• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.963 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.732 acteurs
  • 200.926 gebruikers
  • 9.506.804 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

GOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL. Diego Costa. 0-1.

Over heel de wedstrijd gezien tegen de verhouding in maar wat geeft het.

Milan verdient dit seizoen gewoon ook een zure uitschakeling. Dus prima. Al gun ik Seedorf beter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Milan verdient dit seizoen gewoon ook een zure uitschakeling. Dus prima. Al gun ik Seedorf beter.

Begrijp ik, maar ook jullie eigen schuld. Ik had vanavond in de ArenA moeten zitten. Weer boetedoening door de neus geboord.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Balotelli grijpt naar z'n schouders en heeft last. Logisch wanneer je continu duikelt. Mafketel.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Begrijp ik, maar ook jullie eigen schuld. Ik had vanavond in de ArenA moeten zitten. Weer boetedoening door de neus geboord.

Is het ook wel. Heb ook geen hekel aan Milan, maar vind het wel leuk dat ze zich overkomt na dat van laatst.

Zie de beelden, het is niet erg verdiend.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

j0enne schreef:

4 wedstrijden. Allemaal al gespeeld...

Pijnlijk inderdaad. Ik hoop dat City nog iets kan doen in de terugwedstrijd, hopelijk met een fitte Aguëro. Gelukkig is er het WK binnenkort, je match spelen en gedaan.

Animosh

• 4665 berichten
  • 544 stemmen

Een zeer onverdiende nederlaag voor Milan inderdaad. Ze maken nog wel een kans, maar Milan is uit volgens mij niet sterk, en Atletico is dat thuis wel, dus Atletico is duidelijk de favoriet.

Wanneer wordt El Shaarawy eigenlijk terugverwacht?

Edit: typisch trouwens hoe alle favorieten gewonnen hebben zonder echt goed te spelen. Met uitzondering van PSG dan: die speelden wel fantastisch. Maar de andere favorieten zagen er niet solide uit.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zo'n Urby moet inderdaad een uitnodiging krijgen van Louis, doet het prima en kan op 4 posities uit de voeten, ideaal eigenlijk.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

In de eerste helft moest 't gewoon 2-0 staan zie ik.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Kai schreef:

Zo'n Urby moet inderdaad een uitnodiging krijgen van Louis, doet het prima en kan op 4 posities uit de voeten, ideaal eigenlijk.

Maak dat die gek maar wijs...

Van Dijk ook nergens te bekennen.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Maak dat die gek maar wijs...

Van Dijk ook nergens te bekennen.

Of vd Wiel. Speelt gewoon in de basis bij PSG in de kwartfinales CL.... Kijk er op z'n minst naar zou ik zeggen. Van Gaal staart zich blind op Eredivisie spelertjes of lievelingetjes.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nogmaals, zelfs Breuer en Derijck zouden bij Celtic excelleren in een competitie waarbij de nummer twee niveautje Heracles is. Hij heeft twee potjes leuk gespeeld in de CL, meer niet. Dat hij maar snel naar een laagvlieger/middenmotor in Engeland verkast, dan kunnen we hem echt beoordelen.

Animosh

• 4665 berichten
  • 544 stemmen

Die Kroos speelde wel echt fantastisch zeg. 5 schoten, 3 schoten op doel, 3 key passes, 172 keer balcontact en 97% pass success. En Lahm met 4 key passes, 2 assists, 140 aanrakingen en 99% pass succes. Pfft.

Maar Bayern miste wel duidelijk Ribery. Da's toch één van de meest creatieve spelers in de wereld, en dat misten ze vanavond. Bayern creëerde niet zoveel kansen als ze in hun beste doen kunnen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Harco schreef:

Gelukkig hebben we in Abate een prima back-up..

Mooie assist had hij vandaag ook.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Zeer spijtig. Ijzersterk begin van Arsenal. Met penalty zouden ze verdiend op voorsprong gekomen zijn.

Persoonlijk vind ik het een beetje een dubieuze rode kaart, maar ik heb de actie nog niet goed terug kunnen kijken.

Zonde van die tweede goal. Nu wordt het nagenoeg onmogelijk.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Of vd Wiel. Speelt gewoon in de basis bij PSG in de kwartfinales CL.... Kijk er op z'n minst naar zou ik zeggen. Van Gaal staart zich blind op Eredivisie spelertjes of lievelingetjes.

Die heb ik helemaal over 't hoofd gezien. Dacht dat die wel in dat lijstje stond. Niet dus.

En in november speelde die nog tegen Colombia. Gelukkig Verhaegh wel gewoon van de partij...

Van der Vaart trouwens ook niet bij de selectie.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Mooie assist had hij vandaag ook.

Die speelde nogal... matig, ja.

Animosh

• 4665 berichten
  • 544 stemmen

j0enne schreef:

Dacht dat die wel in dat lijstje stond. Niet dus.

Ehm, wel dus.

Volledige selectie:

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Michel Vorm (Swansea City), Jeroen Zoet (PSV), Maarten Stekelenburg (Fulham)

Verdediging: Jeffrey Bruma (PSV), Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris St. Germain), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Karim Rekik (PSV), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax)

Middenveld: Nigel de Jong (AC Milan), Davy Pröpper (Vitesse), Jordy Clasie (Feyenoord), Wesley Sneijder (Galatasaray), Davy Klaassen (Ajax), Kevin Strootman (AS Roma), Leroy Fer (Norwich City), Stijn Schaars (PSV)

Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Robin van Persie (Manchester United), Siem de Jong (Ajax), Memphis Depay (PSV), Dirk Kuijt (Fenerbahçe), Luciano Narsingh (PSV), Quincy Promes (FC Twente), Arjen Robben (Bayern München)

En volgens mij is die selectie vrij logisch. Van Dijk had misschien inderdaad wel opgeroepen mogen worden (zo goed zijn de alternatieven niet), maar zij zullen hem vast beter volgen dan wij.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Verdomme man. Wat lult hij dan weer dat die niet bij de selectie zit.

Kom op, als Bruma zelfs nog wordt opgeroepen maar hij niet.

Die speelt werkelijk dramatisch de laatste weken, en dat zeg ik als PSV'er.

Net als die Veltman die er ook niet veel van bakt de laatste tijd.

Animosh

• 4665 berichten
  • 544 stemmen

Maar zoveel goede centrale verdedigers heeft Nederland momenteel ook niet, toch? Van Dijk misschien dus (ik volg hem niet), maar Van Gaal zal Schotland wel niet competitief genoeg vinden of zo. Waar hij wel een punt in zou hebben, al kan het geen kwaad om eens te kijken hoe hij het doet in het Nederlands elftal.

Apollinisch

• 21305 berichten
  • 0 stemmen

Milan en Arsenal al praktisch uitgeschakeld. Lekker voor dat kansloze publiek van ze. Slachtoffers van terecht met rood bestrafte overtredingen de hele wedstrijd uitjoelen, wat zullen ze zich flink voelen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25209 stemmen

Kenneth Vermeer in de voorselectie

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

3/4 wedstrijden zijn al zo goed als gespeeld en ook het wisselvallige Milan zie ik eigenlijk onmogelijk een ronde verder gaan.

Daarnaast waren het vrijwel allemaal redelijke saaie potjes, vooral de wedstrijden die met 21 man werden uitgespeeld. Ik kan me tijden herinneren dat voetbal spannender was.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

Verdomme man. Wat lult hij dan weer dat die niet bij de selectie zit.

Kom op, als Bruma zelfs nog wordt opgeroepen maar hij niet.

Die speelt werkelijk dramatisch de laatste weken, en dat zeg ik als PSV'er.

Net als die Veltman die er ook niet veel van bakt de laatste tijd.

Je moet natuurlijk ook naar de toekomst kijken. Bruma, maar zeker Veltman, is je toekomst in Oranje. Bij de komende WK selectie moeten natuurlijk de beste spelers mee, maar je moet wel een strategische blik op de komende jaren werpen.

Vanavond trouwens Ajax-Salzburg. Zin in! Wie van dit forum gaan er allemaal heen? Ik ga zelf met een maat van me. Nicolage Rico vroeg me vorige week nog of hij ook mee mocht, wilde dolgraag eens zien wat dat nou precies is, Europees voetbal. Maar hij was te laat, ik had de kaarten allang binnen en het is uitverkocht. Dus bij deze, sorry man! Misschien dat ik voor de volgende ronde iets voor je kan regelen!

PS: De Boer geeft nogmaals aan dat hij nog altijd denkt de 8 tot 10 jaar bij Ajax vol te maken, ook als Ajax wederom kampioen wordt. Wat ben ik blij met deze man.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Je hebt ook niks aan die neuzen hè?

Ik heb je gisteren een dvd opgestuurd van de winst van een Nederlandse club op een Europese beker. Uit 2002. Je wilde zoiets eens in kleur zien, vertelde je me. Als het goed is heb je 'm vandaag in de bus.

Animosh

• 4665 berichten
  • 544 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PS: De Boer geeft nogmaals aan dat hij nog altijd denkt de 8 tot 10 jaar bij Ajax vol te maken, ook als Ajax wederom kampioen wordt. Wat ben ik blij met deze man.

Verrassend. Ik had eigenlijk verwacht dat 'ie binnen een jaar of twee wel naar Liverpool of Tottenham zou gaan - en uiteindelijk een keer naar Barcelona, maar daarvoor heeft hij nog wat meer ervaring nodig denk ik. Voor Ajax-fans is dit zeer goed nieuws in ieder geval. Zo kunnen jullie werkelijk iets gaan opbouwen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Animosh schreef:

(quote)

Verrassend. Ik had eigenlijk verwacht dat 'ie binnen een jaar of twee wel naar Liverpool of Tottenham zou gaan - en uiteindelijk een keer naar Barcelona, maar daarvoor heeft hij nog wat meer ervaring nodig denk ik. Voor Ajax-fans is dit zeer goed nieuws in ieder geval. Zo kunnen jullie werkelijk iets gaan opbouwen.

De Boer is financieel en geestelijk onafhankelijk en mag met Ajax 1 doen wat hij wil. Dat zal vast een prettige gedachte voor hem zijn. Helemaal omdat hij wordt ondersteund door oude vrienden van hem in de directie en staf. Plus, ik geloof oprecht dat die man om het welzijn van Ajax geeft. Na jaren van passanten (die overigens ook hard voor de club hebben gewerkt, daar niet van) is het heel fijn dat er nu iemand loopt die niet bij de eerste de beste financiële aanbieding weg wil. Jol zat destijds nota bene te klagen dat Ajax hem niet naar Fulham liet gaan en Ten Cate verliet Ajax voor een baan als veldtrainer van Chelsea (insert joenne smiley).

Ik geloof er serieus in dat Ajax weer belangrijk kan worden in Europa. Niet als CL winnaar, maar wel als een FC Porto die regelmatig ver kan komen, of in de CL of in de EL. Porto heeft het voordeel dat ze goedkoop spelers uit Zuid-Amerika kunnen halen, Ajax heeft het voordeel van 1 van de, of zo niet de beste opleiding van Europa.Maar dan heb je wel stabiliteit nodig. Ik verwacht wel dat de Boer naar Barcelona zou willen als ze zich melden, zijn 1 na grote liefde. Of Bayern eventueel. Maar verder zie ik hem niet snel gaan.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

De Boer heeft jonge kinderen. Denk dat hij daar ook rekening mee houdt totdat ze wat groter zijn.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Erwinner schreef:

De Boer heeft jonge kinderen. Denk dat hij daar ook rekening mee houdt totdat ze wat groter zijn.

Zo jong zijn ze ook niet. Zijn ene dochter heeft bijvoorbeeld een eigen sierradenwinkeltje. Het gaat meer om zijn vrouw, die een eigen bedrijfje heeft met weet ik wat. Meubels geloof ik. Dat is ook lullig om achter te laten omdat ze met hem mee moet naar Spanje, Engeland of Duitsland. Buiten dat is er natuurlijk nog genoeg perspectief binnen Ajax om te groeien naar een vaste deelnemer aan de KO fase van de CL. En zelfs in eigen land kan het nog veel beter. 10 punten los heeft de Boer nooit gestaan. Wel 10 punten achter, haha.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zo jong zijn ze ook niet. Zijn ene dochter heeft bijvoorbeeld een eigen sierradenwinkeltje. Het gaat meer om zijn vrouw, die een eigen bedrijfje heeft met weet ik wat. Meubels geloof ik. Dat is ook lullig om achter te laten omdat ze met hem mee moet naar Spanje, Engeland of Duitsland. Buiten dat is er natuurlijk nog genoeg perspectief binnen Ajax om te groeien naar een vaste deelnemer aan de KO fase van de CL. En zelfs in eigen land kan het nog veel beter. 10 punten los heeft de Boer nooit gestaan. Wel 10 punten achter, haha.

Nouja, ze hoeft niet mee natuurlijk. Die afstand is met gemak te overbruggen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nouja, ze hoeft niet mee natuurlijk. Die afstand is met gemak te overbruggen.

Klopt, maar laat jij je vrouw graag achter? Of het moet een chagrijnige zeikerd zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.