• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.985 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.752 acteurs
  • 200.938 gebruikers
  • 9.507.314 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Dat is volgens mij de regel dat ik begreep. Overtreding is buiten de 16, maar Demichelis nam zijn tegenstander nog binnen de 16 mee waardoor de overtreding er daarna wel binnen was.

mjk87 (moderator films)

• 14979 berichten
  • 4737 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat is volgens mij de regel dat ik begreep. Overtreding is buiten de 16, maar Demichelis nam zijn tegenstander nog binnen de 16 mee waardoor de overtreding er daarna wel binnen was.

Was dat niet alleen met shirtje vasthouden?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet geworden wat ik gehoopt had. Hoogtepunt is de googletip van Sierd de Vos.

Morgen het toetje van deze CL week.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Dit moet echt het saaiste voetbalteam aller tijden zijn. Maarja 0-2 en dat telt uiteindelijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb al tijden niks meer met het Barca-spel maar het blijft knap hoe ze met speels gemak over het algemeen al hun potjes weten te winnen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Aan de linkerkant dan.

In potentie ook beter dan Janmaat, al vind ik Janmaat de beste back in de Eredivisie momenteel.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3855 stemmen

depri83 schreef:

Kloten, al was het alleen maar voor de aantrekkelijkheid van de return.

Al helemaal gezien die andere wedstrijd...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Serieus? De scheiding tussen inzetten van de overtreding en de uiteindelijke overtreding snap ik nog. Onbegrijpelijk.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niet geworden wat ik gehoopt had. Hoogtepunt is de googletip van Sierd de Vos.

Morgen het toetje van deze CL week.

Wordt helaas een stream zoeken.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wel mooi dat PSG het zo goed doet, die ga ik dan wel supporteren (naast Chelsea). Had meer gegund aan Man. City, geweldig team en gespeeld met leeuwenhart, maarja die staart... onnozel verlies.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Serieus? De scheiding tussen inzetten van de overtreding en de uiteindelijke overtreding snap ik nog. Onbegrijpelijk.

Ik durf het niet als feit te brengen, maar dat is wat ik mee kreeg.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Barça begint saai te worden. Na die rode kaart was de wedstrijd gespeeld en was het wachten op de 0-2 die er uiteindelijk ook kwam via een knappe goal van Alves. Het respect is voor City, de punten voor Barça.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bedankt voor de verduidelijking. Wil het wel weten, zal het eens op zoeken.

Animosh

• 4665 berichten
  • 544 stemmen

Ik vond City nochtans maar tam spelen. Ze probeerden het nog wel met 10 man, en dat is lovenswaardig, maar ze namen zelden het initiatief in handen, ook niet met 11 man, en speelden enorm opportunistisch.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik durf het niet als feit te brengen, maar dat is wat ik mee kreeg.

Ja, dat is dus ook wat ik bedoelde daarnet. Zet die sliding maar in voor de zestien en hoop op het beste. Demichelis raakt hem inderdaad buiten de zestien maar sleept Messi vervolgens mee de zestien in waarna hij valt. En als wat jij zegt klopt - en volgens mij is dat ook zo, maar net als bij jou moet je me er niet op vastpinnen - dan is het een redelijk nuttige overtreding. Weet Demichelis hem voor de zestien compleet te vloeren, was er niets aan de hand geweest. Of, nou ja, geen pingel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Harco schreef:

(quote)

Wordt helaas een stream zoeken.

Spijtig, anders kom je maar even langs en een biertje doen . Dit zijn toch wel de tijden dat mijn sport1 abonnement nog zijn vruchten afwerpt.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Bij de NOS in de studio zeggen ze het nu ook. Overtreding buiten de 16, doorgezet in de 16 en dus daar ook in overtreding, wat een penalty waard is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij sleept zijn voet ook nog helemaal mee de 16 in dus idd zuivere penal.

Dacht dat hij hem al eindigde voor de 16 vandaar.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Spijtig, anders kom je maar even langs en een biertje doen . Dit zijn toch wel de tijden dat mijn sport1 abonnement nog zijn vruchten afwerpt.

Je woont vast niet in de buurt van Groningen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4813 stemmen

Volgens mij is het toch gewoon de regel dat het geen penalty is als de overtreding wordt ingezet buiten het strafschopgebied... Dat zie je toch erg vaak gebeuren in ieder geval. Vandaar geen penalty dus. Wel rood.

Barca begon sterk in het eerste kwartier, City werd gewoon weggetikt, maar dan zie je al meteen dat Barca gewoon een enorm probleem heeft met dreigend te zijn. Daarna herstelt City het evenwicht en krijgt wél 2-3 kansjes. Begin van de 2e helft nam City net meer initiatief maar dan die bewuste fase... Had verwacht dat Barca er wel even over zou walsen, maar vreemd genoeg deed City het nog erg behoorlijk. Gelijkspel was wellicht rechtvaardig geweest, maar dan volgt de doodsteek. Terugmatch overbodig, net zoals bij Leverkusen-PSG. Dat wordt een avondje film in plaats van voetbal dus binnen enkele weken.

Edit: ik zie het hierboven nog eens terug komen. Ik volg toch al 15 jaar redelijk intensief het voetbal, maar van die regel van 'doorzetten in de 16' heb ik echt nog nooit gehoord...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De overtreding duurde nog voort tot in de 16. Hij bleef hem haken.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Overtreding moet natuurlijk ingezet worden in de 16 wil t een penalty zijn. Komop zeg amateurs.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dan zijn het bij de NOS amateurs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dacht al dat ik gek aan het worden was, thanks kos en fini.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Mario vd Ende vindt het ook geen strafschop blijkbaar. Aan de andere kant heeft Barcelona er wel eens één om minder gekregen zullen we maar zeggen... Ik kan de scheids niks kwalijk nemen (al had-ie Mascherano wel van het veld mogen sturen, maar goed).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Harco schreef:

(quote)

Je woont vast niet in de buurt van Groningen.

Helaas, verre van .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Overtreding moet natuurlijk ingezet worden in de 16 wil t een penalty zijn. Komop zeg amateurs.

Het past niet in je straatje en dus praten ze onzin? Zoek de spelregels eens op.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Prima doelpunt, die 0-4.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoe is dat Leverkusen de poule in hemelsnaam doorgekomen?

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Materny schreef:

(quote)

In potentie ook beter dan Janmaat, al vind ik Janmaat de beste back in de Eredivisie momenteel.

Vind hem in ook in potentie niet beter. Boilesen moet eerst nog een stukje groeien naar het niveau van Janmaat, kijken of dat al lukt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.