• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.925 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Joy4ever

• 4609 berichten
  • 1832 stemmen

Twee weken terug 3e in de Tour en nu winst op zowel de tijdrit als wegwedstrijd. Het zal allemaal wel

Maar het levert wel mooie beelden op zeggen we dan.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Belgisch kampioen tijdrijden 2022

Belgisch kampioen op de weg 2023

Europees kampioen tijdrijden 2019

Wereldkampioen tijdrijden 2023

Wereldkampioen op de weg 2022

Olympisch kampioen tijdrijden 2024

Olympisch kampioen op de weg 2024

Enkel het Europees kampioenschap op de weg mankeert nog in de lijst van kampioenschappen. Daar is z'n hoogst behaalde medaille slechts zilver (In 2021, na een verloren sprintje met Colbrelli)

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

Geweldige overwinning en meer dan verdiend. En de irritatiefactor blijft overeind.

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

En nu? Je bent nog geen steek verder dan het speculeren over de genetische opmaak van deze vrouw. Daarnaast wordt het IBA in dit artikel alleen nog maar verder onderuit gehaald en voldoet Khelif gewoon aan alle eisen die het IOC stelt op dit vlak om mee te kunnen doen aan de OS.

Daarnaast gaf ik inderdaad al aan dat het een ongelooflijk ingewikkelde zaak was.

x.com - twitter.com

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Casus die oneindig veel ingewikkelder is dan een forum op een filmsite kan herbergen, daarom zal ik het hierbij laten.

Je bent niet zo consequent hé?

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je bent niet zo consequent hé?

Touché.

Splinters

• 2620 berichten
  • 1391 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

En nu? Je bent nog geen steek verder dan het speculeren over de genetische opmaak van deze vrouw. Daarnaast wordt het IBA in dit artikel alleen nog maar verder onderuit gehaald en voldoet Khelif gewoon aan alle eisen die het IOC stelt op dit vlak om mee te kunnen doen aan de OS.

Daarnaast gaf ik inderdaad al aan dat het een ongelooflijk ingewikkelde zaak was.

x.com - twitter.com

Toelatingseisen zijn niet in beton gegoten. Wat verder moet gebeuren is het zsm afnemen van een test en zoals gezegd moeten de toelatingseisen onder de loep worden genomen. Alles onder de pet houden werkt niet, zoveel is wel duidelijk.

Edit.

Ik kan dat draadje niet lezen. Ik heb geen twitter.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Touché.

Je gaat er toch nooit uitkomen bij een onderwerp als deze.

Ik heb er ook mijn mening over, maar beetje zinloos van de energie om er 3 pagina's over te praten. Kunnen het beter hebben over al die mooie medailles. En over onze falende wielrenner

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Evenepoel is een baas hoor. Ik mag dat wel, die sporters die zich niet verstoppen maar gewoon van te voren uitspreken dat ze voor de winst gaan.

Kunnen ze natuurlijk hard op de bek gaan, en dan worden ze uitgelachen, maar als ze het dan waarmaken: mijn respect.

Het kan dan af en toe een pedant mannetje zijn, de Belgische Remco, maar het is geen grijze muis.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je gaat er toch nooit uitkomen bij een onderwerp als deze.

Ik heb er ook mijn mening over, maar beetje zinloos van de energie om er 3 pagina's over te praten. Kunnen het beter hebben over al die mooie medailles. En over onze falende wielrenner

Wordt morgen ook wel weer lachen met de dames. Altijd drama bij Nederland. Elkaar iets gunnen of iets van teamwork is er niet bij. Behalve Vos dan natuurlijk. Maar vooral Van Vleuten en Vollering was altijd wel genieten. Je kon de aversie voor elkaar bijna door de tv voelen.

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

Graaf Machine schreef:

Evenepoel is een baas hoor. Ik mag dat wel, die sporters die zich niet verstoppen maar gewoon van te voren uitspreken dat ze voor de winst gaan.

Kunnen ze natuurlijk hard op de bek gaan, en dan worden ze uitgelachen, maar als ze het dan waarmaken: mijn respect.

Het kan dan af en toe een pedant mannetje zijn, de Belgische Remco, maar het is geen grijze muis.

Helemaal mee eens. Denk ook dat Van Aert hier goud waard is met zijn enige actie om Van der Poel bij te halen. Wanneer hij dat niet had gedaan was het een moeilijk verhaal geweest voor Evenepoel. De focus waarmee Van Aert dus heeft rondgereden om te wachten op de aanval van Van der Poel is veel knapper dan het lijkt.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Haha die Bol is echt geniaal. Wat een geweldenaar. Goud!

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Wat een fenomenale Femke Bol alweer. Zalige atlete om naar te kijken! Sneu voor de Belgen

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Deze komt voor mij toch wel uit de lucht vallen. Ik had in de verte een brons zien aankomen, maar gewoon GOUD. Prachtig.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Haha die Femke Bol. Wat. Een. Atleet! Geen woorden voor.

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Bonevacia is ook een voorbeeld voor iedere sporter.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Het is geen medaille, maar de 4e plek van Sven Roosen op de tienkamp is ook heel goed hoor.

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

Bol. Fenomenaal.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Niet normaal wat Bol gister heeft gepresteerd. Denk een van de allergrootste Nederlandse Olympische Spelen momenten ooit.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Niet normaal wat Bol gister heeft gepresteerd. Denk een van de allergrootste Nederlandse Olympische Spelen momenten ooit.

Inderdaad! Genieten zeg!

IH88 schreef:

Bonevacia is ook een voorbeeld voor iedere sporter.

Geweldig dat interview na de gouden race. Leuke kerel!

De Belgen gefeliciteerd met de unieke prestatie van Evenepoel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hier zitten mensen die het intensiever dan mij volgen, hoeveel gouden medailles gaat Nederland nog erbij pakken denken jullie? En op welke onderdelen?

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Wat kan basketbal ook een geweldige, maar nagelbijtende sport zijn. De Belgian Cats plaatsen zich rechtstreeks voor de kwartfinale na een monsterscore tegen topper Japan. 85-58, doelsaldo 0 waardoor we boven China (-1) komen als beste derde!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Fisico schreef:

Wat kan basketbal ook een geweldige, maar nagelbijtende sport zijn. De Belgian Cats plaatsen zich rechtstreeks voor de kwartfinale na een monsterscore tegen topper Japan. 85-58, doelsaldo 0 waardoor we boven China (-1) komen als beste derde!

Dit heeft niks met jou te maken hoor, maar ik vind het altijd zo stompzinnig dat ploegen van die gare bijnamen hebben met dieren. De Belgian Cats Of bij ons vrouwenvoetbalteam De Leeuwinnen. Iets als De Rode Duivels of Oranje klinkt echt mooier.

AvaRava

• 32 berichten
  • 126 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Helemaal mee eens. Zelden zo'n fenomenale inhaalrace gezien. Wat een prestatie van Femke Bolt!

DPG Media Privacy Gate - sportnieuws.nl

Braziliaanse commentaar is echt geweldig!

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Fisico schreef:

Maar de twee beste nummers drie gaan toch door naar de volgende ronde? En gezien die derde groep was België sowieso doorgegaan naar de kwartfinale als 1 van de 2 beste nummers drie.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Maar de twee beste nummers drie gaan toch door naar de volgende ronde? En gezien die derde groep was België sowieso doorgegaan naar de kwartfinale als 1 van de 2 beste nummers drie.

Met de grote overwinning tegen Japan was de kans inderdaad groter, maar moest vooral Canada-Nigeria afgewacht worden. Canada staat nu op -26. Nigeria en Australië op -8, maar wonnen al beiden eens. Frankrijk is ongenaakbaar lijkt het. Dat betekent dat er drie ploegen zijn in die poule die evenveel punten zouden hebben. Het beste doelsaldo wordt dan tweede. De derde in die groep tja ... dan heb je bibbergeld en een telraam nodig

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

Wat is er trouwens met die Jamaicaanse sprintsters aan de hand joh? Beide toppers geblesseerd met veel speculatie. Heel vreemd allemaal.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dit heeft niks met jou te maken hoor, maar ik vind het altijd zo stompzinnig dat ploegen van die gare bijnamen hebben met dieren. De Belgian Cats Of bij ons vrouwenvoetbalteam De Leeuwinnen. Iets als De Rode Duivels of Oranje klinkt echt mooier.

Ho maar, maar wij hebben voor elke mannen- en vrouwenploegsport een naam Red Lions, Yellow Tigers, Belgian Tornados, Belgian Cheeta's, Red Panthers, Belgian Rockets, ...

En toen was de inspiratie op. De gemengde estafette 400m van gisteren ... The Belgian Waffles (geen grap)

Altijd leuk om te scoren op een quizavond Is dat in Nederland ook zo (erg)?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Fisico schreef:

(quote)

Ho maar, maar wij hebben voor elke mannen- en vrouwenploegsport een naam Red Lions, Yellow Tigers, Belgian Tornados, Belgian Cheeta's, Red Panthers, Belgian Rockets, ...

En toen was de inspiratie op. De gemengde estafette 400m van gisteren ... The Belgian Waffles (geen grap)

Altijd leuk om te scoren op een quizavond Is dat in Nederland ook zo (erg)?

De Belgian Waffles Oke die is zo slecht dat ik 'm wel leuk vind. Je zal maar zo worden aangekondigd, haha. De Belgische wafels.

Ik heb niet het idee dat Nederland dit ook zo enorm heeft. Het meeste is met Leeuwen/Leeuwinnen en verder gewoon Oranje. Dat vind ik ook mooier. Net als ik De Rode Duivels ook bij jullie prima vind. Denk dat bij ons Oranje gewoon een mooie verzamelterm is voor alles wat in ons land voor Nederland speelt. Ik zeg ook niet vaak dat ik het Nederlands Elftal ga bekijken, maar dat ik naar Oranje kijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.