- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Die Torres... altijd de verkeerde beslissing. Tragikomisch.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Geniaal doelpunt. Geweldig. Alles 1 keer raken. 3-0.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het Bert-is-weg effect? HSV - Dortmund na een uur 1-0.
Edit 2-0 zelfs haha.
Verbeek blijft ook lekker bezig met Nurnberg. 2-1 voor.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Hehe die Mourinho:
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
http://i59.tinypic.com/f41lc.jpg
Het was een fijne week. De wedstrijd was even minder, maar de uitslag maakte dat weer goed natuurlijk.
http://i60.tinypic.com/2dbmft4.jpg
Leuk stadionnetje ook. Midden in het bos. En in de hoek zie je nog een rots (à la Braga) met daarop een huis (waarvan de eigenaar dus elke wedstrijd gratis kan bekijken).
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
In ander nieuws: Courtois speelt volgend seizoen waarschijnlijk voor Chelsea. Goed nieuws voor otherfool en co. Chelsea gaat Real Madrid uitdagen voor het beste keeperskoppel ter wereld. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
City zal 't toch weer niet gaan verpesten vandaag hè...
Nog steeds 0-0 tegen Stoke.
Gelukkig. Yaya Toure, 1-0.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Lol, ik kwam hier net mijn verbazing over City uitspreken, wordt het net 1-0. 
edit: en dat had de 2-0 ook gelijk moeten zijn.
Arsenal weer ouderwets goed bezig! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Die spelers hebben jullie zelf gekocht natuurlijk. Evenals sterren Hoorn en Duarte.
Trouwens wel grappig dat je het voetbal van Arsenal 'Barca-light' noemt. Wat is dat van Ajax dan? 'Barca-Zero' ?
Freeway.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
(afbeelding)
Het was een fijne week. De wedstrijd was even minder, maar de uitslag maakte dat weer goed natuurlijk.
(afbeelding)
Leuk stadionnetje ook. Midden in het bos. En in de hoek zie je nog een rots (à la Braga) met daarop een huis (waarvan de eigenaar dus elke wedstrijd gratis kan bekijken).
Je was aanwezig? Gaaf man! Ga zelf volgende week naar Salzburg-Ajax (jaja, lach maar
) met een goede vriend, zulke tripjes zijn wel leuk.
Mooie zege voor AZ, die halen de volgende ronde wel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Jazeker, ben er van maandag tot en met vrijdag geweest. Om alleen op de wedstrijddag heen te gaan vind ik ook weer zonde. Zoiets doe ik bijvoorbeeld wel tegen Belgische tegenstanders zoals Anderlecht en misschien wel binnenkort Genk. Kaartjes waren voor die Tsjechen trouwens €3 dus AZ heeft er stiekem €12 bovenop gegooid.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Geniaal doelpunt. Geweldig. Alles 1 keer raken. 3-0.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wow wat een heerlijk doelpunt. Ze winnen dan wel geen prijzen, maar dit soort goals zijn een prijs op zichzelf.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Stekelenburg vandaag trouwens ook weer een lekkere blunder zeg.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Gaat lekker daar in Heerenveen 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach jee, de meest waardeloze selectie van de Bundesliga veegt opeens Dortmund van de mat: 3-0!
Je verwacht het ook niet (j0enne smiley)
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach jee, de meest waardeloze selectie van de Bundesliga veegt opeens Dortmund van de mat: 3-0!
Je verwacht het ook niet (j0enne smiley)
Als je gekeken had dan had je gezien hoe waardeloos er gevoetbald werd. Het leek echt helemaal nergens op. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sierd de Vos met een Alexis Sanchez - Alexis Texas transitie. Nu heeft ie zich helemaal onsterfelijk gemaakt
.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Goed begin van de 1e helft met enkele goede kansen. Tweede gedeelte minder. NEC feller en PSV slordiger.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Auch Roda. In de laatste 5 minuten twee keer rood en uiteindelijk in de slotseconde toch nog verliezen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Je was aanwezig? Gaaf man! Ga zelf volgende week naar Salzburg-Ajax (jaja, lach maar
) met een goede vriend, zulke tripjes zijn wel leuk.
Schitterende stad, een stukje om het kasteel heen en je kijkt zo pal tegen een van die Alpen. Ik heb het stadion toen zelfs nog gezien, staat ergens troosteloos tussen de meubelboulevards aan de snelweg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barca verliest, en zo heb ik ze in geen 10 jaar gezien. Totaal gedomineerd door Sociedad, geen tiki taka, een hele aanval die totaal onzichtbaar is. Hopelijk een incident maar ziet er niet goed uit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.