- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nog steeds een slechte pot zonder kansen verder. Ik zie ons ook niet scoren als we zo door blijven ballen. Wat dat betreft is het enige verschil tot nu toe dat feyenoord voorin wat meer stootkracht heeft. In vergelijking, wij hebben volgens mij al 4 of 5 keer op hakken van feyenoorders geschoten
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zeg maar gerust Veltman die pelle niet aan kan. Da's het verschil.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Netjes. 1-1. Goede actie zeg van die Kishna.
Die Sigthorsson doet 't maar weer.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Even kijken of Pelle weer iets kapot gaat maken... 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En toch weer sigi. De boer zal nu toch wel een keer doorhebben dat Ajax diepgang op de vleugels nodig heeft. Het wordt al snel duidelijk dat kishna een vaste waarde gaat worden de komende seizoenen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Heel goed van Sigi ook, mag ook gezegd worden
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Eindelijk eens een speler die de achterlijn opzoekt en het levert meteen wat meer gevaar op. Verder een opvallend tam Feyenoord en een Kuip die zich wederom alleen laat horen als ze zich (onterecht) benadeeld voelen en een minuut na het doelpunt. Beide doelpunten vielen uit het niets. Twee prima spitsendoelpunten. Voetballend vind ik ons weer zwak, maar we hebben wel eens echt wat controle en geven tot nu toe niks hachelijks weg. Hopelijk blijft de tweede helft op eenzelfde manier verlopen, al zie ik de geest nog wel toeslaan in Rotterdam en ons alleen maar achteruit hollen.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Gewoon weer Kolbeinn hoor, ik heb het al vaker gezegd... met goede buitenspelers legt hij er zo 20 in..
Het wordt al snel duidelijk dat kishna een vaste waarde gaat worden de komende seizoenen.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Klote moment, wel een geweldige actie zeg.
Afijn slechte, zeer rommelige wedstrijd tot nu toe. Na de 1-0 kwam Ajax er niet meer uit, zonde dat deze nog zo uit de lucht komt vallen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ja hoor. City staat gewoon weer achter in de finale van de League Cup tegen Sunderland...
Vorig jaar ook al met doe verloren finale tegen Wigan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax te slordig en statistisch om echt een bres te slaan in de defensie van Feyenoord. Veltman heeft niets in te brengen tegenover het fysiek van Pelle. Moet wel zeggen dat Feyenoord verstandig de wedstrijd is ingegaan door hun krachten en energie te doseren. Normaliter was de pijp na een half uur al leeg, maar met deze instellingen en het feit dat Ajax een wedstrijd in de benen heeft zou Feyenoord de langste adem moeten hebben. Of dat voldoende is voor te winnen, we zullen zien.
Gelijkspelletje teken ik voor.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Moisander is toch ook gewoon een betere kopper? Waarom Veltman op Pellè zetten? Hij is sowieso fysieker. Veltman ligt ook geen strobreedte in de weg bij die goal...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Moisander is toch ook gewoon een betere kopper? Waarom Veltman op Pellè zetten? Hij is sowieso fysieker. Veltman ligt ook geen strobreedte in de weg bij die goal...
Ajax speelde met tien man... Moisander stond langs de zijlijn met een hoofdwond. Verder lijkt het me ook een kwestie van de positie... Pelle staat eenmaal wat meer aan de linkerkant, dus de plek waar Veltman gepositioneerd staat..
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Ajax speelde met tien man... Moisander stond langs de zijlijn met een hoofdwond.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Gewoon weer Kolbeinn hoor, ik heb het al vaker gezegd... met goede buitenspelers legt hij er zo 20 in..
Fisher verwacht ik nog steeds. Van de andere drie heb ik dat in elk geval nooit gezegd. Kishna heeft sowieso meer klasse dan de sa en sana bij elkaar in het kwadraat. Dat zie je zo.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Tsjah, Kuipers …
Houd je blocnote bij de hand!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Oi oi oi wat een vlammend schot.
Pelle vieze matennaaier. Perfect van moisander op de bal
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
Jezus wat zonde dat die er niet in ging.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerlijke poging van Klaassen zeg poeh
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zwaar onterechte verontwaardiging ook weer. Ze snappen er niets van in rotterdam. Ook de enige club in nederlane waar ze bij 1 beslissing gelijk al over het beroep van de scheids zijn moeder beginnen.
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
God god, zijn moeder is weer de rest van de 45 minuten een hoer hoor... Fluit prima.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Terecht geel voor Clasie en de spreekkoren zijn direct te horen. Wat een giller toch ook dat publiek.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Veel huilie huilie idd. Hele sportieve pot tot nu toe.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.