• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.145 acteurs
  • 199.025 gebruikers
  • 9.373.066 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Williams zal het nu wel gaan hebben over de gewonnen zeeslag in 1665.

Ik hoop ook op WK winst van Littler.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

Ik hoop op een overwinning van Chisnall. Met zijn staat van dienst verdien je gewoon een major maar hij komt vaak iemand tegen die net wat beter is. Of hij choked hem zelf. Ik acht de kans heel klein maar het is hem gegund.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

Ik zal hier wel commentaar voor krijgen, maar die schreeuwlelijk van Van Gerwen heeft het vooraf altijd over 'iemand slopen', 'als ik verlies ligt het aan mezelf', 'ik ben de beste van de wereld' et cetera. Maar wees dan ook een vent om na zo'n nederlaag voor de camera te gaan staan. 's Morgens een vent, na de wedstrijd absent.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Eens hoor, dit is gewoon laf. Of er moet iets gebeurd zijn.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

stephan-0115 schreef:

Ik zal hier wel commentaar voor krijgen, maar die schreeuwlelijk van Van Gerwen heeft het vooraf altijd over 'iemand slopen', 'als ik verlies ligt het aan mezelf', 'ik ben de beste van de wereld' et cetera. Maar wees dan ook een vent om na zo'n nederlaag voor de camera te gaan staan. 's Morgens een vent, na de wedstrijd absent.

Het zou je al helpen in je neutraliteit om wat minder beledigend naar van Gerwen toe te doen.

Ja, was netter geweest als hij de pers even toe had gesproken. Maar dit zie ik wel vaker een darter of een sporter doen na een gigantisch pijnlijk verlies.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het zou je al helpen in je neutraliteit om wat minder beledigend naar van Gerwen toe te doen.

Ja, was netter geweest als hij de pers even toe had gesproken. Maar dit zie ik wel vaker een darter of een sporter doen na een gigantisch pijnlijk verlies.

Die hebben vooraf dan ook vaak een stuk minder grote bek dan Van Gerwen. En beledigend? Alleen omdat ik hem schreeuwlelijk en blaaskaak noem?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Die hebben vooraf dan ook vaak een stuk minder grote bek dan Van Gerwen. En beledigend? Alleen omdat ik hem schreeuwlelijk en blaaskaak noem?

Uh, ja. Als je hem al eerst voor alles uit zit te maken, hoe serieus moet ik daarna dan nog een zogenaamde neutrale objectieve mening van je nemen over hem?

Niks menselijks is vreemd hoor. Ik kan over sommige bekende mensen ook niet objectief praten, wat ze ook doen. Kuch Sigrid Kaag kuch. Maar wees dan gewoon eerlijk en zeg dat al je content over van Gerwen gewoon een aanval op hem zal wezen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Littler en Williams allebei in de finale, dat zou wat zijn zeg.

Verwacht echter Humphries sowieso in de finale.

Over Littler - Cross valt weinig zinnigs te zeggen.

Je zou toch een terugval van Littler verwachten, maar hij blijft stoïcijns goed gooien.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Littler is net een robot. Heb daar respect voor, maar zulke types zijn ook wel een beetje eng. Die jongen lijkt wel Spartaans gedrild.

Ik zet nu maar mijn geld op Humpfries tegen Littler in de finale. Er is geen enkele reden te bedenken waarom Littler vandaag minder zou zijn dan eerdere potjes. Heeft duidelijk geen last van spanning, ontzag of onervarenheid.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Uh, ja. Als je hem al eerst voor alles uit zit te maken, hoe serieus moet ik daarna dan nog een zogenaamde neutrale objectieve mening van je nemen over hem?

Niks menselijks is vreemd hoor. Ik kan over sommige bekende mensen ook niet objectief praten, wat ze ook doen. Kuch Sigrid Kaag kuch. Maar wees dan gewoon eerlijk en zeg dat al je content over van Gerwen gewoon een aanval op hem zal wezen.

Op de vorige pagina heb ik het zelfs voor Van Gerwen opgenomen, is dat dan ook een persoonlijke aanval op hem?

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Littler is net een robot. Heb daar respect voor, maar zulke types zijn ook wel een beetje eng. Die jongen lijkt wel Spartaans gedrild.

Ik zet nu maar mijn geld op Humpfries tegen Littler in de finale. Er is geen enkele reden te bedenken waarom Littler vandaag minder zou zijn dan eerdere potjes. Heeft duidelijk geen last van spanning, ontzag of onervarenheid.

Tegen Gilding was hij minder, maar dan gooit zijn tegenstander ook niet zo goed, dus dan valt het te compenseren.

Cross moet ook beter starten, dan in zijn vorige pot.

Wel grappig Littler heeft 5x op development tour gewonnen, maar van Veen 6x en van hem zijn wel al vergeten dat hij meedeed.

Wel uniek ook jeugd wk en het grote wk winnen in één jaar.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Littler staat gewoon als debutant op de rand van de WK finale...

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

Het is echt absurd wat hij laat zien. Cross gooit echt goed maar Littler is fenomenaal. Niet te doen. Hopelijk kan Humphries er morgen een finale van maken, ik verwacht immers dat hij gaat winnen van Williams. Maar als Williams gaat stunten dan verwacht ik een eenzijdige finale vanaf het begin en niet pas na 7 sets.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

stephan-0115 schreef:

Het is echt absurd wat hij laat zien. Cross gooit echt goed maar Littler is fenomenaal. Niet te doen. Hopelijk kan Humphries er morgen een finale van maken, ik verwacht immers dat hij gaat winnen van Williams. Maar als Williams gaat stunten dan verwacht ik een eenzijdige finale vanaf het begin en niet pas na 7 sets.

Jep, zelfs is van Barneveld overkomen. Die gooide behoorlijk, maar was kansloos. Cross nu ook.

Ik geloof overigens niet in hele eenzijdige finales. Maar Littler zal de favoriet zijn. Ook tegen Humphries.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hahaha bizar hoe koeltjes hij gewoon die laatste pijlen gooit. Of hij lekker aan het trainen is.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Fantastisch. Hoe makkelijk hij ook steeds die triple 19 weer weet te vinden. Ik was niet bekend met de champagne shot maar ik vond het helemaal mooi.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Absurd niveau.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Geweldig WK, hopelijk morgen beide Luke’s in finale.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

Wie er favoriet is morgen valt niet te voorspellen. Littler gooide waanzinnig met 106 en werd echt getest. Humphries gooit 110 en wordt veel minder getest, alleen in set 3 en 4 een beetje. En dat is misschien nog wel knapper. Wel onverwacht na het matige begin van het WK maar zoals ik al zei heeft een wereldkampioen vaak wel een moment dat hij zwijnt. En die had Humphries tegen Cullen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Humphries heeft niet al teveel te klagen over het speelschema en ook de tegenstand. Heeft het zichzelf moeilijker gemaakt dan nodig was dit WK. Dat mis ik trouwens wel dit WK, echte krakers tussen erkende giganten. Maar ja, dat krijg je als oa Wright en Price al te snel eruit liggen. En Anderson en van Gerwen ook niet bij de laatste vier.

Op basis van wat hij heeft laten zien is Littler favoriet vanavond, maar meestal komt er in een finale wel meer kijken. Zelfs Littler moet lastig van spanning hebben lijkt me.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Wel ruk dat 't zo laat begint, kwart over 9, kan dus een latertje worden als ze aan elkaar gewaagd zijn.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Plek 31 op de Order of Merit. Hij heeft geen tourcard. Normaliter zou hij deze krijgen, omdat hij in de top 64 eindigt, maar deze kreeg hij al vanuit de Development tour. Hierdoor vervalt de tourcard van Lennon ineens en gaat deze naar de nummer 4 van de development tour: Rafferty.

Als hij het WK wint, dan ontkomen ze er niet aan om hem in de Premier League te zetten, dat word wel vrij hectisch voor die jongen, dus als hij de finale verliest, dan zou ik hem uit de Premier League laten, zodat hij rustig naar het komende seizoen kan toewerken.

Denk overigens dat Wright weleens zou kunnen afzeggen voor de Premier League.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Littler gaat hoe dan ook een PL ticket krijgen. Iedereen wil hem als nieuwe ster. De generatie van Gerwen, Wright, Price zit er ook al tig jaar dus vernieuwing is goed.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Ja dat denk ik ook, maar of het verstandig is, dat is twee.

Buitenom de top 4 (Humphries, MvG, M. Smith en Aspinall) zullen Price en Wright geselecteerd worden. Dan hou je twee plekken over ipv vd Bergh, Clayton en Dobey. Één van die plekken gaat uiteraard naar Humphries. Dan zou daar nog Littler bijkomen.

Dan hou je 1 plek over en voor de rest zijn er weinig spelers met een goed seizoen. Gilding heeft nog een major gewonnen, maar voor de rest ruk gepresteerd. Denk dat de laatste keuze sowieso uit het groepje Dobey/Clayton/Cross komt. Dan denk ik toch Dobey.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

happie schreef:

Ja dat denk ik ook, maar of het verstandig is, dat is twee.

Buitenom de top 4 (Humphries, MvG, M. Smith en Aspinall) zullen Price en Wright geselecteerd worden. Dan hou je twee plekken over ipv vd Bergh, Clayton en Dobey. Één van die plekken gaat uiteraard naar Humphries. Dan zou daar nog Littler bijkomen.

Dan hou je 1 plek over en voor de rest zijn er weinig spelers met een goed seizoen. Gilding heeft nog een major gewonnen, maar voor de rest ruk gepresteerd. Denk dat de laatste keuze sowieso uit het groepje Dobey/Clayton/Cross komt. Dan denk ik toch Dobey.

Reken je Humphries nou niet dubbel mee? Eerst bij de top 4, en dan nog eens bij één van die twee overgebleven plekken?

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Reken je Humphries nou niet dubbel mee? Eerst bij de top 4, en dan nog eens bij één van die twee overgebleven plekken?

Nee, omdat Dobey, Clayton en vd Bergh zijn de plekken, die vacant worden wellicht en één van die plekken behoort tov vorig jaar toe aan Humphries, omdat hij top 4 staat. Ik noem hem inderdaad twee keer, maar dan voor 1 plek.

Dus voor die drie plekken hou je er dan nog twee over. Littler en ....

Alhoewel ik denk dat Wright misschien zelf zijn plek al terug geeft.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

happie schreef:

(quote)

Nee, omdat Dobey, Clayton en vd Bergh zijn de plekken, die vacant worden wellicht en één van die plekken behoort tov vorig jaar toe aan Humphries, omdat hij top 4 staat. Ik noem hem inderdaad twee keer, maar dan voor 1 plek.

Dus voor die drie plekken hou je er dan nog twee over. Littler en ....

Alhoewel ik denk dat Wright misschien zelf zijn plek al terug geeft.

OK, bedankt voor de uitleg. Ik ben niet zo bekend met die procedures. Voor mij is darten een lekkere kijksport voor in de winter, en soms door het jaar heen, maar ik houd me niet met alles er omheen bezig.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

Ik denk dat Littler alleen erbij komt als hij wereldkampioen wordt. Dan kunnen ze er niet omheen. Anders blijft hij denk ik wel in de luwte. PL heeft al veel carrières kapot gemaakt.

Wright verwacht ik niet. Die heeft op het EK na helemaal niks gepresteerd. Price uiteraard wel. Daarnaast Cross (uitstekend jaar) wel. Clayton en van den Bergh (waarom wordt hij genoemd?) hebben een veel minder jaar. Dobey zie ik dan weer wel gebeuren.

5 plekken zijn op zeker in te vullen en daarnaast blijft het gissen. Heel veel gegadigden, zeker als Littler niet wint vandaag. En die begint wel wat zenuwachtig vandaag..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vergeet niet dat het vooral om de commerciële waarde van spelers gaat.

Van Barneveld zat er op het einde ook nog vaak bij, voor hij stopte. Omdat men in Engeland gek op Barney is.

Denk dat Littler ongeacht de uitslag nu er bij gaat komen. De PDC en Sky denken niet aan zijn welzijn, alleen aan zijn aanwezigheid.

Littler niet zo heel best nu trouwens.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dat laatste neem ik terug. 2-0 achter in set 2 en dat ding toch nog winnen met 2-3. Baasje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.