- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
De mogelijkheid bestaat nu dat iedereen met 91 punten gaat eindigen!
Real verliest vandaag, ze winnen woensdag en volgende week.
Dat zijn 88 punten.
Barcelona wint volgende week, ook 88 punten.
Atletico Madrid wint volgende week, 91 punten.
Dan dus de laatste speeldag met Barcelona - Atletico die Barca dan wint, ook 91 punten.
Real Madrid wint, ook 91 punten.
Dan wordt Barcelona dus kampioen, onderling resultaat met Real Madrid is in hun voordeel en het onderling resultaat met Atletico dan ook.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Dit kan dus de prullenbak in. Ronaldo, 2-2!
Wat een goal zeg. 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Hoeft niet eens heel ongunstig te zijn trouwens, als we de Real/Barca sentimenten in ogenschouw nemen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, de NOS mag dan pro-Barca zijn. Sport1 maakt het net iets nadrukkelijker duidelijk dat ze op de hand van Madrid zijn. Wat een verslaggeving...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet ongunstig. Gelijkspel is genoeg, als er van Malaga gewonnen wordt.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Oeff. Die kan nog wel eens erg belangrijk zijn.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Inderdaad.
Barcelona kan Real Madrid nu kampioen maken door te winnen van Atletico.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Dat Barcelona op 0-0 houden ging Atletico laatst nog prima af.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Of ze maken zichzelf kampioen door te winnen van Atletico, dan moet Real punten verspelen de laatste dag.
Maar nu eerst maar eens de 2 wedstrijden van Real en Barcelona en Atletico met allebei één.
En dan zien we pas echt wat alle scenario's zijn op de laatste speeldag.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Wat een rare redenering zeg. Omdat ze 20 topspelers bij elkaar hebben gekocht en daar al jaren mee falen verdienen ze de CL te winnen?
En Messi blijft gewoon de beste
De laatste jaren viel Madrid net steeds buiten de boot, terwijl ze een elftal hebben waar ze alle prijzen mee kunnen pakken. Het is daarom voor mij niet verrassend dat ze de finale bereiken, want het zat er al jaren aan te komen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Voor Ajax eindigde dit seizoen echt net op tijd. En fantastisch voor Seedorf dat Milan weer wint. Ik gun het hem om te slagen en nu kunnen ze voorlopig niet om hem heen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Vraag me af of Zlatan een patent heeft op zijn type goals, want anders heeft Ronaldo gisteren dit patent geschonden 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Nou Blind dus de Gouden Schoen. Ik heb het nauwelijks gezien, maar dat hij een 7 kreeg voor de wedstrijd tegen NEC lijkt me wat veel?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha serieus? Een 3 lijkt me beter.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Vraag me af of Zlatan een patent heeft op zijn type goals, want anders heeft Ronaldo gisteren dit patent geschonden
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou Blind dus de Gouden Schoen. Ik heb het nauwelijks gezien, maar dat hij een 7 kreeg voor de wedstrijd tegen NEC lijkt me wat veel?
Farce van heb ik jou daar. Blind speelde een draak van een wedstrijd, was betrokken bij beide tegendoelpunten waarbij de eerste volledig op zijn conto geschreven kan worden. Dat haalt een 7, terwijl de scorende ooijevaar een 6.5 haalt?
Heb nooit die verkiezing in twijfel getrokken, maar dit zit me niet lekker.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Blind is een beetje geadopteerd door de pers, maar hij speelde sinds de winterstop gewoon als een drol.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Over het hele jaar gezien zou ik Blind ook wel verkiezen boven Lex, daar niet van, laat staan Leeuwin en Van der Laan. Ik heb geen idee hoe Immers speelde. Die goal was gewoon een cadeautje namelijk, misschien dat ie voor de rest niet heel bijzonder speelde. Maar hoe dan ook, dit riekt wel een beetje naar beïnvloeding.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Immers krijgt van mij met moeite een 6 voor zijn optreden tegen AZ. Een 5,5 zou nog beter zijn.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Zoet derde bij VI en vijfde bij 't AD.
Maar geen één PSV'er in de top 25 bij De Telegraaf, dan weet je dus al dat het totaal niet serieus is te nemen.
Wat een lachwekkende bedoeling blijft dat 'krantje' toch ook.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wie wil je er, naast Depay, in hebben dan?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Arias was na de winterstop wel erg goed. Park ook natuurlijk.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
http://images0.tcdn.nl/telesport/article22587453.ece/BINARY/q/elftal+van+het+jaar+telegraaf.jpg
En iedereen hier maar haten op Beerens! 
Hoe kan die nou in vredesnaam zo ontzettend hoog staan?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Hier trouwens een lijstje van mij:
De beste aankopen, inclusief gehuurde spelers:
- Gudelj (AZ)
- Nienhuis, Leeuwin, Ritzmaier (Cambuur)
- Botteghin, Chery, van der Velden (FC Groningen)
- De Ridder (FC Utrecht)
- Falkenburg (GAE)
- Linssen, Uth (Heracles Almelo)
- Fernandez, Mokotjo (PEC Zwolle)
- Arias, Park (PSV)
- Castelen (RKC)
- Leerdam (Vitesse)
De grootste miskopen, inclusief gehuurde spelers:
- Cabral (ADO)
- Van der Hoorn, Bojan (Ajax)
- Avdic (AZ)
- Corona (FC Twente)
- Derijck (FC Utrecht)
- Bodor, Sarpong, Swerts (NAC)
- Nijland (PEC Zwolle)
- Maher (PSV)
- Rommedahl (RKC)
- Luijckx, van Peppen, Ramos (Roda JC)
- Dijks (Heerenveen)
- Labyad (Vitesse) 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Het is dat Pellè teveel wedstrijden heeft gemist, anders had hij natuurlijk op de plek van Finnbogason gestaan. Finn heeft meer gescoord, maar wel 9 (!!) uit penalty's. Pellè slechts 2 en zou zonder penalty's dan ook topscoorder zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat was bij Guidetti toch ook geen probleem? 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Van Gaal's selectie voor de trainingsstage in Hoenderlo:
Daley Blind (Ajax), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Luc Castaignos (FC Twente), Jasper Cillessen (Ajax), Jordy Clasie (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Daryl Janmaat (Feyenoord), Davy Klaassen (Ajax), Terence Kongolo (Feyenoord), Jürgen Locadia (PSV), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Luciano Narsingh (PSV), Quincy Promes (FC Twente), Karim Rekik (PSV), Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax), Kenneth Vermeer (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV) en Jeroen Zoet (PSV).
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Dat is vast een foutje geweest. Castaignos en Vermeer zijn daar op vakantie of zo?
Ook jammer dat Vitesse naar de play-offs moet anders hadden Pröpper en Van Aanholt zich nog kunnen tonen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.