- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het "verzin er een tekst bij" spel
Het "verzin er een tekst bij" spel
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Dat heb ik gezien op Discovery bij Ultimate Car Built-off, dan moet je een van een auto een vliegend machine maken. Alleen daar deden ze moeilijk met het het uit elkaar halen van die auto en vleugels er op lassen. Dits is de snelle methode gewoon op elkaar laten knallen en hopen dat aan elkaar blijft zitten
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Vanuit Kaapstad kaapte afgelopen maandag een jonge knaap met volle vaart het afstandbestuurbare gevaar, maar hij pakte daar tot ieders verbazing een smokkelwaar aan op de grens van Botswana.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Stopopdracht vliegbewijs loopt uit de hand.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1779 stemmen
Nieuw Disney-project afgeleid van 'Married with Children.'
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Terwijl Mark zich afvroeg waarom vrouwtjelief blijkbaar 2 aircoinstallaties had besteld...
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Alleen als ie ijs -en ijskoud is.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
"En iedereen maar zeiken dat the Golden Compass II niet doorgaat."
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Wat een ijsbeer het liefst doet na sluitingstijd van de dierentuin.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1908 stemmen
Moeder van KNUT lijkt niet te zitten met vroegtijdig overlijden zoontje.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
'Aaaaaah heerlijk die opwarming van de aarde'
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik loop al de hele dag te ijsberen, tijd voor wat ontspanning.
Cupido
-
- 523 berichten
- 1910 stemmen
"Hey Winnie, can you bring me another ice beer?!"
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Kutzooi, Dommelsch Ice is uit de handel gehaald. Maar ja, life goes on.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
"Snrnrppss rarpssrrnnn"
(touwtje van de helm zit in z'n mond). 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kleiduif-schieten wordt iets te letterlijk genomen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Obama toont VN Chef Ban-Ki Moon nieuw wapen tegen Libië.
sinterklaas
-
- 11816 berichten
- 3317 stemmen

Sneijder heeft toverkrachten. Hij kan zonder zijn handen het jurkje van Casbergen omhoog trekken.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Yolanthe heeft zelfs het tafelkleed van Gerda Smit meegenomen.
Fortune
-
- 4316 berichten
- 2772 stemmen
Snijder: Ik kijk iig niet meer naar je borsten als we aan het praten zijn.
of ik weet niet of het een goocheltruc is maar toch is het knap dat je dat kan terwijl het de andere kant op waait.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Yolanthe kan stijve niet meer verbergen.
Fortune
-
- 4316 berichten
- 2772 stemmen
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet maar het doet me denken aan een slecht onderhouden voetbalveld in Rio de Janeiro die verkleurd is door het zomerse weer en van de vele mannen die er dagelijks over heen gaan maar het na paar minuten al gezien hebben en dan ook niet na praten maar zo snel mogelijk weer weg willen wezen maar na een tijd was het voetbalveld niet meer bruikbaar door de vele giftige stoffen en landmijnen die er gevonden zijn. Kleine dieren en kinderen raken bij de eerste ademhaal in de buurt van het voetbalveld al buiten adem en vallen ter plekke dood neer. Na een paar maanden was er in de wijde omtrek geen leven meer te bekennen bij het voetbalveld en de inwoners bestempelde het voetbal veld als ''kwaadaardig''. Ze adviseren iedereen om het met een wijde pas te vermijden. De verhalen gaan rond dat er in de avond rare onmenselijke geluiden vandaan komen en dat er een vage rode gloed vandaan kwam. Verhalen gaan rond van heksen en rare monsters die er vandaan komen. Iedereen werd ook geadviseerd om het met een wijde pas te ontwijken. Sommige namen het niet serieus en gingen een kijkje nemen, even erin en eruit dachten ze maar sinds de aanraking met het kwaadaardige alles vernietigende grasveld waren ze niet meer hetzelfde. Jarenlang nachtmerries en waanbeelden van een lugubere grasmat. In de meeste gevallen eindigde het in zelfmoord op de ergste manieren voorspelbaar. Op het moment is het grasveld in de ergste staat mogelijk, een soort eindeloze put met groene dampen en gigantische harige insecten. Maar toch blijven er dappere personen heen gaan om het te bestuderen en het te bekennen, sommige komen nooit terug andere zijn nooit meer hetzelfde gebleven.
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
poessie mauw, kom eens gauw ik heb lekkere ....... voor jouw
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Nou, omdat het hier 20 dagen stil is.