• 15.889 nieuwsartikelen
  • 178.630 films
  • 12.250 series
  • 34.040 seizoenen
  • 648.426 acteurs
  • 199.169 gebruikers
  • 9.382.665 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ja Vollering heeft gisteren ook gewoon bijna 2 minuten gepakt op de eerste achtervolgers. Dus die is ook al een stuk beter dan de rest.

Hetgeen natuurlijk niet wil zeggen dat dit volgend jaar ook zo zal zijn. Die anderen gaan ook niet blijven stilstaan. Plus Cavalli heeft niet kunnen tonen wat ze kon, de enige die Van Vleuten kon volgen in de giro.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

starbright boy schreef:

Ik heb niets met darts (en ook niet met Formule 1 trouwens, beide op het niveau van Voetbal als sporten die me niet boeien) maar volgens mij is het nog zeer populair maar was het nog veel populairder in de eerste jaren nadat Van Barneveld Embassy voor het eerst won. Toen keken er rustig een paar miljoen mensen naar SBS 6 dat toen bijna alle wedstrijden uitzond. Dat halen de wedstrijden echt niet meer;

Ik denk dat het killing voor het Nederlandse darten is dat alles nu achter de ViaPlee (kutbedrijf) decoder zit. De F1 fans nemen daar wel een abonnement op, maar ik denk dat maar weinig dartskijkers daar los voor gaan lappen. De grootste topjaren waren onder van Barneveld, zeg zo 1998-2008, toen hij diverse wereldtitels won. Met van Gerwen was er ook een piek met geregeld een 700.000 tot boven de miljoen kijkers op het WK Darts, maar ik denk dat je nu nog een paar honderdduizend kijkers over gaat houden in december door alle veranderingen en da's jammer. Darts is overigens professioneler geworden, maar de leukste jaren waren eigenlijk met al die excentrieke figuren als Ted Hankey, Phil Taylor, onze eigen Barney en noem ze op. Van Gary Anderson of Gerwyn Price wordt niemand wild qua presentatie. Ben altijd blij dat Peter Wright er nog is om een wedstrijd letterlijk en figuurlijk nog kleur te geven. Die snapt dat darts gewoon flink op entertainment in moet zetten. Ook is het allemaal lekker woke geworden, zo mogen de walk on girls er niet eens meer zijn met hun flinke voorgevels, terwijl zij dat baantje zelf altijd heel leuk vonden.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Nouja als je dames met flinke voorgevels nodig hebt om aandacht te trekken voor een sport dat zegt dan ook weer wat dat het anders niet zo aantrekkelijk is om te kijken? Ik mis de grid girls in F1 eigenlijk niet, ik lette er eerlijk gezegd nooit op. Dat had wellicht te maken dat ik pas begon te kijken enkele minuten voor de race van start ging en de dames al weg waren. Maar de FIA en Liberty Media vind toch wel andere manieren om de F1 onaantrekkelijk of een slechte reputatie te bezorgen. Ik ga ook echt geen abonnement nemen om F1 te kunnen kijken ook al volg ik het al meer dan 30 jaar, zeker niet als klassieke circuits moeten wijken voor carparks in het Midden Oosten waar weinig racecultuur is. Nu moesten ze Monaco vervangen daar zal ik dan geen traan om laten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Als je mijn verhaal niet snapt, vraag er dan naar. Dat eerste van je, dat staat werkelijk nergens in mijn tekst.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

Kakstrakke overwinning Max. Uitstekende tactiek. Ferrari zakte daar met zeker Leclerc doorheen.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5835 stemmen

Haha. Naar de harde band. Hoe bedenk je het. Ik heb weinig technische kennis, maar iedereen zag toch dat dit zó dom was. Ongelooflijk.

Splinters

• 2629 berichten
  • 1391 stemmen

Een kwalificatie rijden met een motor in de eco-stand, tijdens de race een dikke stuurfout maken en spinnen om vervolgens toch iedereen voorbij te rijden en uiteindelijk te winnen. Wat mij betreft een john doe-overwininng. De grootste klasbak is vandaag de motor gebleken. Zoals wel vaker overigens.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

mister blonde schreef:

Haha. Naar de harde band. Hoe bedenk je het. Ik heb weinig technische kennis, maar iedereen zag toch dat dit zó dom was. Ongelooflijk.

Ja dat is de vraag. Anders was het zacht en dat had hij niet gehaald tot het einde.

Hij had alleen nog maar op mediums gereden toch? Dus kon alleen naar die twee wisselen. Hadden ze beter de eerste stop naar softs kunnen gaan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Splinters schreef:

Een kwalificatie rijden met een motor in de eco-stand, tijdens de race een dikke stuurfout maken en spinnen om vervolgens toch iedereen voorbij te rijden en uiteindelijk te winnen. Wat mij betreft een john doe-overwininng. De grootste klasbak is vandaag de motor gebleken. Zoals wel vaker overigens.

Jammer voor je, losertje. Weer een topprestatie van Verstappen. Een van de beste coureurs aller tijden.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Rick18 schreef:

Het zou leuk zijn als ze het geel wint gezien haar lobby voor het rijden van een tour voor vrouwen.. Blijft alleen jammer dat ze de alpen en pyrineen niet aandoen. Een tour zonder die twee is in.mijn ogen niet echt een tour. Hopelijk komt dat in de komende jaren alsnog.

Met 2 aankomsten op een col van 1ste categorie vind ik dit wel een stevig koersje. Hoeft niet altijd een HC-col te zijn in de Alpen.

Ik zie ze de volgende jaren elk gebergte wel eens 'uittesten'.

Pecore schreef:

Er zijn er ook genoeg die niet om aan te gluren zijn: Mollema uiteraard, Formolo met zijn gekke-bekken-trekkerij, Kruiswijk met zijn ellebogen helemaal naar buiten, Gesink met dat stampen op de pedalen, Schachmann met zijn wiebelhoofd (net zo'n hondje op het dashboard), Vansevenant.

Vansevenant ziet er inderdaad verschrikkelijk uit.

Wat de Vuelta betreft is Carapaz echt wel topfavoriet. Hij was vorig jaar sterk in de tour, en hij zal wraak willen voor de mislukking in de Giro. Remco zie ik ooit nog wel eens het podium halen in een grote ronde, al moet gezegd dat dit niet zo bijzonder is, want iemand als Thomas De Gendt kon dat onlangs nog.

Pecore

• 923 berichten
  • 1691 stemmen

Dat was een hele aparte Giro, toen De Gendt podium reed. Met Hesjedal op het hoogste treetje.

In het land der blinden...

Gebeurt de laatste jaren nagenoeg niet meer, zo'n rare eindklassering in een grote ronde.

Splinters

• 2629 berichten
  • 1391 stemmen

alexspyforever schreef:

Nouja als je dames met flinke voorgevels nodig hebt om aandacht te trekken voor een sport dat zegt dan ook weer wat dat het anders niet zo aantrekkelijk is om te kijken? Ik mis de grid girls in F1 eigenlijk niet, ik lette er eerlijk gezegd nooit op.

Zoals robert doornbos laatst zei stonden de dames daar geheel vrijwillig. Aan deze woorden voeg ik bij deze toe dat de dames zich daar niet bepaald voor hoefden te schamen, integendeel.

Ik zou er geen abbo op viaplay voor over hebben als de dames terugkeren op de grid, ik heb zo mijn principes, maar zou heel graag zien dat de good old pitspoezen in volle glorie terugkeren.

starbright boy (moderator films)

• 22415 berichten
  • 5120 stemmen

Pecore schreef:

Dat was een hele aparte Giro, toen De Gendt podium reed. Met Hesjedal op het hoogste treetje.

In het land der blinden...

Gebeurt de laatste jaren nagenoeg niet meer, zo'n rare eindklassering in een grote ronde.

Nou ja, Tao Geoghegan Hart heeft ook nog niet echt bevestigd na zijn Giro winst van 2020. Als dat niet gaat gebeuren wordt dat ook en gekke winnaar, maar we weten dat nog niet zeker. Ik heb ook Chris Horner die op zijn 41e zijn enige grote ronde winst binnenhaalde (en een van twee rondes waar hij in de top 10 eindigde) altijd een vreemde winnaar gevonden. Dat was in de Vuelta van 2013 en volgens mij de laatste grote ronde winnaar die ouder was dan ik ben.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Splinters schreef:

(quote)

Zoals robert doornbos laatst zei stonden de dames daar geheel vrijwillig. Aan deze woorden voeg ik bij deze toe dat de dames zich daar niet bepaald voor hoefden te schamen, integendeel.

Ik zou er geen abbo op viaplay voor over hebben als de dames terugkeren op de grid, ik heb zo mijn principes, maar zou heel graag zien dat de good old pitspoezen in volle glorie terugkeren.

Ja natuurlijk had het allemaal zijn charme en zou ik zeker niet tegen een terugkeer zijn van die dames. Ik ben ook niet voor die extreme woke, SJW en feminisme. Ik erger me er eigenlijk ook vaak aan.

En ik zie dat Al Bundy zijn potje al weer snel overkookt. Kritiek op een landgenoot splinters, foei foei! *zwaait met het vingertje*

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

happie schreef:

Kakstrakke overwinning Max. Uitstekende tactiek. Ferrari zakte daar met zeker Leclerc doorheen.

Ja sterke race van Max en goede strategie van Red Bull. Ik ben geen fan maar als het goed is, zeg ik het ook. Maar over het geblunder van Ferrari dit seizoen kun je stilaan een boek gaan schrijven. Een 1-2 was mogelijk geweest maar ze hebben het weer verprutst.Charles Leclerc verdient beter. De races vind ik over het algemeen wel goed dit seizoen, maar het zou net wat leuker zijn dat er wat meer strijd zou zijn voor het wereldkampioenschap. Hopelijk dat Mercedes toch wat weerwerk kan bieden.

Nederland boven in de Tour de femmes, ze winnen alle truien al is de top 10 wel heel gevarieerd qua nationaliteiten. Annemiek die zoals verwacht de puntjes op de i heeft gezet al zette ze deze keer de naaste concurrenten niet meer op minuten, maar dat hoefde ook niet meer. Een gele trui die een slotetappe wint in de Tour dat vind ik wel mooi. Ik ben niet tegen de apotheose op de Champs Elysees bij de mannen maar het is vooral een overbodige wedstrijd. Dan geniet ik toch meer van een tijdrit of zoals nu bij de dames aankomst op een col zodanig dat die slotetappe er nog toe doet. Ik vond deze nieuwe Tour de Femmes best wel geslaagd maar volgende keer graag iets langer, met een rustdag en een tijdrit en die gravelrit hoeft voor mij niet meer, een kasseienrit ben ik niet tegen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom zou LeClerc beter verdienen? Heeft dit seizoen ook al zelf de nodige blunders begaan. Zijn niveau en dat van Ferrari ontloopt elkaar weinig. Ze hebben de snelste wagen maar bakken er niks van.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Ja natuurlijk had het allemaal zijn charme en zou ik zeker niet tegen een terugkeer zijn van die dames. Ik ben ook niet voor die extreme woke, SJW en feminisme. Ik erger me er eigenlijk ook vaak aan.

En ik zie dat Al Bundy zijn potje al weer snel overkookt. Kritiek op een landgenoot splinters, foei foei! *zwaait met het vingertje*

Het boeit me geen reet voor wie je bent maar ik kots wel op mislukte trolletjes ja.

Maar fijn dat jij het morele geweten van de site wil zijn hoor. Ga je gang.

Pecore

• 923 berichten
  • 1691 stemmen

starbright boy schreef:

Nou ja, Tao Geoghegan Hart heeft ook nog niet echt bevestigd na zijn Giro winst van 2020. Als dat niet gaat gebeuren wordt dat ook en gekke winnaar, maar we weten dat nog niet zeker. Ik heb ook Chris Horner die op zijn 41e zijn enige grote ronde winst binnenhaalde (en een van twee rondes waar hij in de top 10 eindigde) altijd een vreemde winnaar gevonden. Dat was in de Vuelta van 2013 en volgens mij de laatste grote ronde winnaar die ouder was dan ik ben.

De giro 2020 gaat de boeken in als de covid-versie. Als het gewoon in mei verreden was had het er anders uitgezien. Maar inderdaad, vooralsnog een weinig aansprekende winnaar. En datzelfde geldt voor Horner uiteraard.

Maar voor de rest vind ik het lijstje grote ronde-winnaars van de laatste 15 jaar echt om je vingers bij af te likken. Grootste smaakmaker wat dat betreft is voor mij Contador geweest. En onze Tom, niet alleen door zijn giro-winst maar ook door de ritoverwinningen in de vuelta en de tour. Die beide etappes staan in mijn top-10.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het boeit me geen reet voor wie je bent maar ik kots wel op mislukte trolletjes ja.

Maar fijn dat jij het morele geweten van de site wil zijn hoor. Ga je gang.

Zoals ik al zei je potje kookt snel over, je mag dan best van naam veranderd zijn je temperament en ook je avatar verraden je toch wel. Kritiek geven op een landgenoot als het om sport gaat die je volgt (F1 interesseerde je dacht ik ook niet tot Max ging races ging winnen, verbeter me als ik fout ben) jaagt je ook meteen op de kast. Ja, je hebt al verteld waarom je enkel van sport kan genieten als je voor of tegen iemand supportert.

Maar dat je Charles Leclerc lijkt (ik moet mijn woorden wikken en wegen) te willen afdoen als een derderangsrijdertje getuigt van weinig respect en weinig kennis. Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar il even zeggen reacties in de stijl van Max is heilig en de rest zijn slechte verliezers is wat een hoop anti's dagelijks uitkramen op sociale media die helemaal niet leuk zijn om te vertoeven. Er zijn uiteraard ook veel mensen die tegen Max zijn, die vind ik al even erg. Dat je dacht dat enkel Britse en Lewis fans zeurden over hoe Max zijn eerste titel heeft gewonnen terwijl er veel F1 fans ook neutrale vonden dat het niet op een eerlijke manier was gegaan, vond ik ook weer een goed voorbeeld dat je oordeelt zonder het fijne van de zaak te kennen en het ook enkel bekijkt met de fanbril op. Om welke reden je voor of tegen iemand supportert maakt mij ook geen reet uit, maar je voetbal hooligan mentaliteit die je bij momenten vertoont kan ik me soms wel aan ergeren.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Pecore schreef:

Maar inderdaad, vooralsnog een weinig aansprekende winnaar. En datzelfde geldt voor Horner uiteraard.

Die Vueltawinst zelf van Horner was wel tamelijk episch.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

Hij heeft daar ook wel een paar aardige renners verslagen in 2013.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Ja sterke race van Max en goede strategie van Red Bull. Ik ben geen fan maar als het goed is, zeg ik het ook. Maar over het geblunder van Ferrari dit seizoen kun je stilaan een boek gaan schrijven. Een 1-2 was mogelijk geweest maar ze hebben het weer verprutst.Charles Leclerc verdient beter. De races vind ik over het algemeen wel goed dit seizoen, maar het zou net wat leuker zijn dat er wat meer strijd zou zijn voor het wereldkampioenschap. Hopelijk dat Mercedes toch wat weerwerk kan bieden.

.

Ja dat gepruts is wel pijnlijk inderdaad. Daar krijgt Leclerc ook zichtbaar kampioensstress van. Daardoor gaat hij foutjes maken. Het is wel jammer, want het had een mooi duel kunnen worden. Nu stijgt Max door zijn talent en zijn sterke team boven de rest uit een het gevolg is een enorme voorsprong en voor de zomerstop.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Splinters schreef:

Vandaar dat Perez met de zelfde motor met moeite een vijfde plek behaalt?

Het pakket is natuurlijk prima, de Red-Bull strategie is vaak foutloos, maar je kan er natuurlijk niet omheen dat Max al zijn teamgenoten sinds zijn entree in de F1 degradeert tot figuranten.

Dat is nog altijd de beste graadmeter.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12861 stemmen

starbright boy schreef:

In België denken ze volgens mij al dat hij hem gaat winnen.

Na de Giro, het Baskenland (toch?) en Zwitserland eerder dit jaar, denk ik dat het geloof daarin al sterk is afgenomen. Al toont hij ook nog wel groeipotentieel. Maar geen idee op welke bron je je hier baseert, maar dat soort uitspraken heb ik sinds de vorige Giro niet meer gehoord. Of het moet van een Planckaert ofzo komen, maar die moet je uiteraard niet echt serieus nemen.

starbright boy schreef:

Hoe dominant Nederland is bij vrouwenwielrennen is soms bijna te.

Nederland in de breedte vind ik minder problematisch dan de demonstratie van Van Vleuten dit weekend. Remco rijdt de concurrentie ook 40km lang op een hoopje, maar dat was toch voor een groot deel tegen een moegestreden Tour peleton, Van Vleuten maakt het nog bonter op een moment dat iedereen op z'n sterksts zou moeten zijn. Dat spreekt toch niet echt in het voordeel van de professionalisering van het vrouwenwielrennen.

Zo heeft de surpematie van VdP & WvA de cross uiteindelijk ook niet veel goeds gedaan.

Sergio Leone

• 4415 berichten
  • 3101 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Na de Giro, het Baskenland (toch?) en Zwitserland eerder dit jaar, denk ik dat het geloof daarin al sterk is afgenomen. Al toont hij ook nog wel groeipotentieel. Maar geen idee op welke bron je je hier baseert, maar dat soort uitspraken heb ik sinds de vorige Giro niet meer gehoord. Of het moet van een Planckaert ofzo komen, maar die moet je uiteraard niet echt serieus nemen.

Ik geloof dat het net Eddy Planckaert is die 'ns gezegd heeft dat Evenepoel nooit of te nimmer de Tour zal winnen.

Dat is misschien ook wat voorbarig, al denk ik dat zij die reeds in 2018/2019 riepen dat we de nieuwe Eddy Merckx gevonden hadden, intussen voorzichtig aan het bijdraaien zijn. Mijn indruk is dat het de entourage van Evenepoel zelf was/ is die ook nogal geloof(de)(t) in (snel) succes in grote rondes.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Zoals ik al zei je potje kookt snel over, je mag dan best van naam veranderd zijn je temperament en ook je avatar verraden je toch wel. Kritiek geven op een landgenoot als het om sport gaat die je volgt (F1 interesseerde je dacht ik ook niet tot Max ging races ging winnen, verbeter me als ik fout ben) jaagt je ook meteen op de kast. Ja, je hebt al verteld waarom je enkel van sport kan genieten als je voor of tegen iemand supportert.

Maar dat je Charles Leclerc lijkt (ik moet mijn woorden wikken en wegen) te willen afdoen als een derderangsrijdertje getuigt van weinig respect en weinig kennis. Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar il even zeggen reacties in de stijl van Max is heilig en de rest zijn slechte verliezers is wat een hoop anti's dagelijks uitkramen op sociale media die helemaal niet leuk zijn om te vertoeven. Er zijn uiteraard ook veel mensen die tegen Max zijn, die vind ik al even erg. Dat je dacht dat enkel Britse en Lewis fans zeurden over hoe Max zijn eerste titel heeft gewonnen terwijl er veel F1 fans ook neutrale vonden dat het niet op een eerlijke manier was gegaan, vond ik ook weer een goed voorbeeld dat je oordeelt zonder het fijne van de zaak te kennen en het ook enkel bekijkt met de fanbril op. Om welke reden je voor of tegen iemand supportert maakt mij ook geen reet uit, maar je voetbal hooligan mentaliteit die je bij momenten vertoont kan ik me soms wel aan ergeren.

Misschien moet je wat minder aannames en stereotyperingen doen, kerel. Het slaat namelijk nergens op. Dit topic kent 1 troll en ook 1 persoon die het fijn vind om in zijn algemeenheid Nederlanders weg te zetten en dat ben jij. Moet je zelf weten, maar leer er maar mee leven dat niet iedereen dat kan hebben van je.

happie

• 6240 berichten
  • 426 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Vandaar dat Perez met de zelfde motor met moeite een vijfde plek behaalt?

Het pakket is natuurlijk prima, de Red-Bull strategie is vaak foutloos, maar je kan er natuurlijk niet omheen dat Max al zijn teamgenoten sinds zijn entree in de F1 degradeert tot figuranten.

Dat is nog altijd de beste graadmeter.

Ja hij weet echt al jaren meer uit zijn auto te halen, dan zijn teamgenoten. Dan kan het niet zomaar zijn, dat hij veruit de beste motor heeft. Daarbij ook dat het geen motor is om zomaar even tachtig punten voorsprong te pakken.

Het is dan meer een combinatie van talent, betrouwbaarheid en tactische kennis. De beslissingen die Red Bull en Max nemen zullen ook leiden tot deze nervositeit bij Ferrari.

Voor de wedstrijd hebben ze al het plan overboord gegooid om met de harde band te starten, dat was de intentie. Max wou zelf op de zachte starten wat geniaal uitpakte om de rest van de race op mediums uit te kunnen rijden en die undercuts maakten die keuzes alleen maar beter.

Mercedes deed dat met Hamilton beter door hem langer door te laten rijden. Hierdoor kon hij overstappen op softs.

Dat Leclerc ook moeten hebben, maar ze haalden hem snel na Verstappen naar binnen. Hierdoor moesten ze wel naar de harde band.

Splinters

• 2629 berichten
  • 1391 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Zoals ik al zei je potje kookt snel over, je mag dan best van naam veranderd zijn je temperament.... Om welke reden je voor of tegen iemand supportert maakt mij ook geen reet uit, maar je voetbal hooligan mentaliteit die je bij momenten vertoont kan ik me soms wel aan ergeren.

Hij is niet de enige hier. De schaakhooligan kan er ook wat van.

Verder nomineer ik bij deze "de gouden gleuf" voor het woord/begrip van het jaar. Een nieuw begrip afkomstig uit de verboden sport. Wat een woord.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Misschien moet je wat minder aannames en stereotyperingen doen, kerel. Het slaat namelijk nergens op. Dit topic kent 1 troll en ook 1 persoon die het fijn vind om in zijn algemeenheid Nederlanders weg te zetten en dat ben jij. Moet je zelf weten, maar leer er maar mee leven dat niet iedereen dat kan hebben van je.

Oh ja ik vind nederlanders zo verschrikkelijk dat ik supporter voor Marianne Vos en Annemiek Van Vleuten en ook Mathieu Van der Poel vind ik heel sympathiek. Voorts heb ik hier ook erg goede filmbuddies van de NL nationaliteit: joolstein, Shaky, Kondoro, Theunissen, John Milton, Woland en nog veel meer. Op een paar uitzonderingen na veel sympathieke Nederlanders hier. Ik ben geen Max Verstappen fan ok, maar waar jij je bewering vandaan haalt dat ik graag Nederlanders wegzet geen idee. Het enige wat ik zie is dat als er kritiek komt op op een van je favoriete sporten of idolen je meteen als een driftkikker gaat reageren. En eigenlijk is dat bij kritiek op je favoriete films ook. Ik zou bijna denken dat je het leuk vindt om je op te winden. Maar zo was je al toen ik 9 jaar geleden op MovieMeter kwam, dus ik ben er wel aan gewend geraakt. Misschien moet je af en toe ook kunnen verdragen dat mensen een andere mening op nahouden en die mensen evenals concurrenten van je idolen niet meteen gaat wegzetten als de vijand. Die kritiek op Leclerc dat hij niets waard is, daarvoor maakt iedere long time F1 fan je voor een anti uit.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Als je de capaciteiten mist om begrijpend te kunnen lezen, dan moet je daar wat aan doen maar mij geen woorden in de mond leggen want zo'n beetje alles wat je zegt is onzin. Ik heb dat helemaal niet over LeClerc gezet en het zal me mijn reet roesten voor wie jij support. Echt, maak jezelf niet zo belangrijk want dat ben je bepaald niet voor me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.