- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Roda, Nec; allemaal een pot nat. Roda zal het iig zonder Donald moeten doen de rest van het seizoen. Blijkbaar is hij een stoute jongen geweest en om die reden teruggezet naar het tweede. Volgens mij vliegt hij sowieso uit naar Spanje na dit seizoen dus die zien we niet meer terug.
Maar vooruit, aangezien er hier geen Roda fans op dit forum (meer) zitten gun ik het NEC. Ook omdat de Limburgers vorig seizoen al een Houdini pleegde; de houdbaarheidsdatum lijkt verstreken. Wel fijn voor PSV, Roda weet ze toch verrassend vaak een puntje af te snoepen.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ik hoop overigens dat je club het haalt hoor. Zonde als ze eruit gaan.
Waarom eigenlijk? Bij NEC en Roda JC lijkt zoveel fout te gaan. Ik heb niks tegen die clubs, maar mismanagement moet worden afgestraft.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Wat hebben ze allemaal verkeerd gedaan volgens jou?
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ik zei niet voor niks 'lijkt', kos.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Maar vooruit, aangezien er hier geen Roda fans op dit forum (meer) zitten gun ik het NEC. Ook omdat de Limburgers vorig seizoen al een Houdini pleegde; de houdbaarheidsdatum lijkt verstreken. Wel fijn voor PSV, Roda weet ze toch verrassend vaak een puntje af te snoepen.

Roda supporter hier. Maar, inderdaad, het lijkt nu echt afgelopen voor Roda. Krijgen provincie, knvb en roda bestuur eindelijk wat ze willen: alle Limburgse club in eerste divisie zodat eindelijk FC Limburg kans van slagen krijgt. Zolang Roda als enige eredivisie blijft zal er altijd ongelijkheid blijven en het plan nooit kunnen slagen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Maar vooruit, aangezien er hier geen Roda fans op dit forum (meer) zitten gun ik het NEC.
Ik leef zowel mee met kos als Nomak in ieder geval. Of was die laatste nou voor Ajax? En was ie nou een Belg of een Nederlander? Mysterieus was ie in ieder geval wel.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
FC Limburg
. Welke geestelijk ongezonde infantiele lolbroek met die naam is aan komen waaien is mij een raadsel. Ik zie dan nog meer in de Limburgse Boys als de namen toch zo inspiratieloos uit de duim worden gezogen.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Het is een verschrikking van een naam, helemaal mee eens.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Lijkt me ook vrijwel onmogelijk om te realiseren. Alleen al waar je die club gaat vestigen zal een eeuwige discussie opleveren waarbij welke uitkomst dan ook zal worden afgeschoten. In theorie mooi, in de praktijk onhaalbaar.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Aangezien j0entje onaangekondigd afwezig is en niemand de honneurs waarneemt, bij deze. Terwijl de Ritz mondeling akkoord is met PSV, gaat het met Bakkali wat moeizamer: verlengen of wieberen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
PSV heeft 't er helemaal zelf naar gemaakt door 'm die duels in 't eerste te laten spelen (vooral al die invalbeurten) waardoor die niet meer kon spelen in Jong PSV.
Daar hoorde die eigenlijk gewoon te spelen.
We zullen zien hoe 't afloopt. Als die niet wil verlengen, lekker wegwezen dan.
Hij moet al bij zijn dat die uberhaupt zoveel minuten in 't eerste heeft mogen maken als 17-jarig mannetje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha Bakkali is beter dan de hele psv selectie bij elkaar. Wat een farce dat ie opeens niet meer speelt. Dan kan je beter naar een topclub gaan, daar leer je en verdien je meer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wedstrijdspanning is wel aanwezig zeg. Zenuwachtig. Frente Atleti.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Succes Naomi, al is een goed uitresultaat bij de FC Cousteau schier onmogelijk. Brych lijkt me aan de andere kant iemand die niet elke duikelpartij honoreert dus wie weet wie weet...
Vanavond draag ik mijn Wij zijn allemaal Colchoneros t-shirt...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Haha Bakkali is beter dan de hele psv selectie bij elkaar. Wat een farce dat ie opeens niet meer speelt. Dan kan je beter naar een topclub gaan, daar leer je en verdien je meer.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ik heb net opgevangen dat Diego Costa misschien niet zou kunnen spelen vanavond. Dat zou jammer zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hier ook. Morgen RKC uit, altijd spannend 
Da's wel even van een ander niveau dan een kwartfinale Sjempjens Liek 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Ah, Costa speelt toch! En bij United speelt Kagawa weer niet. Vreemd. Barcelona heeft verder weer de "grote wedstrijden-opstelling" (met Xavi, Iniesta en Fabregas) en Bayern stelt Müller op als spits.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah, Costa speelt toch! En bij United speelt Kagawa weer niet. Vreemd. Barcelona heeft verder weer de "grote wedstrijden-opstelling" (met Xavi, Iniesta en Fabregas) en Bayern stelt Müller op als spits.
Gelukkig wel, al meldde Marca al dat dit het geval zou zijn. Of het daadwerkelijk een 'truc' van Simeone is zoals hun meldde betwijfel ik overigens.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je zal vanavond maar de onderbroek van Alexander Buttner zijn...
Go Bayern!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Succes Naomi, al is een goed uitresultaat bij de FC Cousteau schier onmogelijk. Brych lijkt me aan de andere kant iemand die niet elke duikelpartij honoreert dus wie weet wie weet...
Vanavond draag ik mijn Wij zijn allemaal Colchoneros t-shirt...
. Ik heb er ook mijn twijfels bij, en er zal we het een en ander versierd te gaan worden maar hopelijk valt het mee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk. Al was heel PSV nou niet echt in goede doen en kan je niet verwachten dat Bakkali de kar trekt. Hem er naast zetten was terecht geweest, maar 'm vervolgens geen enkele kans meer geven vind ik zeer onaangenaam opvallend.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
PSV wil graag dat Bakkali bijtekent en heefter dus geen enkel belang bij om die jongen doelbewust langs de kant te houden.
Maar zoals j0enne al zegt is PSV erg dom geweest met dat aantal wedstrijden die hij heeft gespeeld voor het 1e waardoor hij niet meer voor jong mocht spelen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
FC Limburg
. Welke geestelijk ongezonde infantiele lolbroek met die naam is aan komen waaien is mij een raadsel. Ik zie dan nog meer in de Limburgse Boys als de namen toch zo inspiratieloos uit de duim worden gezogen.
FC Omniworld is ook weer vrij allicht ?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar zoals j0enne al zegt is PSV erg dom geweest met dat aantal wedstrijden die hij heeft gespeeld voor het 1e waardoor hij niet meer voor jong mocht spelen.
Heeft Ajax met Denswil ook. Zonde en jammer. Vervelende regel, is niemand echt mee gebaat lijkt me. Zo ontwikkelen onze topclub-talenten zich nog te weinig als ze niet mogen spelen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, Costa heeft het een klein half uur vol gehouden. Aderlating voor Atletico.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Heeft Ajax met Denswil ook. Zonde en jammer. Vervelende regel, is niemand echt mee gebaat lijkt me. Zo ontwikkelen onze topclub-talenten zich nog te weinig als ze niet mogen spelen.
Ze willen voorkomen dat de competitievervalsing te groot is omdat Ajax 2 dan wel met hele verschillende elftallen speelt in een jaar. In het amateurvoetbal is die regel er ook. Anders stelt een org. Als het eerste rust heeft het halve eerste op in een lager elftal.... Ik ben zelf zo weleens geen kampioen geworden in de reserve derde klasse omdat de concurrent met het halve eerste kwam.
Met andere woorden: de tegenstanders en dus de competities zijn er mee gebaat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Leeuwen: Chelsea baas van Vitesse - NOS Sport
Ted van Leeuwen legt wel heel duidelijk de vinger op de zere Vitesse plek. Ik geloof deze man en dus ook Jordania.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.