- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Suarez heeft nu samen met Ronaldo en Shearer het meeste doelpunten in één seizoen (met 38 wedstrijden) gescoord (31). Dus als hij in de volgende wedstrijd scoort breekt hij dat record.
edit: Volgens deze WIki dan weer niet: 2007?08 Premier League - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Ik heb die andere Wiki aangepast.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Het is gedaan!
4 punten voor City is genoeg! 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Haha, wie had dat zien aankomen. Van 0-3 naar een gelijkspel. Hebben ze zich flink laten piepelen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Anders krijgt Liverpool daar even twee megakansen.

Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Balen van Liverpool. Toch 100x een mooiere club dan het huidige City.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Hoesen scoorde dit seizoen in de Jupiler League, Eredivisie, KNVB Beker, CL en Griekse competitie. Doe dat maar na
Haha, wel bizar ja.
Normaal kan dat alleen op de Playstation.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Arm arm Liverpool, wat gunde ik ze het. Nu gaat dat akelige CIty erover heen; bah bah.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Voor welke Italiaanse, Duitse, Belgische en Franse ploeg juich je eigenlijk?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Haha Liverpool. In de wedstrijd gevallen bij een 0-3 voorsprong in de tweede helft. Wilde net wegzappen toen de 1-3 werd gescoord. De rest is geschiedenis 
Ben wel blij voor City en Kompany. Enkele weken geleden leek het nog of zijn verschrikkelijke blunder op Anfield City de titel zou kosten, en kijk nu 
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Ik had het idee dat Johan Derksen intelligenter was dan het grootste gedeelte van Story, Weekend en Privé lezend vrouwelijk Nederland, maar dat heb ik fout gezien. Want Johan geloof ook alles wat in die blaadjes staat.
Volgens Johan is alles wat in The Sun en de overige Boulevard kranten staat feitelijk juist. Want ze hebben daar een juridische afdeling. Volgens mij weet Johan niet de betekenis van het woord feit. Toch gênant dat een gerespecteerd journalist hier in Nederland met zulke domme uitspraken wegkomt en dan zit er ook nog een jurist aan tafel nota bene.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Bakkali, Maher en Willems hebben de PSV Foxy kinderdag verpest, aldus Twitter Thijs bij VI. Verrassende namen hoor
Wat een kansloze losers zijn die 3 ook.
@thijsslegers: Willems was ivm blessure niet aanwezig. Persoonsverwisseling dus en dat is in deze zeer vervelend. Vandaar oprechte excuses richting hem
...
Blijft een gigantische flapdrol die Slegers.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Mijn god. Hij heeft nog echt Vermeer opgeroepen ook.
Compleet de weg kwijt die man.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Die valt vast nog wel af. Althans, dat mag ik toch hopen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Waarom trouwens Castaignos en Locadia wel, en Hoesen niet? Schandalig.
Zijn voorlopig allemaal spelers uit de Nederlandse competitie he. Straks in Portugal zijn de internationale toppers als Robben, Van Persie en HiHaHoesen er gewoon bij.
Persoonlijk mis ik dan ook vooral Jan-Arie 'het grootste talent van Nederland' van der Heijde...
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Ach, die trekt die zo uit z'n zak.
Ook met die 21 spelers inschrijven in plaats van 24 pak je ze niet mee.
https://pbs.twimg.com/media/Bm8zVGQIUAAn4eP.jpg

moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik vind al die selecties van Adriaanse, Pi-Air, Borst, Kraay Jr. en anderen wel leuk. Misschien leuk om hier ook eens te peilen wie er wel of niet naar het WK zouden moeten gaan. Ik trap zelf wel af:
Ik pleit voor het Feyenoord-systeem van 5-3-2 (in ieder geval tegen Spanje en Chili).
Cillessen
Van der Wiel - Veltman - Vlaar - Martins Indi - Emanuelson
Nigel de jong - Blind - Sneijder
Robben - van Persie
Om eventueel toch over te kunnen schakelen naar de 4-3-3 als het moet (bijvoorbeeld tegen Australië) heb ik de volgende wisselspelers meegenomen:
Krul-Vorm
Janmaat - De Vrij - Heitinga - Pieters
Clasie - Fer - Klaassen
Lens - Huntelaar - Depay
Niet meegenomen :
Van der Vaart - Kuyt (over the hill)
Wijnaldum - Narsingh - Van Ginkel - Afellay - Elia - Siem de Jong - Willems - Strootman (niet fit)
Rekik - Kongolo - Boetius - Vilhena - Pröpper - Van Aanholt (nog niet goed genoeg)
Vermeer - Schaken - Bruma (pffft)
Who's next?
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
4-2-3-1 lijkt mij het beste.
Cillessen
Janmaat - Vlaar - Van Dijk - Pieters
Nigel de Jong - Fer
Lens - Sneijder - Robben
Van Persie
Wissels:
Krul- Vorm
Van der Wiel - Blind - Kongolo - De Vrij - Martins Indi
Clasie - Emanuelson - Schaars
Huntelaar - Depay
Zoiets.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Schaars gaat niet mee, geblesseerd.
Klaassen is het talent van het jaar, uitgeroepen door de Telegraaf uiteraard. 
Wat een giller.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Hm.. Welke middenvelder dan ipv Schaars.. we hebben echt een probleem op het middenveld. Allerlei alternatieven zijn geblesseerd. Dan vd vaart maar weer mee.
Heb overigens zoveel verdedigers mee omdat er dan ook eentje eventueel als verdedigende middenvelder gebruikt kan worden want alleen N. de Jong en Fer ( ;-( ) is wat magertjes.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Blijf erbij: het is of Sneijder of Van Persie. Die twee samen heeft bewezen niet goed te gaan. v Persie draaide goed in de kwalificatie tot Sneijder weer ging meespelen.
Een verdedigende 4-4-2 lijkt me wat, ruit op het middenveld. v Persie & Robben als spitsen. De middenvelder met punt naar voren mag creatief zijn. De rest harde werkers die kunnen verdedigen maar wel een afdoende pass hebben om de spitsen/middenvelders te bereiken.
Jammer dat Affelay niet meer oude niveau heeft, dat Strootman geblesseerd is en Seedorf gestopt.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Lekker Huntelaar in de spits. Die heeft een beter seizoen gedraaid bij Schalke dan V. Persie bij Man U. Hoewel het een beetje afhangt van of je buitenspelers hebt die in vorm zijn/kunnen komen. Depay op links, Lens op rechts?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.