aan het onmenselijke.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
NK. En de echte toppers zijn dan weer niet welkom want andere bond enzo. Onmenselijk was het zeker 
Danny 'Noppie' Noppert was als 1e geplaatst volgens mij.
de grunt
-
- 4338 berichten
- 1577 stemmen
Spelen deze atleten elke week een wk? Het grenst aan het onmenselijke.
De snor had een andere benaming voor de atleten
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Weet iemand misschien hoelaat Nederlandse tijd de Super Bowl is?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Weet iemand misschien hoelaat Nederlandse tijd de Super Bowl is?
Kickoff between the Atlanta Falcons and New England Patriots is set for approximately 6:30 p.m. Eastern Time
00.30 dus.
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4277 stemmen
Lijkt erop dat post-season Atlanta's defence eens in een beste vorm verkeerd. Ziet er ook zelfverzekerd uit. Of het genoeg zal zijn... ze laten toch altijd wel steken vallen. Defence van de Pats oogt ook weer solide.
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4277 stemmen
Falcons houden de Pats deze hele drive door die overtredingen in leven, verknallen Brady en kornuiten het alsnog. Dit wordt ongekend lastig voor ze. #Overwhelming.
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4277 stemmen
Man o man, die fake van Gabriel. Actie van de avond 
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4277 stemmen
Monoloogje. Krankzinnig laatste kwart 
EDIT:
Fuck. Zuur voor de Falcons om in overtime te verliezen. Verliezen door een coin toss inwezen. Wat als Beasley die laatste interceptie had gevangen...
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Heb dit jaar voor het eerst eens Superbowl gekeken. Had het redelijk snel door en moet zeggen dat het voor deze keer eens goed uitkomt dat het Fox Sports team op een kleuterniveau uitlegt. Ook de "humor" was van dat niveau, maar ach.
Taaie wedstrijd, tot de 3rd of zo, zeker niets om voor op het puntje van je stoel te gaan zitten. Dan werkt het start-stop ritme van de game ook niet mee, als je dan steeds die vervelende Jan Joost van Gangelen weer in beeld krijgt.Die vrouwelijke "Amerika expert" mogen ze voortaan ook thuislaten. Maar toen werd het toch nog echt spannend. Dat Challenge moment van wanneer die bal net niet de grond raakte... 
Ach en Gaga, ik vond haar laatste, country-achtige album best oké, maar natuurlijk krijgen we hier de hits en 80's bombast. Heb haar niet kunnen betrappen op playbacken, knap met zo'n energieke show. Instrumentaal stond volgens mij alles op een bandje. Niet mijn ding, maar het zag er leuk uit.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Natuurlijk wint het team van Captain America 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
http://www.ad.nl/sport/van-gerwen-gooit-twee-negendarters-in-een-wedstrijd~a4ea43af/
Van Gerwen gooit 2 keer een 9-darter in 1 wedstrijd, pas als tweede darter ooit, na Taylor.
Twitter video
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Er komt ooit een dag dan wint iemand een set met 3-0 na drie negendarters
.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Germaine de Randamie! Niet direct mijn sport, maar van een vrouw met zo'n geweldige instelling kan ik wel genieten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.